Five

10 2 0
                                    


Kız utangaç bir gülümseme gösterdi.

-Sanırım sıradaki görüşmenin zamanı gelmek üzere.

-Ah, özür dilerim benim sonraki konuğum...

-2-B sınıfından Kasugasaki. Söylenenlerden çok daha güzelsin. 

Yavaşça eliyle çenemi okşadı.Ve kendisine doğru kaldırdı. Sözlerine devam etti.

-Karar verdim sıradaki gözdem sensin.

^^ 

Tamaki pencerenin önüne otumuş erişte yiyordu. Hikaru söylenmeye başladı.

-Lordum, artık daha fazla erişte yemeyiniz lütfen! Gelip dans partisini organizasyona yardım et. Yoksa prenses kasugasaki artık haruhiyi seçti diye mi bu kadar canın sıkkın?

Kyoya elindeki bilgisayarla uğraşırken hikarunun sözünü kesti.

-O kızın hastalığı yeni bir şey değil ki.

Ona garip şekilde baktım neyden bahsediyordu? Soruma cevap alabilmek için konuşmaya başladım.

-Hastalık?

Kaoru soruma cevap vermek için bize yaklaştı.

-Konuk değiştirme hastalığı.Başka bir değişle, sürekli erkek değiştirme hastalığı.

Kyoya konuşmaya başladı.

-Genellikle , düzenli müşteriler bir konukçu seçer ve sonuna kadar onu bırakmazlar. Fakat o habire konuk değiştirme hastalığına sahip.

Birden honey koşarak yanımıza geldi. Küçük tavşanına sarılmış bize katılmak için konuştu.

-Kısa bir süre öncesine kadar favorisi tama-chandı değil mi?

Onun dediklerini onayladım ve bende cevap verdim.

-Ahh, demek müşterisini başkası kaptığı için mutsuz.

Tamaki birden ışın hızıyla geldi ve bize bağırdı.

-HAYIR! Nedeni bu değil! Buna daha fazla dayanamıyorum. Haruhi zaten aynı kıza benziyor!

Bu ne diyordu. o kafasını tutarak söylenmesine devam etti.

-Bir kız olmana rağmen, neden kızlar arasında bu kadar popüler olmak zorundasın?

Birden biraz yürüdü ve dolaptan sandık çıkardı. Önümüze geldi ve yere koyup kilidini açtı. Birden içinden benim kız fotoğrafımı çıkardı ve gösterdi.

-İzinleri olmadan başka insanların fotoraflarını yürütmesene!

Herkes iyice fotoğrafa baktı. Hepsi şaşırmıştı. Tamaki konuşmasına devam etti.

-Buna baktıkça resmen şoka giriyorum.Nasıl olduda bu güzel kızdan böyle erkeğe döndün?

onlara boş boş baktım. Hepsi bana bakıyordu ve konuşmaya başladım.

-Okulun açılışından bir gün önce, Komşunu çocuğu saçıma sakız yapıştırdı.Çıkmadığı içinde saçlarımı kestirdim.

Kyoya tamakinin söylediklerine aldırış etmemişti.Bana bakarak notlarını karıştırdı ve konuşmaya başladı.

-Balo danslarına dair bir deneyimin var mı ? Bu partinin olmazsa olmazıdır.

Söyledikleri ile dona kalmıştım.Ben dans etmeyi bilmiyordum ki.

-Ama... partinin benim görevim ile alakası yok değil mi? Baloya katılmayı hiç istemiyorum.

Tamaki bana sinirli gözleri ile baktı. 

-Hayır haruhi! Balo danslarını bilmek bir beyfendi için olmazsa olmazıdır. Bir hafta içerisinde vals ustası olamazsan ve bunu partide sergileyemez isen. Kız olduğunu itiraf edeceksin ve köpeğimiz olmaya devam edeceksin.

^^

Kasugasaki bana vals öğretiyordu.

-Yavaş, hızlı, hızlı. Çok güzel haruhi-kun. Ayaklarının üzerinde yavaşça dön.Dansı beyler öğretmeli. Partnerini dikkatlice izle.

-Ta-Tamam

Yanlış yapmamak için çok özen gösteriyordum.Birden nasıl olduğunu bilmediğim şekilde ayağımı yanlış yere koydum ve birden kasugasaki nun üstüne düştüm. 

-Özür dilerim Kasugasaki-san. Bilerek ya...

Birden ellerini boynuma doladı.Beni dudaklarına doğru çekti. Aramızda çok az bir fark kalmıştı.Sonra toparlandık ve masaya oturduk. çaylarımız gelmişti. Sandalyesini çektim ve oturmasını bekledim oturunca bende sandalyeme ilerledim. Bir yandan da konuşmaya başladım.

-Özür dilerim, sana da zahmet verdim. 

-Ah, hiç sorun değil.

Eliyle çay fincanını kaldırdı ve konuşmasına devam etti.

-Çok güzel, bu fincanlae yeni mi? Ginori değil mi?

Kyoya hemen yanımızdaydı konuşmaya başladı.

-Bir uzmanın gözlerine sahipsin.Bu takım daha dün geldi.Kulübümüzün en güzel fincanlarındandır.

Gülümsedim ve fincanı alıp bende içmeye başladım. İçmeyi durdurdum ve fincanı yerine geri koydum. Konuşmaya başladım.

-Aaah, demek çay takımlarından hoşlanıyorsunuz.

Birden şaşırdı. Hemen fincanı yerine koydu ve gözleri büyüdü. Yutkundu.

-a-as-lında onlardan pek hoşlanmam. Neden bahsediyorsun sen ?

Birden kapı açıldı ve içeriye bir erkek girdi. Elindeki kağıdı göstererek gülümsedi.

-Sipariş verdiğiniz çay takımlarını getirdim.

Kız erkeğin sesini duyduğu anda büyük ve sesli bir yutkunma gerçekleştirdi. Kyoya çoktan konuştu.

-Ah, teşekkürler. Bizim için seçtiğiniz çay takımları bayanlar tarafından çok beğeniliyor.Bu konuda çok başarılısınız.

Çocuk gülümsedi ve kafasını öne eğdi.

-Ah, sağolun.

Ben gelen çocuğun yanına gittim. Birden kız konuşmaya başladı.

-Haruhi-kun çok eğlencelisin. 

Birden sahte bir gülümseme ile sandalyesinden döndü. Ve bize baktı. Birden çocuk gözlerini büyüttü.

Birbirlerini nereden tanıyordular? 













Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 26, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Senpai?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin