Part 3😍👌

69 6 2
                                    

След като вече бяхме готови ,  Чарли и Джейсън предложиха да ни вземат с колата , тъй като и те бяха към училище, качихме се в колата и Джейсън пусна Despasito аз стоях на съседната седалка и го гледах, докато той караше. Чарли и Катрин бяха на задните седалки и си говореха за нещо, не  знам за какво не обърнах внимание, бях се загледала в Джейсън и дълбоко в сините му красиви и блестящи, като кристали очи сякаш бях силно издигната в небесата и докато изляза от тази приказка ние бяхме стигнали до училище .  Той ме целуна и каза, че ще се видим след часовете!

В час по немски аз си пишех с Джесика на листчета ,  въпреки госпожата не ни даваше по време на час.  Тя беше до мен,  когато госпожата ни видя и каза  :
- Ооо, момичета моля ви!
-Извинете госпожо Харсилс - смутено казах аз!!!
-Моля да ни извините - отвърна разочарована Джесика!!!

След това звънеца би и часът свърши! Веднага се сетих за Джейсън и му пратих SMS
с надписа: "Слушай умът си, но следвай сърцето си! ❤"
А той ми отвърна :
"Скъпа обичам те "
Първи, втори, трети, четвърти, пети, шести и седми час,   след което часовете свършиха и  потърсих Катрин ,  когато я намерих излязохме от училището.   Катрин каза, че ще се обади на Чарли и Джейсън . Звънна на Чарли и се разбраха да ни чакат на входа!

Когато излязохме на двора , видях много ученици и учители и си казах :
-Лелеее ....каква тълпа има , какво ли се е случило?
А тя директорката изнасяла някаква реч! След като свърши тази реч излязохме от двора на училището и влязохме в колата .  Веднага като влязох в колата се загледах в Джейсън и  изкрящо сините му като кристали очи!!!
Не знам какво точно видях  в очите му  красивият небесносин цвят, кристалният блясък или пък морското синьо в очите му! Та, ето че ни доведоха,  прибрахме се , но въпроса  който си задавах остана без отговор . Затова започнах да си размишлявам и представям си как потъвам бавно и нежно в дълбоко сините му очи ,   потъвам към душата му и осъзнавам , че тя е голяма колкото галактиката и знаете ли какво разбрах представяйки си това?! Разбрах, че душата е дом, крепост и галактика, очите красотата на света, а сърцето е нашето място, мястото където ще открием всеки, който обичаме! Сърцето не е малко и всеки има място вътре в него! Позволи на хората да докоснат сърцето ти и бъди щастлив!!!
Така мина денят ми днес!!!
Облякох си пижамата и си легнах и осъзнах още нещо :
"Имаме всичко, което ни трябва и не бива да мислим за друго!!!! "
Йони!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

   Любовта , Като Крепост В Човека!🖤💋😻Donde viven las historias. Descúbrelo ahora