Mamka vše zachrání

461 32 9
                                    

"Já to vše řeknu mamce! Teď hned! A ona ti nejméně na měsíc zakáže škrtit pošťáky!" Vztekala se plačtivím  hlasem třináctiletá Leia. Její otec se zhrozil. Vždyť on nemůže za to, že mu neustále nosí pokuty za parkování uprostřed chodníku a za silné porušování vzdušného provozu. Prosebný pohled "nenápadně" upřel na svého syna Luka, ale ten jakoby ho neviděl.

"Ha! Tak si to zkuste! Mamka má teď stejně veledůležité jednání ohledně zlevnění Dookuova klonovaného másla!" uchechtl se vítězoslavně Anakin a s úšklebkem si založil ruce na hrudi. "Taky, že zkusíme!" vyhrkla rychle dívenka, popadla svého bratra za rukáv a zabouchly se za nimi dveře.

Uběhlo pár klidných minut, kdy Anakin přemýšlel o tom, jakou končetinu usekne dvojčatům jako první. Takové normální otcovské chování, no ne?

Najednou zazněl otrávný zvuk zvonku a Anakinovo rozhodování mezi pravou a levou rukou bylo rázně přerušeno.

Doufám, že to není zase pošťák! Už, by to byl pátý za tento týden a Padmé, by mě asi zabila. Už nemám místo na zakopání dalších mrtvých pošťáku.

Proletěla Anakinovy hlavou nepříjemná myšlenka, zvedl se z křesla a znechuceně šel otevřít. Za dveřmi se objevil Anakinovi, tak známí obličej jeho bývalého mistra Obi Wana Kenobiho. "Anakine, tvoje děti-" nadechl se muž na dlouhý proslov, ale jeho bývalí učedník ho rychle přerušil. "Pokud neneseš sušenky, tak nemáme zájem!" vyhrkl a rychle zabouchl dveře.

Uběhly dvě dlouhé hodiny a zdálo se, že Obi Wana konečně přestalo bavit klepat ve stejných intervalech na dveře, které z něj málem díky Anakinově silnému švihu udělali Voldemorta.

Anakin se se spokojeným úšklebkem ještě více rozvalil v křesle. Tato idilka mu bohužel moc dlouho nevydržela. Za dalších deset minut se ozvalo chrastění klíči. Byla to Padmé s dvojčaty.

"Anakine! Je to pravda? A proč vlastně kempuje Obi Wan před naším domem?" Hodila Padmé na svého muže přísný tázavý pohled. Anakin nervózně polkl. Jeho manželka na něj sice nikdy nekřičela, ale ty její pohledy vážně občas naháněly strach.

"No... tu drtičku jsem nazapl!" vyhrkl Anakin, jakoby ho někdo mučil. "Díky bohu!" vyhrkla závislácky Leia, bez váhání se vrhla k oné objemné nádobě, celou jí vysypala na podlahu a začala mezi odpadem hledat svoje drahocené poklady.

"Máš jediné štěstí! To tě ovšem neomlouvá z vyrušení mého jednání! Máslo zůstalo zdražené! To znamená jediné... už žádné tvoje oblíbené domácí máslové sušenky! Musíme šetřit!" pronesla Padmé zatímco se dvojčata hladově pokoušela najít všechnu svoji elektroniku a rádoby lítostně pokrčila rameny. S jejím manželem tato zpráva málem sekla, ale přesto se rozhodl nasadit mód "Anakin vrací úder".

"Šetřit? A co včera ty tvoje nákupy?" ušklíbl se Anakin. "To se nepočítá... navíc já jsem ta co živí rodinu! Ty jen chodíš s Obi Wanem do barů a nebo se valíš doma," protočila očima Padmé.

Anakin už raději mlčel. Věděl, že je zbytečné ženě dokazovat, že nemá pravdu. Hlavně potom Padmé, která je zvyklá všechny a všechno vést a které má na vše dostatečně chytře znějící argument.

"Luku! Rekneš mi prosím jak to vše vlastně dneska začalo?" poprosila svého syna Padmé. "S radostí," vydechl Luke a posměšně se zaculil na svou sestru, která mu gestikulovala ať mlčí.

Další kapitola je tu! Dostala jsem nějakou náladu na psaní tohoto příběhu. xD

Co si myslíte, že Luke vytáhne na svou sestru za příhodu? :D

Mimochod... Budu ráda, když budete tento příběh šířit mezi svoje kamarády co mají rádi Star Wars! ❤

Vaše Gigi :3

Letopisy rodiny Skywalkerů/SW parody FFKde žijí příběhy. Začni objevovat