O NOUA PERIPETIE DIN VIATZA IUBITULUI NOSTRU ANDREI SELARU

Selly se trezeste dimineata...prea dimineata pt un om normal.
Se ridica din pat si se pune la PC ca sa se uite pe ytb.Dupa ore in sir,pierdute in fata PC-ului se decide ca ar fi timpul sa faca un vlog.El se duce la baie sa se aranjeze.
*intre timp in  fata oglinzii*
--o vai dar ce bunaciune avem aici.Mama mama ce freza ne facem aici.damn is asa frumos--
Dupa ce se autocomplimenteaza se duce si isi pune super hanoracul 5gang si se pregateste de filmat.Isi aranajeaza camera,luminile,pregateste materialul pt filmat.
     *in sinea lui*
--Ar trb sa ma duc sa ma hidratez putin ca am inceput sa transpir--
Se duce la bucatarie si vede pe masa o sticla de cocâ-cola.Sta putin pe ganduri si trage concluzia ca nu vrea sa il tradeteze pe Ilie.Asa ca isi pune un pahar de apa (bn inteles de la ghiuveta)
Se pune scaun si isi face marele intro specific lui.El citeste o poveste cringe de pe wattpad.
*dupa filmari*
Fain acum sa ma pun pe editat ca sa il postez in seara asta.Isi pune putina muzica din aia de calitate si se pune pe treaba.
O ora mai tarziu.Telefonul vibreaza mai cv ca un vibrator si vede ca primeste mesaj de la o fata.
,,Buna selly,is mare fana a ta!Sunt din craiova,putem sa ne futem?,,
Selly intra pe profilul ei.Observa ca e o fata buna dar o refuza pt ca el nu are timp.
        Se duce pe marele tron si se intampla magia absoluta.Ca de obicei se parfuma de mama focului.Deodata se facu liniste in baie,aude ca cnv umbla prin casa.Se ridica si iese sa vada cine îi intimideaza rahatelul lui scump.Nu ii vine sa creada cine era la el in casa.ERA CHIAR KEED.
S:Cplm faci keed aici?
K:Am venit in vizita la tn ca imi era dor de tn(minciuna de grad inferior)
Selly il crede si se duce iar pe tronul lui.Dupa juma' de ora iese si vede ca e un party la el in casa.Nu sta pe ganduri si se pune pe distractie.La party era si Mosu si Fratele de bauta Dimitrii si toti pretenii lui.
Da o bauta cu dimitrii si cu mosu apoi adoarme.
Apoi............. isi da seama ca doar a visat si ca ar trb sa nu isi mai petreaca timpul asa mult pe Wc sau cel putin sa nu se mai parfumeze asa mult singur.
Ca de obicei maicasa fiind un ninjalau intra ca si data trecuta peste el in baie.De data asta omul nostru era pregatit cu cutiuta de OB uri .Ma-sa bucuroasa de plodul ei il pupa si pleaca sarind.
Selly trage una deia puturoasa rau si lesina ....el isi imagineaza ca sta pe un unicorn care e super luuuuuuung si e curcubeu de fapt era in Adventure time.
NU MAJ AM IDEI
PAAAAAA😂😂😂😂

Viata Lui SELLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum