- Kulüp Açılmıştır -
Tamakiye yiyecekmiş gibi bakıyordu kız. Hayranlıkta koltukta yayılmış bir adet tamakiyi izliyordu.
-Ne tür müzikten hoşlanıyorsun Tamaki-kun ?
-Elbette, Dinlediğimizde aklımıza yer eden şarkılar.
Diğer kız ciyaklıyormuş gibi çıkan sesiyle konuştu.
-Bugün sana kek yaptım.Tadına bakmayacak mısın?
Tamaki onun çenesinden tutup kendine yaklaştırdı. Seksi ses tonuyla konuşmaya başladı.
-Eğere tadına bakmama izin verirsen.
-Ahh. Tamaki-kun
Kız hayranlığıyla geberiyordu. Tamakinin diğer yanındaki kız içtiği çayın fincanını koyarken konuşmaya başladı.
-Tamaki-sama duyduğuma göre, Kaybolmuş küçük bir sokak kedisi almışsınız.
Tamaki ona güzel gülümsemesiyle döndü ve kahkaha attı.
-Ona küçük kedi diye seslenmiyorum.
onları duymuyormuş gibi yaparak yanlarına yaklaştım. Tamakinin görüş açısına girdiğim anda bana bakıp gülümsedi.
-İyi insan lafın üstüne gelirmiş. Küçük domuzcuk bu ayak işlerini gerçekten iyi beceriyor! Doğru malzemeleri aldın değil mi?
Sinirden kıpkırmızı olduğumu söyleyebilirim.Dediklerinden dolayı düşen gözlüklerimi düzeltip tekrar ona baktım.
-D-Domuzcuk ?
O beni umursamadan paketten kahve çıkardı
-Bu da ne ?
-Gördüğün gibi kahve.
-Böylesini daha önce hiç görmemiştim.
-Çünkü bu çabuk hazırlananlardan.
Kahveye uzaylı görmüş gibi bakması sinirimi bozmuştu. Gözlerini büyütüp iyice yakından baktı.
-Heee bu fakirlerin içtiklerinden sanırım.
Diğer kızlarda garip garip kahveye bakıyordu.Salak mısınız ya siz dememek için elimden geleni yapıyordum.
-Ahh... Peki geri ver gidip yeni ve pahalı olan bir kahve alayım.
Kahve paketine uzanınca hızlıca çekti.
-Hayır, dur!
Gururlanmış gibi ayağa kalktı ve elindeki kahveyi havaya kaldırdı. Konuşmasına devam etti.
-Bunu deneyeceğim.
Herkes ağzı açık onu dinliyordu. Şaşkınlıkla bakıyordu. Konuşmasını bitirdiğinde herkes saçma şekilde alkışlamaya başladılar.
-AHH. TANRIM HARUMİ BİZE BU FAKİR KAHVESİNDEN YAP.
Sanki 2 metre uzağındayım . Kulağımın ırzına geçti. Zengin piç kuruları. Hepsi yapmak için aklı sıra mutfağa gittiler.
Tamakinin yanındaki kız kahvesini masaya koydu.
-Tamaki- sama çok fazla oyalanıyor. Fakir biri tarafından alınan kahvenin, Onun damak zevkine uymasına imkan yok.
Bu salak bana mı diyordu?
-Huh?
-Afedersin kendi kendime konuşuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senpai?
ChickLit(animeden alınmıştır) haruhi fujioka, bunkyo - tokyo'da bulunan özel ouran lisesin de okuyan fakir, burslu bir öğrencidir. okul üniformasının oldukça pahalı fiyatından dolayı (tabi zengin züppeleri için bu fiyat az gelirken bile.) çareyi gayet iç s...