"B-bay Hood" bir an için tedirgin olmuştum, umarım kapıyı dinlediğimi düşünmemiştir diye geçirdim. "Seslerden rahatsız olmuş olmalısın." dedi yumuşak bir tonlamayla ve elimi kavradı. O an ellerimin uyuşacağını düşünmüştüm, bedenimi yine kelebekler istila ediyorlardı. Odaya doğru ilerledik ve ardından kapıyı kapattı yavaşça. "Bu ev içinde bilmen gerekecek olan kurallar var Mona." ellerimi yavaş bir şekilde ellerinden ayırdım ve gözlerimi üzerine diktim. Yavaş adımlarla yatağa ilerleyip oturdu. "Buraya gel güzelim" yaklaştım ve yanına oturdum. "Öncelikle bu duyduğun sesler, muhtemelen tekrarlanacaktır." Öksürdü hafif ve bir eli ile saçlarını kurcaladı. "Ancak kısa bir süre, Luke burada fazla kalmayacak.", "Sorun değil efendim." Hafif sırıttı ve ellerini dizlerine koydu. "Şimdi diğer kurallara gelelim, buraya gel." Ellerine baktım ve bir süre o şekilde bekledim. Kucağına gelmemi mi istiyordu benden?
Kalktım ve kucağına yerleştim, bu fazla rahatsız ediciydi. Hafif kıpırdandım ve Calum ellerini belime sardıktan sonra devam etti. "Zoe muhtemelen seni takip edip sana yardımcı olacaktır ancak ben yinede söyleyeyim, her konuda benimle konuşabilirsin." Başımla onayladım. Zoe ile anlaşmak zorundaydım, en azından gidişat bunu gösteriyordu.
Aniden açılan kapı ile kucağından sıçradım ve ayağa kalktım. Calum boğuk bir şekilde inledi ve başını kapıya çevirdi. "Ne var Luke?" Luke ters ters bakmaya devam etti ancak birşey söylemiyordu,Calum da aynı şekilde ona bakmaya devam etti. bir süre bakıştıktan sonra Luke kapıyı sessiz bir şekilde kapattı. Yanaklarım yine pembe rengine bürünmüş olmalıydı ki Calum şuan bana bu şekilde bakıyordu, üzerimde hissettiğim gözler rahatsız edici oluyordu. "Arada odaları karıştırabiliyor, korkmana gerek yok Mona, burası senin evin." Utanmıştım, ancak Luke içeri girdiği için değildi bu, Bay Hood'un anlık tepkisi içindi. O da bunun farkındaydı. "Ve son olarak Mona, iyi sır saklayabilir misin?" Ayağa kalktı ve iyice yakınlaştı. Nefeslerimiz birbirine karışmışken, parfümünün kokusunu içime çektim. "Saklayabilirim efendim." Dudaklarını hafif bir şekilde dudaklarıma temas ettirdi ve çekildi, bedenim saniyeler içinde uyuşmaya başlamıştı. Kapıya doğru ilerledi ve fısıldadı. "Buna ihtiyacımız olacak."