1.bölüm

8.1K 336 658
                                    

Sabah kapımın yumruklanmasıyla uyandım.Saate baktığımda 12'ydi.İşte şimdi mahvolmuştum.Hızla yatağımdan kalkıp kapıyı açtım.Babam sinirden köpürmüş bir halde karşımdaydı.

"E-efendim baba?"dedim titreyen ve kısık çıkan sesimle.

"Lan nerdesin bu saate kadar?!Çocuk gelmiş seni bekliyor içeride!"

Göz ucuyla içeriye baktığımda onun gelmis olduğunu gördüm.Bizi izliyordu ve ben...istemsizce gözlerimi ondan alamamıştïm.Babamın bağırmasıyla kendime geldim.

"Bana bak git çabuk hazırlan!"

"Baba lütfen yalvarırım istem--!" sözümü babamın tokadı kesti ve başım yana savruldu.Bana baktığını hissediyordum.Neden yardım etmiyordu?

Elimi sıkıca yumruk yaptım ama gözyaşlarıma engel olamadım.Babam gidince bende kapımı kapattım.Kapatırken hala bana baktığını görmüştüm.Resmen acıyorlardı bana,eziğin tekiydim!Evet Merve!Eziğin tekisin!Çirkinsin!Çok zayıfsın!Güçsüz yüzün ve saçların var!Beceriksizsin!Korkaksın!
__Rahatlamıştım__

Hızlıca dolabımdan XXL siyah tişortümü ve yine siyah dar kotumu çıkarıp giyindim.Beyaz spor ayakkabılarımı da giyindikten sonra saçlarımi taradım hızlıca.Fazla süslenmek istemesem de beyaz şapkamı da ters taktıktan sonra kendime baktım aynada.Çok halsizdim.Yüzüme fondeten sürüp,rimel ve parlatıcıyla biraz olsun renk gelmişti yüzüme.Siyah çantamı da sırtıma aldıktan sonra odadan çıktım.

Telefonuyla uğraşïrken birden kafasını kaldırıp bana baktı.Hafif şaşırdığını görebiliyordum,Az önceki halimden cidden eser yoktu cünkü.

"Hazırım ben."dedim yine sessizce.

"Ta-tamam." dedi o da.Sesi fazla mı güzledi?

Ayağa kalktı ve yanıma gelip elimi tuttu.Noluyoruz lan?Boyu benden uzundu ve kafamı kaldırıp şaşkınca yüzüne baktım.

"Babam,yani baban öyle istedi.Yakın olmalıymışız."gülümsedi.(yazar ölüyordu~~)

Sessizce kafamı salladım ve önüme döndüm.Biz tam giderken babam geldi ve bana hala kïzgınca bakıyordu.

"Şşşttt bana bak çocuğa düzgün davran surat asma.Kaçışın yok nasıl olsa yakında evleneceksiniz!"

Bana dediğini anlamıştım ve ondan yardım dilercesine elini daha sıkı tuttum bu sefer.Anlamıştı.

JK:Siz merak etmeyin bana iyi davranıyor,biz artık gidelim.

Babam başını salladı ve berbaber evden çıktık.Kapının önünde siyah lüks bir araba vardı.Arabaya geldik ve beni yan kapıya getirerek kapımı açtı.(jentilmen jojuk 😅)

"Arkaya binsem olmaz mı?"

"Baban pencerede istersen bin."

Pencereye baktım ve orada olduğunu gördüm Nolet.Binmek zorundaydım artık.Derin bir iç çekerek öne bindim ve o da kapımı kapatık direksiyona geçti.Hiçbir şey demeden kafamı cama yasladım ve yolu izlemeye koyuldum.

###

Yaklaşık yirmi dakika sonra yolun yarısında kapattığım gözlerimi araba durunca açtım.Etrafa baktıgımda bir uçurumun tam önünde olduğumuzu anladım.Bu manyak psikopat nabıcak bana yha?!Acaba imdat katil var diye bağırsam mı?!Birileri var mıdır ki?!Alo POLİS!!

Ben etrafa endişeli bakışlar atarken ortamı bozan gülüşü oldu.Noluyoruz lan?

JK:Sakin ol yemiycem seni😂

"Ne diye geldik buraya?"

Ani yüz değişimiyle birden ciddi bir ifade takındı ve kulağıma kadar eğildi.

"Evlenmek istemiyorum diye direniyorsun ama neden bu kadar heyecanlısın?"

"Hah şuna bak.Sa-saçmalama korkudan o bir kere.Getirmişsin beni buraya.Kimsin necisin belli değil.Ne olmasını bekliyordun?Pis çekik!"

Hızla geri çekilip bileğimi tuttu.Lan bu sinirli sinirli bakıyor vallah.Çarparım ağzının ortasına haa.Kendine gel lan veled.

"Bana bak benimle doğru konuş.Seninle evlenmeye bende pek hevelsi değilim zaten.Babam ölmek üzere,onun benden son vasiyeti seninle lanet olsun ki evlenmemiz!"

"Ve sırf sizin yüzünüzden benim hayatım mahvoluyor!Neden ya neden?!"

"Çünkü babalarımız doslar ve babam seni beğenmiş!"

"Umurumda mı!?"

"Yeter evlenmek zorundayız bunu kafana sok!Zaten kağıt üstünde olacak!Sevmediğim birinin hayatını ne zehir ederim ne de karışırım,Rahat rahat yaşar istediğinke görüşürsün."

"Ne evlilik ama!"

"Yeter diyorum Merve!Zorundasın bit-!"

Telefonumun çalmasıyla gözlerimi telefonuma odakladım.Berat arıyordu.Canı cehenneme eski sevgilim.Beni aldatıp sonra da kıymetimi anlayan çocuk!

"Ne var Berat!Ne var yine?!"

"Hangi p--e evleniyosun lan sen!Kimden izin aldın!"

"Berat bi huzur ver artık!Zaten onca şeyle uğraşıyorum bir de senin bu benimsinlerinle uğraşamam!"

"Benimsin kızım anlıyor musun benimsin!O düğün olmiy--"

JK:Sen kimsin ki karım senden benimle evlenmek için izin alacak lan o---!

Heyecanlı yerinde kesmeyi severim ehehehe.
Hadi şimdi meraj edip yorum yapın hsiwisow.

Çukulatalarım saranghaeee🐰🐰🐰

Görücü Usülü-Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin