Geç geldiği için sorry fırsatım olmadı ❤❤❤
Evden çıktığımızdan beri arabay binmiştik ve öylece oturuyorduk. O susuyordu ben susuyordum ama eli çok kötü olmuştu.
"Bak elin çok kötü olmuş ya hastaneye gidelim yada eczaneden bişeyler alalım ben pansuman yapayım olmaz böyle."
"Sorun değil " diyip arabayı çalıştırdı. Kanayan elini tuttum
"Benim de yanağım çok kötü acıyor dayanamıyorum ama."
Bişey demeden arabayı çalıştırınca hafif sırıtıp elimi çektim. Benim elim bile nasıl kan olmuştu o ne yapsın?
Hiç kpnuşmadan gelmiş hastanenin önünde durmuştuk. Jungkook a döndüm
'Hadi'Tamam diyince ikimizde arabadan indik ve jungkook kapıları kilitleyip yanıma geldi. Hastaneye girdiğimizde eli hala kanıyordu.
Ben koşarak hemşirenin yanına gittim.
"Şeyimin, şey arkadaşımın eli kötü kesildi baya kanıyor baksanız bi?"
Jungkook u işaret ettiğimde hemşireyle yanına gittik ve hemşire eline bakıp beni takip edin dedi.
Beraber bir muayne odasına girdik. Hemşire elindeki kanları temizlerken ben onu izliyordum ve yüzünün acıyla buruştuğunu görünce kalbime bişey olmuştu sanki.Şimdi hala jungkook un gözlerine bakarken o da gözlerini elinden çekip bana bakmıştï. Hemen gözümü kaçırdım çünkü utanmıştım. Bilmiyorum sebepsizce.
"Bitti" dedi hemşire . " bir hafta boyunca hergün elini pansuman yapıp sarın."
"Tamam "dedim ve jungkook a baktım. Hemşire bu arada gitmişti. "Gidelim mi?
"Hani senin yanağın acıyordu?"
"Şey az biraz yalan söylemiş olabilirim. Sadece değince acıyor."
"Aish kafayı yicem gidelim."
Beraber tekrar arabaya bindik.
"Önce eczaneye gidelim."
"Evde var."
"Tamam"
Kafamı cama yaslayıp gözlerimi kapattım.
Jungkook un ağzından
"Mervee"
"Hmm?"
"Geldik hadi kalk."
"Yaa 5 dk daha."
"Yaa ne 5 dksi kalk hadi"
"Hmm tmm."
"Ne tamam ya yatıyosun hala"
"Tmm kalkıyoğğruuğğm"
"He kalkıyon he. Allahım bi de nelerle uğraşıyorum yaa."
Uflayarak arabadan inip Mervenin kapısınï açtim. Kafası düştü, nası uyuyo ya yer--. Öhöm. Ama nası kucağıma alïcam? Neyse. Uyandırmamaya çalïşarak kucağıma aldım ve ayağımla kapıyı kapattım.
Zorla da olsa anahtara basarak kapıyı kilitledim ve bi şekilde evin kapïsını da açmayı başarmïştım. Işıkları yakınca uyanır gibi olmuştu ve benim lakabımla da tavşana benzemişti. Evin içinin soğuk olduğunu farkettim ki Merve de iyice bana sokulmuştu. Gülümseyip yukarıya yatak odasına çıktım ve Merveyi yatağa yatırıp üstünü iyice örttüm. Sıcak klimayı da açıp odadan cıktım. Artık uyusam iyi olacaktı.
Mervenin ağzından devam
Sabah gözümü farklı bir odada açmıştım. Genellikle beyaz siyah ve kırmızı renklerin olduğu bir odaydı. Beyaz,aynalı bi gardırop, karşimda klima, siyah bir deri (ydueuriue) koltuk ve kırmızï beyaz karısık bir masa vardı. Yatağın yanlarında üzerinde gece lambası olan çekmeceler vardı.
Çok rahat uyuduğumu farkettim ve gülümseyerek kalktım. En son jungkookla beraberdik. Odadan çıktım ve aşaği kata baktım. Koltukta uyuyan bir adet jungkook göremeyi tahmin etmiyordum. Aşağıya indim ve american olan mutfakta kahvaltı hazırlamaya başladım.
Her tarafı karıştırdıktan sonra masaya kahvaltılıkları koydum ve çayı demledim. Krep yalmayı da bitirdikten sonra masayı tamamen hazır etmiştim. Çayları da döküp jungkook un yanına gittim. Yanına diz çöktüm.
"Jungkook"
"Hmm?"
"Hadi kalk"
"Yaa 5 dk daha"
"Yaa ne 5 dksi kalk hadi"
"Hmm tmm"
"Ne tamam ya yatıyosun hala"
"Tmm kalkıyoğğruuğğmm"
Zorla da olsa uflayarak gözlerini açıp bana baktı. Sonra gülümsedi.
Jk: Günaydın aşkım.
Eheheh dövmeyin yfieoeifgfj
Ya instagramıma bakın beaa gitgide büyüyoruz❤
Btsin_basi_turklerle_dertte
İnstaya gelen bana mesaj atsin dm den diğer bölümü ilk yazana ithaf edicem 🐰🐰🐰🐰🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Görücü Usülü-Jeon Jungkook
FanfictionNeden?Zaten hayatı bu kadar kötüyken?Neden?Nereden çıkmıştı bu şimdi? Sevmediği,huyunu suyunu bilmediği,kendi kültüründen olmayan bi insan. Hatta daha hiç yüzünü bile görmedi. Korenin zenginlerinden Jeon Jungkook... Babası sırf parası için kızını re...