3(capitol care nu e la fel de amuzant dar e fain)

17 0 0
                                    

AZI VA PREZINT O NOUA PERIPETIE DIN VIATA IUBITULUI NOSTRU SELLY.

Peste 2 zile este Craciunul.Selly ca un baiat cum se cade se pune sa faca bradul,dar cum adica sa faca bradul fara muzica!Asa ca se duce la PC si pune el o melodie specifica ,,Fuego-impodobeste mama bradul,, si se pune sa-l faca.
*one eternity later*
Termina si el bradul.
S:MAMAAAAAAA!!!
M:Ce mai vrei?
S:Am facut bradul :D
M:.......
Si ma-sa iese din camera cu o schema de ninja(adk iese pe geam)
Selly se uita luuuuuuu...uuuuung la ce a fct maicasa dar isi aduce aminte ca trebuie sa se intalneasca cu Marius.
Asa ca omul nostru se duce sa faca un dusulet.Dupa ce termina ca de obicei isi pune blugii lui negri si un hanorac si iese pe usa.Ajunge la parter unde isi da seama ca nu si-a luat banii telefonul si geaca.El refuza sa se mai urce inapoi asa ca i-a liftul.
*intre timp in lift*
~muzica de lift~ (a stai ca in Romania nu avem muzica in lift)
Selly isi aranja poadoaba capilara in oglinda liftului.
Ajunge la destinatie si iese din lift.Intra in casa unde o vede pe maicasa ca danasa macarena in chiloti pe manele.
S:Mamă ce tot faci?!
M:Seen at 19:30
S:Am inteles....
Selly se duce isi ia lucrurile si pleaca.
*intre timp in fata blocului*
*Perspectiva lui Marius*
Cplm tot face pitipoanca asta?Iar a uitat ca ii fac cinste cu shaorma???Ma pun sa-l sun.
M:Ba selly ce plm faci ba?
S:Mi am uitat lucrurile in casa....prostule n-ai vzt mesajul?
M:(injuraturi obscene si amuzante la adresa lui si a lui selly)
Pers lui selly
Cat de prost este omu asta nush cu cn seama(am omis cv....ambii sunt la fel de prosti,no hate)
Ajuns la scara selly da mana cu Marius si se i-au in brate senzual...mai ceva ca Monica Senzual.
M:Bwa selly nu vrei tu sa mergem pe la mare ba?
S:Vreau stii tu maj o pizda mai niste buci ;)dar stii Marius...e iarna...
Se duc cavalerii noptii la localul lor fain de shaorma.Bine inteles ca shaorma cu de toate
(A doua fucking zi)
E ajunul Craciunului si selly deja il asteapta pe Mosu.Si-a pus camere prin toata casa ca sa vada cand vine si ce ii aduce.El s a ascuns sub brad.Il astepta o noapte foarte lunga.
Selly s-a gandit ca n-ar fi rau sa faca un vlog despre asta asa ca isi porneste camera si incepe sa vorbeasca.Era deja 03:45 si  se auzeau sunete prin casa.Selly s-a speriat si s-a camuflat in spatele bradului.Pasii se aud din ce in ce mai tare iar selly mai are putin si se urca in brad(ceea ce n-ar fi posibil)si il vede pe Dimitrii fratele lui da bauta.
Selly iese dupa brad si ii da cu un balon in cap.Dimitrii tipa si ii lasa cadourile.
*conv in rusa cu dimitrii*
D:скфкт ЈФЛАЛФХИлк кдјд лј3опљш
S:Du-te ma de aici...si ce-a facut?
D:чфло2 офјчњнф чбјанрлхд члјелбр одкеофкпњ лакшљлеонф
S:SERIOS?!AI NU MA INEBUNI!!
D:SERIOS SELLY
S:seen at 3:55
Dimitrii ii lasa cadourile sub brad.Selly bucuros si entuziasmat se duce si il suna pe Vlad.
S:Iubire nu o sa-ti vina sa crezi!
V:ă.....
S:Mosul meu e fratele de bautaaa!!adk Dimitrii
V:Ăă.....
S:Si mi-a adus cadouriliiiiii
Vlad ii inchide telefonul in nas.Selly nu se supara si ii suna si pe Gami,Dia,Exploit si Vasco.Le poveste intamplarea lui de premiul nobel si se culca.Dimineata cand se trezeste se duce direct la bradutz si se uita sa vada ce ia adus dimitrii.S-a bucurat dar cel mai bucuros era ca ia adus un nou capac de WC si hartie igienica din HAUR si OB-uri care miros a capsuni.Selly nu sta pe ganduri si se duce la baie schimba capacul closetului isi pune bine hartia lui din haur si ob la loc de cinste.Se pune pe tron si incepe sa fecaleze.Era constipat si nu stia cum sa faca sa nu se mai faca rosu la fata.
Dupa toate astea se duce si se culca.
Ziua urmatoare....


Viata Lui SELLYUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum