"Vše to začalo vlastně už včera večer, když Leie zapípalo oznámení na jejím Icomunnic..."
"Luku? Podáš mi ho prosím?" zamumlala již skoro spící Leia nepřítomně z druhého patra palandy a natáhla ruku přes okraj. "Sílu použít ty musíš mladá Skywalkrová!" pokusil se o imitaci mistra Yody Luke a posměšně se na svou sestru zašklebil. "Ha, ha... A teď mi ho podej!" Zasyčela nepřátelsky Leia. "Samozřejmě Vaše Výsosti!" zabručel otráveně Luke, protočil svýma modrýma očima, zvedl se z postele a podal své sestře její Icomunnic.
"Znáš nějakýho "Han-Seksi bój" ?" zamumlula Leia na svého bratra s obličejem ozářeným od displeje. "Ne... to mi nic neříká," pokrčil rameny Luke a spokojeně se přetočil na druhý bok.
Ráno blonďatého chlapce probudila hádka. Jakoby nestačilo, že ho celou noc opět budilo otcovo dýchání.
"Jsi bezcitnej! Jak-jak... kýbl písku!" vztekala se trochu přidrzlá Leia. "Jak jsi mě to nazvala! Spojovat mě s tím otravným pískem?! To jsi přehnala holčičko! Aby bylo mezi námi jasno. Žádný Han! Ještě k tomu ti lže! Protože JÁ jsem ten nejlepší pilot v celé galaxii!" Bránil se rychle vytočeným tónem Anakin. "Možná si už starý pro tento titul Anakine Skywalkre," zasyčela posměšně jeho dcera a to Anakina dopálilo.
Co jí k této myšlence vedlo? Snad už nemá vlasy vypelichané jak mistr Yoda! Vždyť si je pečlivě myje šampónem "Helm&Shoulders", který slibuje lesk a čistotu.
Anakin si nervózně prohrábl vlasy a s úlevou zjistil, že jsou pořád stejně husté jako za doby kdy ho ještě Obi Wan komandoval. Hned se, ale zase vzpamatoval. Měl chuť svojí pubertální dceru uškrtit, ale zvolil účinnější metodu.
"Mám toho dost! Všechny vaše chytré přístroje letí do drtičky na odpad!"
".. A tak nějak to bylo," dokončil Luke svoje vyprávění. Celou dobu ho všichni napjatě poslouchali. Leia ztrnule, Padmé zvědavě a Anakin překvapeně.
"Jak víš o těch vlasech?" zeptal se trochu zaraženě Anakin. "Tati... jeden z Jediájských triků co jsi mě učil. Čtení myšlenek blízkým osobám," povzdychl si znuděně jeho syn.
"Ani... drahoušku... původně jsem ti to nechtěla říkat kvůli tvojí lásce ke svým vlasům a labilitě, ale ten "šampón" je určen na leštení helem," hodila na svého manžela soucitný pohled Padmé. "To, by asi k tomu názvu docela sedělo...," přitakal trochu překvapeně Anakin.
Leia uznala, že je vhodný čas se vypařit, ale moc se jí to nepovedlo. "Leio? Kdo je ten Han?" zazněl přísný hlas její matky. "Kamarád," pípla skoro neslyšně dívka a nervózně polkla. "No to určitě," zamumla Luke a posměšně se zasmál. Jeho sestra ho měla v tu chvíli chuť zaškrtit a potom vyhodit z okna.
Nová kapitola je tu! Je sice malinko kratší, ale snad odpustíte. Příště vám to vynahradím! Chtěla jsem jí vydat už dřív, ale talentovky jsou talentovky a bez přípravy, bych na tom byla asi dost blbě! :D
Budu ráda za každý ohlas! ❤
Vše nej do nového roka! 🎊🎆🎉❤
Vaše Gigi :3
ČTEŠ
Letopisy rodiny Skywalkerů/SW parody FF
FanficPříběh o tom, že ani Jedi si nedokáže poradit s výchovou dětí. Až na to, že Anakin nikdy neměl být otcem, už jen kvůli svojí "drobně" výbušné povaze. Jak se se svojí otcovskou povinností vypořádá? ------------ Story by Zizy_alias_Ginny Cover by Zizy...