14

3.5K 53 11
                                    

Pembe peruğu saçıma takan jeremmy bakıp göz devirdim.

"Fazla dikkat çekici jeremmy"Jeremmy gözlerini devirip kafama vurduğunda gözlerimi büyüttüm.

"Hey ne yapıyosun?"Jeremmy gülümseyip başını omzuma yasladığında ona baktım.

"Bebeğim inan orda herkes oldukça iddialı olacak,onların yanında sönmekmi istiyorsun?"Kaşlarımı çatıp düşündüm.Sadece heryerde odak noktanın benim olmasını istiyordum ve bu partide de benim olmam lazımdı.

"Pekala istediğini yap ,güveniyorum sana"Jeremmy gülümseyip işine devam ederken bende gülümsedim.Jeremmy ile lisede tanışmıştık.Cinsel tercihi farklı diye okulda yargılansada en yakın erkek arkadaşım olmuştu.

Benim gibi makyaj ve güzelliğe oldukça ilgili olduğundan ona güveniyordum.

İşin uzun süreceğini bildiğimden instagramda gezinmek iyi fikirdi.

Herkes bu parti hakkında paylaşım yaparken neden bu kadar büyültüğündünü anlamıyordum.Belkide partiye The weekend geleceği içindi,pekte ilgilenmiyordum benim derdim sadece zayndı.

Partiye geleceğinden emindim.Sonuçta o partilerin çoçuğuydu.Gözlerimi devirdim.Benim gibi onun gelmesini uman oldukça fazla kız olduğuna emindim.

Bellayla mesajlaşırken jeremmy çoktan pembe peruğu takıp,makyajımı halletmişti.Sırada hangi elbiseyi giyeceğimdi.Telefonu masaya koyup jeremmy yanına gittim.

Elbiselerimi yatağa sermiş seçmeye çalışıyordu.

"Oldukça sade olmalı jeremmy,bence saç ve makyajdan oldukça dikkat çekiyorum"Jeremmy gözlerini devirip iki tane elbiseyi eline alıp bana doğru tuttu.

Elindeki elbiselere bakarken yüzümü buruşturdum.Sağ elindeki su yeşili elbiseye baktım.

"Tanrım iğrenç!"Jeremmy göz devirdiğinde elbiseyi yatağa atıp soldaki elbiseyi gösterdi.Onun rengi siyah olsada oldukça uzundu.

"Ben kısa elbiseleri daha çok seviyorum"Jeremmy göz devirip konuştu.

"Kaltak"Dediğine gülerken yataktaki elbiselerime baktım.Gözume güzel gelen koyu krem rengindeki elbiseyi elime aldım.

Oldukça dardı ama kesinlike taşıyabilirdim.Rengi dikkat çekmesede saçlarım yeterliydi.Jeremmy döndüğümde oflayıp başını salladı.Gülümseyip elbiseye baktım.

"Ayakkabıyı ben seçerim kylie"göz devirip başımı salladım.

Kesinlikle bugün benim günüm olacaktı.

************

Aynadan yansımama bakarken oldukça güzel ve seksi duruyordum.Dar elbise tüm hatlarımı belli ederken büyük kalçalı olmanın faydalarını görüyördum.

Pembe saçlarımı tarayıp geriye doğru attım.Tamamen hazırdım.Bella ve madisonun gelmesini bekliyordum.Dün zack mesaj gelmişti.Ondan ayrılmıştım ve sorun çıkarmamıştı ama dun ki mesajinda tekrar olabileceğimizi yazmıştı.

Elbette reddetmiştim.Şuan aklımda sadece zayn varken zack ile uğraşamazdım.

Belladan gelen mesajla evden çıkarken son kez aynadan kendime baktım.

Dikkatçekici ve güzeldim.Aynaya doğru öpücük atıp evden çıktım.Madisonun arabasına doğru yürürken madison kafasını camdan çıkarıp kocaman gözleriyle bana baktı.

"Siktir kızım! Tanrıça gibisin"Kahkaha atıp saçımı savurdum.Arabaya bindiğimde bellaya baktım.Gözlerim kocaman açılırken aynı anda konuştuk.

"Siktir mükemmel olmuşsun!"İkimizde aynı anda kahkah atarken madison koluyla bana vurduğunda ona baktım.

Gözlerini kırpıştırıp ellerini vucüdunda dolaştırdığında sırıttım.

"Nasıl olmuşum bebeğim?"Onu sözüp göz kırptım.

"Tam dişi bir kedi gibisin bebeğim"Gülüp göz kırptığında arabayı çalıştırdı.

"Bebeğim inan üçümüzde bir kraliçeyiz"Kahkaha atıp kafamı salladım.

Bellayla konuşurak devam ederken madison dikkatli bir şekilde arabayı kullanıyordu.

Eskiden hepimiz hız tutkunuyduk.3 yıl önce araba kazası yaptığımızda uzun süre kendimize gelememiştik ve hiçbirimiz araba kullanamıyorduk.

Bu yıl madison cesaret edip tekrar araba sürmeye başlasada hiçbir zaman ben cesaret edememiştim.Bella ise araba sürmekten korksada motorlara ilgi duymaya başlamıştı.

Sonunda partinin olduğu eve geldimizde üçümüzde aynı andan arabadan indik.Çoğu kişinin bakışları olduğumuz tarafa dönsede umursamadan madisonun koluna girdim.Bella koluma girdiğinde yürümeye başladık.

Erkek olsam kesinlikle üçümüzide yatağa atardım.

Kapıyı çaldığımızda açana bakmadan içeri girdim.Kızlar arkamdan gelirken evin oldukça dolu olduğunu görmüştüm.

Burnuma gelen sigara ve içki kokusuna gülümsedim.Yanıma gelen kızlara doğru döndüm.

"Kızlar şu tarafa oturalım"Kafalarını salladığında boş bir masaya oturduk.Kızlar içki almaya giderken bakışlarımı bana doğru sırıtarak gelen zayne çevirdim.

Bu parti şimdiden eglenceli olmaya başlamıştı.

Sonunda geldi yeni bölüm.

Yazım yanlışları var ama hemen yazıp sizlerle paylaştım çünku internetim çok az.

Diger bölümde partide olacak.

Görüşmek uzere♡♡

Predatory Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin