Mac “tabi ben müsaitim" şaşkın bi şekilde söyledi sürekli telefonum çalıyodu belliki kızlar çatlıyodu sessiza aldım .Deniz kenarında yürümeye başladık “benim ailem yok yalnız sokaklarda büyüdüm pekiya sen amacın ne burda benle neden takılıyosun" dedi mac “ sen iyi birine benziyosun ben adam ayırmam herkez benim için aynı paranın ne değeri vark"i dedim bana güldü ne tatlıydı allahım ölcem ya o sıra artık çarşıya geçtık tam yürüyodum mac birden beni bir apartman duvarına itti veeeeee OMG beni dudaklarımdan öptü beni öptü.
ondan ayrılamıyodum ilk kez öpüşüyodum ve çok tatlıydı ayyyy ölcem bi türlü koparaıyodum kendimi bayılıcammmm dudakları o kadar tatlıydıki birden beni bıraktı ve ona çok sert bi tokat atmıştım sonucunda onu tanınımıyorum ve amcını bilmiyod um neye uğradığını şaşırdı “sen kimsin beni öpüyosun amacın ne senin pislik herif ben düşerken tutma sebebinide anladım sapık diye sokağın ortasında bağırdım öpüştüğümüzden beri herkez bizi izliyodu mac “beni yanlış anlıyosun ben sadece sen düşme diye yardım ettim" ben“ peki ya bu yaptığın yine düşmiyim diye mi heee bana cevap ver!!!!!!!!!" birden fazla atar yaptım şaantel attı bi kere bende artık durduramazzsın koyar giderim ben artık .
Mac “ hayır arkadan yolumu sürekli kesen belalılar geçiyodu yüzümkapatmak için seni öptüm ama dürüst olamlıyım hiç bırakasım gelmedi senden çok hoşlandım çok tatlıydın" dedi bu ne rahatlık lan insan bi stres yapr rahat rahat konuşuyo nolcak işte sonucunda erkek!
Herneyse biraz daha yumuşamıştım ama eve gitmak istiyodum “ben eve gidiyom"dedim ve hemen çıktım üstüme Allahtan daha fazla gelmedi.jonh çok yakın bi arkadaşım olduğundan ilk önce onla konuşcaktım
ama ilk duş almalıydım bugün çok ter döktüm.
Duşumu aldıktan sonra giyindim saçlarımı yaptım sonrada makyajımı yaptıp aşağı indim misss gibi parfüm kokuyodum hizmetçiler akşam yemeği hazırlığına başlamıştı bile annem jonh annesi Danika hanınla kahve içiyodu yanlarına gittim “anne bende jonh yanına gitcem hadi ben çıktım " dedim.