0+1=1

47 6 0
                                    

Haena's

Nama aku Lee Hae Na...umur 19 tahun..doktor di Butterfly Hospital kat Seoul..senanya enn Hospital tu appa aku punya..k dah dah..pjg lak introo..

"Woi Na !!.."sapa chingu ku Chae..korang nak tahu tak..ni la tunang Guanlin..jeles japp..aku je belum berpunya..huhuhu..

"Eh kau..leklok skit takleh ke??dah ah salam tak bagi..ni terjah je..lepuk kang.."balas ku.."Ala ko ni..weyh ko free en en..jom ah lepak kat bilik Rin..dia dah tunggu tu.."ajak Chae...Rin pun bfff aku gak..

kami pun menuju ke bilik Rin..

HWANG NEUL RIN [DOC 05]

Terpapar tanda di depan pintu bilik Rin..aku pun menguak pintu tersebut..

"Yoww korang.."sapa Rin.."Yoww..Rin camne hubungan ko ngan Jihoon ok?Bila nak tunang??"tanya ku.."Lusa tunang..ni kad..korang dtg eh..kalau korang tak dtg..Kau dorang akan aku hempuk guna batang buluh kat belakang rumah Pak Ja tu.."warning Rin..

"Ye la..weyhh aku jeles ah ngan korang..aku je single..huwaa..forever lonely.."rungut ku..

"KAU MEMANG !!.."kata Chae dan Rin serentak.."Eh korang ni..Hempuk karang baru tau.."kata ku..minum air milo ni lagi best..nanak kawan..majuk jap 15 saat..

"WEYH !"jerit Rin..

Bruhhhh(air tersembur)

"EH KAU NI AKU HEMPUK NANTI KANG TAK SEMPAT KO NAK TUNANG NGA JIHOON TU.."kata ku.."Apa kena ngan ko itik.."tanya Chae..."Eh korang..ni haa Jeon Jung Kook Ceo Jeon's Co. tu..orang kata ada penyakit mental..sian dia weyhh.."terang Rin..sape duh mamat tu..tak kenal..

"Weyhh jap jap..tu bukan senior kita ke duhh..kawan kepada Tae aka crush si HaeNa ni.."kata Chae.."Haah.."balas Rin..aku hanya diam..dh tak tahu nak cakap apa diam je la..

SKIP
Author's

Huhuh..kesian Haena balik sensorang..Chae dan Rin ade hal masing²..pasrah eh Hae Na..Haena seperti orang hilang anak kehulu kehilir kat taman tu..biasalah taman kat hospital ni memang penuh..so terpaksa ke hulu hilir nak cari tempat duduk..ramai yg datang sini author pun tak tahu kenapa..lagi² yg couple..berderet kat bangku..tepi jalan..

Kot kot..kalau salah seorang mintak break..yh soramg lagi broken sesangat sampai terjun kat sungai tu kot..lepastu masuk wad..gamaknya lahh kott..

Selepas 3 tahun..ceyhh 3 minit mencari bangku kosong..tiba tiba..baru je Haena nak duduk..

"HUWAAA..HYUNG JAHAT..BAGI LA BALIK AISKRIM CHANNIEE.. *about to cry*..."

"Sape tu??Baik aku gi tengok.."kata Haena lalu pergi ke arah suara tersebut..seorang budak lelaki menangis di hadapan seorang namja tinggi kurus berbaju all black..

"Kenapa ni dik??"tanya Haena..."Hyu hyung ni rampas aiskrim Channie.."adu Chan.."Alolo..ciannye..ni noo bagi duit ni..Chan gi beli aiskrim baru..dah..uljima..nanti tak encemm.."pujuk Haena..Chan pun terus berlari ke mana ntah lepas ucap thanks kat Haena..Haena melihat ke arah namja tadi yang hanya berdiam diri..

Haena's

"Ermm apa nama awak??.." tanya ku .Dia tidak membalas tapi terus blah..ceyhh sombong gila namatey
mamat ni..Dah ah baik aku tunggu Chae and Rin kat bangku tu..

Sambil sambil tu boleh aku layan lagu Bts japp..

SKIP
NO ONE POV
BUTTERFLY HOSPITAL

"Haena!!..doc Baejin panggil kau.."kata Chae.."Now??"tanya Haena.." TAK AH MASA KAU ADA ANAK 10 NANTI.."perli Chae..hamekk ko Haena..Haena mencebik.."Cebik pulak ko ni..hingat cumelllss..dah ah ko..aku nk gi date nge Guanlin dulu..kau hado??.."kata Chae sebelum melangkah keluar..."ALAH KO NI !!.."laung Haena..woi woi tahu ah hospital bapak punye..

BAEJIN'S
BAEJIN'S ROOM

"Weyh Bae..ha asal cari aku ni??.."tanya Haena....aku senyum..dia pun senyumm..semua senyumm eh eh dah stopp.."Ni haa..tadi appa kau kata kau akan ada pesakit personal kau..ni ha biodata dia.."kata Baejin.."Siyessly Bae..ayah aku ayah kau jugak.."balas ku.."Yela..ha ni ambik biodata..tapi aku nak kau igt..kat sini jgn lerr tunjuk sgt kita kembarr..aku taknak yg laen tahu..."kata ku..sambil aegyo.."Hmm yela Bae.."balas Haena lalu duduk di depan ku sambil baca biodata pesakit dia..

"Bae bila ko nak kenalkan aku ngan patient tu..bila weyh bila.."tanya Haena..eh ko.."Nanti la..kacau ah aku nak chat ngan JiHyong pun tak senang.."rungut ku..."Siyess weyhh kau mesej ngan Park Jihyong adik si Simen tu..??"tanya Haena.."Haah..dia kata esok befday si Simen..tu yg dia ajak aku dgn kau dik..teman eh.."kata ku.."Yela.."balas adik ku..thats my ssaeng..

TBCC--

AE'S..SORRY THIS CHAP SO BORED..YEAH I KNOW THAT..HOPE YPU GUYS VOTE N COMMENTS..SAPE YG JADI SILENT READER TU RAJIN KAN LAH TEKAN TANDA BINTANG BIAR JADI ORENN..

SYG LUVYR SUMEEE...MUAH😘❤

AEMOCHI
🐤

Please Treat Me WellWhere stories live. Discover now