15

3.2K 52 10
                                    

Pembe saçlarımı arkaya doğru attım.Zayn beni süzerken karşıdan gelen kızları görünce dudağımı ısırdım.Şuan zayn ile baş başa kalmak daha cazip geliyordu.

Bizi gören bella durduğunda kaşlarımı kaldırdım.Tek kaşını kaldırıp kızlara döndüğünde kızların hepsi buraya sırıtarak bakmaya başladı.

Göz devirip zayn'e döndüğümde oldukça yakınımdaydı.Nefesini hissederken bakışlarımı kızlara çevirdim.Başka bi masaya oturmuş film izler gibi bizi izliyorlardı.

Gülmemek için dudağımı ısırdığımda bakışlarımı zayn'e çevirdim.Dudağıma bakarken elimi kaldırıp sağ yanağını okşadım.Gözleri gözlerimi bulduğunda saçlarıma dokundu.

"Oldukça güzel ve ilgi çekici jenner."Tek kaşımı kaldırıp kibirle konuştum.

"Aynı benim gibi"Güldüğünde kolunu belime sardı.Daha çok yakınında durduğumda o eşsiz kokusunu almaya başlamıştım.

Gözlerimi kırpıştırıp kafamı yana eydim.Onu sunduğum manzara ile kafasını boynuma gömdüğünde gözlerimi kapatıp bir kolumu sırtına koydum.

"Eşsiz bir güzelliğin ve kokun var,sen eşsizsin Kylie"

Gülümsediğimde boynumu öptüğünde yutkundum.Ondan çok etkileniyordum ve şimdiden ıslanmaya başlamıştım.

Geri çekildiğinde eşsiz gülümsemesi yüzünde vardı.Dudağımı ısırdığımda bakışları daha da koyulaşmıştı.

"Zayn!" Duyduğum sesle donduğumda zayn arkasına dönüp tekrar bana bakmıştı.

"Şimdilik gitmeyelim jenner"Arkasına dönüp kalabalığa karıştığında gözden kayboluna kadar onu izlemiştim.

Yine gitmişti.

Bölümü yarıda kesip iğrenç bir yerde kestim.

Predatory Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin