Arkadiusz Milik

22 5 2
                                    

Katowice,12.03.2019

Kochany Arku!

Siedzisz w słonecznym Neapolu,a ja w szarych Katowicach. Pewnie myślisz czemu piszę do ciebie, nie będę od razu przechodzić do sedna bo dla mnie nie ma to sensu. Mam nadzieję, że pamiętasz nasze pierwsze spotkanie, od razu się w tobie zakochałam. Zakochałam się w twoich oczach cały czas je widzę, teraz myślisz jakie to dziwne ale później dowiesz się czemu pisze o twoich oczach. Nadal się zastanawiasz o co mi chodzi? To trochę to potrwa kiedy odpowiem Ci na pytanie, pamiętaj zawsze kocham denerwować. Zastanawia mnie, czy pamiętasz jak pierwszy raz uprawialiśmy seks... Wiem lubię wspominać, a szczególnie to co z tobą związane. Od tamtego momentu coś między nami było powiedziałeś mi, że mnie kochasz byłam szczęśliwa. Nasze życie się zmieniło, odwróciło się o 180°. Narazie nie wracam do wspomnień, ale musisz wiedzieć... Arkadiuszu Miliku zostaniesz ojcem! Tak spodziewamy się dziecka, byłam u lekarze i jestem w 2 miesiącu. Myślę, że cieszysz się z tej wiadomości. 2 miesiąc wtedy uprawialiśmy ostatni seks przed twoim wyjazdem. Zapamiętaj kocham cię i czekam kiedy wrócisz!

Zuza
*****

Come back!!!
Kto się cieszy?
List dla milikowaaaaa2

Mam nadzieję, że się podoba?
⭐⭐--> motywacja

ListyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz