Uff napıyo bu çocuk yarim saattir dışarıda ya. Beni de kilitledi arabaya. Ne konuşuyorlar acaba? Ay Berat kesin ana avrat sövüyodur mal. Uff şu conkuk mu junkuk mu ne diyo acaba ya? Hem ona ne ki? Az önce senin hayatına karışmam demiyo muydu bu mal? Allahım sen sab-
Oha! Nabıyo lan bu! Resmen telefonumu uçurumdan attı! Lan! Hızlı hızlı cama vurmaya başladım. Hah geliyo öküz. Kapılarï açıp yanima oturdu.
Jk:Noldu geldim işte ne cama vuruyon?
"Ya sen mal mısın ne diye atıyon telefonumu yha!Gitti telefonum!"
"Sen ona telefon mu diyosun?Güldürtme beni ya .Yenisini alırız."
"Ya senden yeni telefon mu isteyen oldu?"
"Uzatma işte ya."
"Offff"
Sinirdem yerimde duramayıp arabadan indim. Kapıyı bilerek çarptım suratına oh. Sen kim köpek ya? Mala bak. Yenisini alırmış. Senden isteyen oldu sanki. Uçurumun kenarına iyice yaklaştım. Nasıl olsa kimsenin umurunda değildim. Değildim değil mi?
Bir adım daha yaklaştım. Son bir adım kalmıştı artık.
##########Şuan hayatımın şokunu yaşıyor olabilirim. Resmen şuan sarılıyoruz. Ay bu ciddili bana sarılıyor. Belimde bi de eli. Ay bende ona sarılıyorum. Bi dakka noluyo ya bana. Hemen geri çekilmem lazım. Ama burası çok rahat ve çok güzel kokuyor. Ben çekilmeden o geri çekildi.
"Ne olursa olsun sakın bir daha böyle bir şeye kalkışma."
Ses tonu o kadar sakindi ki birşey diyemeden kafamı salladım sadece. Beni kurtarmıştı. Tam son adımımı atarken belimden tutup kendine çevirmişti beni. Ama neden?
Bileğimden tuttu ve beni arkasında sürükleyerek hayvanmışım gibi arabaya bindirdi. Ya bu nasıl bi insan ya. Az önce ne iyiydi. Şimdi yine odun anasını satıyım. (çarpildi ueueieiei)
Arabayı calıştırdı ve burdan çıktık. Şehir merkezine inmiştik tekrar. Bi AVM nin önünde durup
"Sen in beni bekle şurda ben arabayı park edip gelicem."
Kafamı salladım ve çantamı sırtıma alip arabadan indim. Karşımda Berat i görmeyi beklemiyordum. Hemen arkamı döndüm ama junkuk çoktan gitmişti.
Hafif sırıttı ve yanıma gelip bileğimi tuttu."Berat çabuk git burdan az sonra gelicek bak."
"Gelsin ne halt edebilecek sanki." ( ağzindan girip burnundan çikcak dur sen dur ueieiei)
"Bilmiyorum ama olay çıksın istemiyorum bırak ve git hadii."
"Bana bak onunla asla ve asla evlenemezsin."
"Ya bende bayılmıyorum zaten ama seni de istemiyorum bırak!"
Kolumu çektim ama hayvan gibi sıktığı için bileğime izi çıkmış. Bileğimi ovdum ama tekrar tuttu
"Olmaz şimdi gidicez ve ondan kurtulucaz."
"Ya bırak!"
Jk:Merve noluyo aşkım?
Junkuk beni diğer bileğimden tutup kendine çekti. Ne ara geldi ya bu? Ay iyiki geldi ama.
"Be-berat " dedim fısıldayarak. Duymak için eğilmişti. (ahh kalbim~~)
Tekrar kafasını kaldırıp Berat a baktı. O da ona bakıyordu.Berat: Bana bak çekik o benim uzak dur (çekik senin anandır lan uririr)
Jk:Hadi yaa o benim yakından karım olacak nasıl senin oluyormuş?
Berat: İşte böyle
Beni tuttu ve kendine çekip sırtına aldı (ne çektin merve behh ueieie)
"Yaaa bırak!!!"
Sırtına vurmaya başlamıştım. Junkuk gördüğüm kadarıyla bacağına tkme attı ve Berat yere düşünce bende düştüm.(yakinda kiz adini düzgünce öğrencek sakin olun ueieiwowo) Ya bu beni de düşünmüyo ya. Al işte elim kanamış. Neyse ne o da olmasa. Ay bi dakka bunlar kavga ediyo. Junkuk üstüne çıkmış onu yumrukluyodu.
Flashback
"Berat çabuk git burdan az sonra gelicek bak."
"Gelsin en halt edebilecek sanki."
O laflar sana girsin şimdi Berat ueieieieoe
Flashback son
Yanına gidip kolundan çektim.
"Tamam bırak artık bi daha cesaret edemez zaten."
Jk: Adam ol!
dedikten sonra son yumruğu atıp kalktı. Oha yüzü mahvolmuş."Naptın çocuğa yaa!"
"Bi de onu mu savunucaksın şimdi"
"Ha-hayır ama "
"E o zaman."
Beni elimden tutup çekiştirerek AVM ye soktu. Ne kadar aklım kalsa da girmek zorundaydım. AVM ye girince cebinden iki tane mendil cıkarıp verdi.
Jk:Elin kanıyor,özur dilerim temizle. (yaaa ama yerim kiiii 😍😍)
"Dengesiz"
"Duyamadım."
"Saol saol sorun değil." elimi temizleyip mendilleri çöpe attım.
"Nereye gidiyoruz?" dedim gözlerine bakarak
"Arkana ." dedi ve beni bir kuyumcuya soktu
Eheheh yine güzel yerde bitirdim urueieie
🐰🐰🐰
Davsanimiz neler yapaca bakalim diger bolumde
Voteleyip yorum yapin pleaseeİnstagram hesabim = btsin_basi_turklerle_dertte 1K oldumm 😝😘😍🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usülü-Jeon Jungkook
FanfictionNeden?Zaten hayatı bu kadar kötüyken?Neden?Nereden çıkmıştı bu şimdi? Sevmediği,huyunu suyunu bilmediği,kendi kültüründen olmayan bi insan. Hatta daha hiç yüzünü bile görmedi. Korenin zenginlerinden Jeon Jungkook... Babası sırf parası için kızını re...