Kahvaltı ediyodum ama aklım şu fırtına yakışıklısındaydı nereye kayboldun be yakışıklı lan neden ben bu çocuğa takmıştım ki offf ama ne tatlıydı yoksa AŞIK mı olmuştum yok lan harbi mi ama o bakışı unutanıyodum hay içine yanam neydi bu şimdi?????????
Çok geçmeden bizim kızlar kapıya dayandı "hadi gezelim baby" dedi iris hemen hazırlanıp çıkıcaktım ama onların yanına deil kahve gözlüm aramaya biliyom çok salak isimler ama napan benimki bu kadar basıyo .
Aşağı indim kızlara uygun bi dille anlatcaktım biliyom hemen tepki gösterceklerdedi ardından hemen çıktım deniz kenarında dolaşmaya başladım.
2 SAAT SONRA
kahretsin nerde bu çocuk yorgunluktan bittim deniz kenarında annemin arkadaşının kafesine geçtim bi khve söledim tam camdan bakarken ağzıma yanam bu oooo neydiiio heh MAC hemen bağırdım refleks gibi"Mac Mac Durrrrrrrrrrrrrrr" diye bağırdım bana döndün ayyyyyyyyyy bakışını yerum senin lan kenndi kendime eliesha noluyo sana yaaa baban duysa itibarın nolcak sonrada içimden küfür ettim siçarım itibarına yaaa burda aşk hayatım söz konusu.
Koşa koşa yanına gittim " neden benden kaçıyosun Mac" malll kaç yıllık dostun u bu senin o nasıl konuşmak dedim "sizden kaçmıyorum asıl siz benim gib biriyle muhattap olmassınız nede olsa her zaman zübbelerde söz hakkı" birden çok kırıldım it herif " böle düşündüğünü bilmiyodum amacım dost olmaktı ama beni dinlemedin bile" mac "bak pardon birden atar yaptım ama ne bilyim gelip yine bak olum yakışıklısın ama çulsuz dersin sandım özür dilerim genel böle diyo da" öylece dondum birden ağzımdan şunlar döküldü "bence bugün bereber takılalım sanada borcumu ödemiş olurum hem tanışırızda" dedim ne dedim lan ben elalemin herifiyle serseri yakışıklı kabul edecek mi acaba ?