05

5.9K 72 19
                                    

Hayatımda ki en sıkıcı parti bu partiydi.

Zaten sophieden ne beklenirdi ki. Oflayıp gözlerimi etrafta gezdirdim çoğu kişinin gözleri bende olsada onları umursamadan bakınmaya devam ettim. Terli vücutlar, içki kokuları ve sevişmeye yatak aramayan insanlar. Gözlerimi devirdim tanrım bir heyecan hiçmi olmazdı. Karşıda bana bakan zayn ile göz göze geldiğimde dudaklarında sinsi bir gülümse oldu. İçkisini hafif kaldırdığında ona orta parmağımı çektim. Güldü. Göz devirip etrafa bakmaya devam ettim zack yoktu zaten. Olsada birşey olmazdı belki daha sıkıcı olurdu. Zack ile severek çıkmıyordum tabikide çıkma sebebim okulda popüler olmasıydı. Okulun en popüler kızı olarak bir popüler ile çıkmam daha iyiydi.

Zack biliyordu aslında ama umursamıyordu. Okulun en güzel ve popüler kızla çıkmak kim istemez ki?

Çantamı alıp partiden çıktım. Daha saat on birdi. Ve gece benim için daha yeni başlıyordu. Yolda topuklu ayakkabı ile  yürürken sonunda arabama ulaştım. Arabaya bindiğimde evden çıkan zayni gördüm. Umursamadan arabayı çalıştırdığımda gideceğim yer belliydi.

Bar.

Bara geldiğimde tebessüm ettim. Burası benim mekanımdı işte. İçeri girdiğim an beni tanıyanlar selam verirken diğerleri merak ve hayranlıkla bana bakıyordu. Ah evet egomu yükseltiniz. Yavaş adımlarla en köşedeyi koltuklara gittim. Tanıdığım çoğu kişi buradaydı. Sophienin partisinden bin kat daha iyiydi burası. Saat tam 00.00 olunca ortada bir küvet olurdu. İçi buz gibi suyla dolu olurken dans yarışmasında kaybeden yarım saat içinde kalmak zorundaydı. Evet aradığım şey buydu. Yanıma gelen arkadaşlarımla sohbet ederken ortaya kahkahamı bıraktım.

Michael bana yaklaşmaya başlarken içimden kendime lanet ettim. Tam 6 bardak içki içmiştim. Kafam güzeldi. Michael Dudakları dudaklarımı bulurken siktiri çekip karşılık verdim. Anı yaşa kuralına uydum. Dudaklarını dudaklarımı emerken inleyip kucağına oturdum elleri belimi sararken renkli saçlarını okşamaya başladım. Güzel öpüşüne kıkırdayıp dudağını ısırdım sırıtığında dudaklarını yaladım. Kocaman elleri baldırlarımı okşarken gecenin yatak odasına bitmesi muhtemelendi. O sırada müzik kesildi. Nefes nefese geri çekilirken birbirimize şaşkınca bakıp etrafa baktık. Işıkların altında parlayan zayn doğrudan bize bakarken arkasında ki liam, niall, harry şaşkınca baktım. Onlar New yorkta değilmiydi?

Bacaklarımı okşayan Michael baktım. Sırıtıp

"Üst katlarda oda var güzelim" gülüp kucağından kalktım. Başım sikiliyor gibiydi. Ayakta zor duruyordum

Bana şaşkınlıkla bakan Michael eğilip dudağından öptüm.

"Sonra bebeğim, sonra." diyip yürümeye başladım. Zaynın yanından geçerken kolumdan tutu. Şaşkınlıkla ona bakarken ela gözleri sim siyah olmuştu. Kasılan çenesine bakıp gözlerimi gözlerine çevirdim.

"Beni hayal kırıklığına uğratmayı seviyorsun değil mi kylie?"

Yeni bölüm erken geldi ha?

Sizce zayn sinirlenmekte haklımı?

Evet kylie tam bir sürtük ama bebeğim o. A



Predatory Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin