1.elágazás radikális

52 1 0
                                    


Ipari terület vallatás: 2016. október 16. 18:19 két órával a időtörésután

Martin nézi az óráját. Amikor a mutató elérte a hatot, akkor lecsukta, majd ránézett a vele szemben lévő fekete hajú lányra, akit Amynek hívnak.
- Le járt az időd. -Mondta, miközben Amy remegett, és sirt. Ránézett a melette lévő katonára, akit Liamnek hivtak. Liam a tabletet odaemelt a lány elé, és egy képet mutatott neki. - Az ott középen gondolom az anyja. a baloldalt természetesen az apja. Jobbra a kicsi. Ő hány éves? - Erre Amy csak lehunyta a szemét, és megrázta a fejét. Martin újra ránézet Liamre, aki lapozot egyet a képek között, és a egy családiházat mutatott. - Lafayette 114. Jól mondom? Ezt alig öt perce készítette az egyik kollégám, Michael. - Mit akar? - Kérdezte a lány.
- Egy nyilatkozatott szeretnék. És maga nem akarja, hogy Michael még egy percet a háza előtt maradjon.
A lány könnyes szemekkel ránézett Liemre, majd vissza tekintett Martinra.
- Velem mi lesz?
- Nos az teljesen magától függ.
- Rendben megteszem.
Martin intett a fejével a katonának, aki kinyitotta a bilincset, ami a lány kezén volt, majd Martin felállt.
- Annyira örülök, hogy ezt megoldottuk.
A lány megkönnyebülve sohajtott, majd ránézet Liamre, aki elment, majd jobbra nézett, és látta, hogy egy zöld hátteret huznak mögé, majd balra tekintet, ahol a egy másik katona egy papírt nyújtott neki. Amit elkezdet olvasni, miközben egy kamerát toltak elé.

Martinnak fájt a szeme, ezért szemcseppet csepegetett bele, és utána az egyik katonája odament hozzá, és valamit súgott neki, majd odament Liamhez.
- Liam. Sétáljunk egyet. - Liem ránézet, majd elindult mellete.
- Úgylátszik a munkájának még nincs vége. Nemtudjuk elérni Jack Joyce szállítoit.
- Ez hogy a faszba történhetett?
- Ez most nem fontos. Meg kell találnunk. Wincott a helyszínen dolgozik.
- Remek.
- Mi az?
- Mi?
- Valami baj van?
- Az egyetem. Mi nem így működünk. Hanyag volt.
- Minden eddigi művelete zökkenő mentes volt.
Liam egy picit sohajtott, mert nem volt biztos benne, hogy ez jó ötlet.
- Menyen haza Liam. Várja a hívást. A felesége már biztosan hiányolja.
Martin hátat fotdított, majd elment. Liam kiszedte a telefonját a zsebéből, és látta, hogy három nemfogadott hívása van Emilytől.

Monarch HQ: 2016. octóber 9. 18:28 két órával a időtörés után

Jacke éppen próbál egy rendszerbe belépni. - Gyerecsak Stan. - Nagynehezen meg is találta dolgot, amit keresett, amikor Brenner leült mellé. - Jó dolog Stan barátunkba, hogy megkönnyíti a dolgokat. - Brenner  közelebb hajolt a géphez, hogy jobban lássa a dolgokat. -Bármerre is jár, uganazt a felhasználónevet és jelsót használja. Vagy is a felhője nem olyan jól védett. Bemutathatom neked az ,,A" bűnjelet? - Mondta, miközben megnyitotta a mappán, és csomó képe jelent meg. - Istenem, a fickó aztán nem cicózik. - Mondta mosolyogva. Brenner is csak mosolygott, mikro észrevette a képeket. - És...- ekkor észrevette, hogy a bögre. amit Brenner behozott, az ott van a gép mellet. - Az mi? - Kérdezte meglepődött arccal. - Mit művelsz Brenner?
- Ez egy kávés bögre.
- Igen tudom, hogy egy kávés bögre, de mit keres az asztalomon? Mi a fasz? Tudod mi ez? - Kérdezte, miközben egy alátétet vett el az asztalról, és elkezdte lóbálni Brenner elött. - Használnak ilyet Idahóban?
- Iowa.
- Tökmindegy. Használd! - Mondta, majd letette a bögre mellé, és vissza fordult a géphez. - Na megtudod mondani mi lesz a következő feleadta?
- Nem tudom.
- Tudom, hogy nem tudod, és ezért sajnállak is. Anyitt kell tenünnk, hogy feltöltjük a videót Stannek és WZWY fanoknak... - Mondta, miközben ezt csinálta is. Küldünk Stannak pár sort a privát képeivel. És végül, de nem utolsó sorban posztolunk egy levelet. - Egy kicsit hátra dölt, és befejezte a gépelést. - Ezen levéllel a jelen események minden felelőségét magára vállalja, szívélyes üdvözlettel helyi terroristájuk, Jack Joyce. - Ekkor ezt még legépelte, majd egy képet beszurt magárol a bejegyzés mellé.
- Kimondthatod. -Mondta Brennernek, mert látta, hogy szeretne valamit mondani.
-Ez elég király. - Mondta mosolyogva. Jacke elküldte a levelet.
- Az. - Mondta nevetve Jack, majd megcsörrent a telefonja. Látta, hogy Martin hívja. - Picsába. Felvette.
- Mr.Hatch tökéletes időzítés.  Brennerrel most ástunk elő pár szaftos dolgot a WZWY hírigazgatójáról. A másolatunkat fogja futtatni, és a lányok videója egy órán belül kikerül.
- Jó munka Wincott. Hogy állunk Joyce-szal?
- Joyce-szal? Igen rááltam a szállító járműre. Feltörtem a kamerákat, most várom a pontos helyet. Ez...Ez...Ez nem anyira könnyű.
- Tartsa rajta a szemét. Amint megtalálta, közvetlen Burke-nek szóljon. Azt hiszem áruló van közöttünk. - Mondta Martin, majd letette a telefont.
- Áruló? Halo? Tudatni fogom, Mr Hatch. Köszönöm. - Mondta Jack, majd letette a telefont. Majd rákönyökölt az asztalra, és elkezdett ideges lenni.
- Martin Hatch volt? - Kérdezte Brenner.
- Húzz a picsába az irodámból. - Brenner nem mzdult. - Húzz a picsába az irodámból. - Ismételte meg erősebb hangon Jacke.
- Csak... - Akarta mondani Brenner, de inkább már indult is
Bruke otthona: 2 órával az időtörés után lévő felvétel volt, ami ment a gépén Jacknek. - Hol a picsában vagy, mi? Hol a picsában? Mutass valamit Joyce.

A burke rezidencia: 2016. október 9. 6.30 két órával a időtörés után.
Liam megállt a ház elött a kocsijával. Eltette a fegyvert a kesztyűtartőba, a szürke inget pedig lecsrélte egy barnára. Kiszállt a kocsiból, majd bement a házba.
 - Em? - Kérdezte, miközben levette a cipőjét, majd elindult a szobájukhoz. Látta, hogy ott ül Em ott ül az ágyon és gondolkodik. Leült mellé, és elkezdte simogatni a lábát. - Rossz dolgok történtek a munkában. Sajnálom, én csak... - Mondta, miközbe mellé feküdt. Em megfogta a kezét.
- Azt álmodtam, macska vagy.
- Macska? - Kérdezte Liam, majd egy picit röhögöt. Em is elmosolyodott, majd tovább mondta.
- Nagy szőrös medve mancsokkal.a tested hez képest nagy mancsokkal. Ez egy furcsa lény volt, de tudtam, hogy te vagy.
- Hamarosan vissza kell mennem dolgozni.
- Többet dolgozol, mint az eddigi bármelyik terepügynök.
- Tudom.
Liem felkelt, és Emre nézet.
- Kicsim két napja nem voltál itthon.
Liem megfogta Em kezét, és gyengéden megütötte magát vele, hogy egy pici mosolyt csaljon Emre.
- Anyukád nehéz eset.
- Hogy én vagyok nehéz eset?
- Nagyon nehéz eset.
Ekkor megfogta Liaem Em hasát.
- Mitörtént? - Kérdezte, miközben elkezdte csikizni Emet.
- Szerintem ez nem tesz jót a babának. - Mondta, de Liemmegsem hallotta, tovább cdikizte. - Jól van, jol van nyertél.
Liem Em felé hajolt. - Csukd be a szemed. - Em becsukta a szemét, de ki is nyitotta, mert nemtudta, hogy mit akar csinálni Liam, majd bizalmat szavazott neki, és Liem megcsókolta. Liem telefonja megcsörrent.
- Semmi baj, menjél.
Lemászott az ágyról, amjd felvette a telefont.
- Burke, van egy nyom Joyce-hoz. - Mondta Jack.
- Mi az?
- Egy raktárig követtem a szállítását, Burgudy és a Wilkins saka. A Ground Zero területen belül. Most küldöm a kordinátákat. - Ahofy Jack letette a telefont, abban a pillanatban Liem is. Emi pedig odament Liemhez, miközben ment a Tv.
- Mennem kell. - Mondta, és elment. Em pedig csalódottan, de elfogadóan türte.

,,Az 1999-ben alapított Monarch nemzetünk technológiai határait próbálja bövíteni, ahol még az emberiség még nem járt. Az innovatív kutatás és programtervezés mellet, a Monarch befektetési lehetőséget is keres, ez a nagyon erőszakos helyzet bármelyik pillanatban kirobbanhat." - Hallatszódott a hírekben, miközben Liam elment, és Em, pedig elindult vissza a szbájába.

,,Hogy Riverport remek városát újjáépítse, gazdasági erőművé alakítva át. Az elmúlt..."

Ekkor egy idő törés történt, vagy is semmi sem mozdult el a helyéről. A mozgó tárgya, például biziklis, busz vagy ehez hasonló dolgok pedig remegtek egy helyben. MAjd amikor elmut a hatás. akkor a hír folytatódott.

Ipari terület 2016 octóber 9. 6:42 a törés után két órával.

  ,, Évtizedben a cég jelenléte 32%-kal növelte meg a város foglalkoztatottságát. Technológiai intézetet alapított a Monarch központja mellet, és segített az ország buzgó diákjainak, hogy megvalósítsák álmaikat, és  technológiai kutatásaik és terveik, és a Monath a jövőbeli legnagyobb befektető itt Riverportban, és elég nyílvánvaló, milyen fényes jövőt tartogat számunkra."

Paul éppen a hírt halgatta, amikor Martin megjelent nála.
- Paul, fejlemény történt.
- Jack.
- Már látta.
- Ma este a szigeten. Ott lesz, és bosszút akar. Most kell megállítanunk.
- Azt hiszem rosszra koncentrálink most.
- Az ötödrangú árulójára.
- Komolyabban kellene vennie.
- Joyce-nak szerencséje volt. Megszökött. Eltűnt. Bolond lenne, ha vissza jönne. Az egyetlen sebezhetőségünk belül van Paul.Be kell látnia.
- Olyanrólm beszél, amit már láttam...
- Nem gondolkodik tisztán. Kezelésre van szüksége.
- Maga volt évekig a Monarch arca, Martin, de hadd tisztázzak valamit. ez még mindig az én hajóm.
- Nem akarom, hogy magával húzza.
- Csak találja meg. - Modnta Paul, majd hátat fordított Martinnak, és elment. Martin végig figyelte mit csinál.

,, Most elvisszük önöket a Riverport Egetemre, ahol egy erőszakos leszámolás sokkolta éjel a várost. A gelyszínen csatlakozik hozzánk Amy Ferraro, egy szemtanú. Amy mesélje el mi törtnik ott? 
- A csoportunk néhány tagja túl komolyan vette a dolgot, nagyon elfajultak a dolgok.És ezen erőszak kiváltója Jack Joyce. Szeretném, ha az emberek tudnák, ő egy nagyon veszélyes ember, egy terrorista. "

- Két szalámis szenvics. - Szolt Fionának a mezán lévő kiszolgáló
- Köszönöm.

,,Szörnyű ott a helyzet. Nagyon értékeljük, hogy kiálltál a nyilvánosság elé. és mindezt megosztottad velünk. A jelek szerint szőrnyű ember van emögött..."

Törött időTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang