MARCO REUS

64 6 2
                                    

Barcelona,21.08.2017

Marco Reus

Kochany Marco ! Jak wiesz wyjechałam do Barcelony, przeprowadziłam się do tego miasta. Jest bardzo piękne ale zapamiętaj ,że moje serce podbił Dortmund. Musiałam opuść te miasto z powodu pracy chociaż wiem że szukałeś dla mnie pracy ale już ci mówiłam że znajdę sama i znalazłam tak daleko od ciebie. Wiem ,że mi nie wybaczysz ale cóż , zrobię dla ciebie wszystko żebyś mi wybaczył. Marco wiesz, że w każdej wolnej chwili możesz do mnie przyjechać ,ale ja nie będę cię do tego zmuszać masz swoje życie, więc chce ci opisać te piękne miasto a ty zamknij oczy i sobie wyobraź, chyba tyle jesteś dla mnie coś zrobisz. Barcelona miasto przepiękne,a w nocy zabiera wdech w piersiach , ulice Barcelony w nocy są oświetlone , budynki są w różnych kształtach i kolorowe. Straszenie opisać te miasto bo sam musisz je zobaczyć. Mam mieszkanie blisko plaży gdzie codziennie widzę piękny zachód słońca ,który chce zobaczyć z tobą. Marze, że ty stoisz koło mnie i obejmujesz mnie ramieniem i patrzymy na zachód. Ach, ale to marzenia które mogą się spełnić jak przylecisz, co ja będę cię zmuszała . Musisz sam wiedzieć co chcesz zrobić i nie daje ci wyboru ale to ty musisz posłuchać głosu serca. Marco mam nadzieję, że zobaczymy się w Barcelonie, jak nie to na siłę cię tu przyciągnę. Zapamiętaj że jesteś dla mnie przyjacielem .

Roksana

***

Wracam bo dość długiej przerwie ale wykorzystuję to bo jestem chora. Mam nadzieję że się podoba . Gwiazdka= Motywacja

Dla @blondee16





ListyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz