BÖLÜM 1.

18 1 0
                                    

Selam ! Benim adım Kumsal 19 yaşındayım ben 4 yaşındayken annem ve babam trafik kazasında ölmüş .Bana destek olan 3 arkadaşım var ;Melis,Didem ve Defne onlarla birlikte kalıyorum.Heh bu arada 19 yaşındayım demiştimya  e malum 19 yaşında olduğum için okul var lanet olsun. sabah okula geç kaldığım için kahvaltı yapamamıştım. kahvaltımı okulun kafeteryasında yapacaktım tesadüfe bak sen kiskoca kantinde oturacak sadece 1 masa vardı koşa koşa o masaya gidiyordum ki masaya bir tane çocuk oturdu.

BEN:ordan kalkarmısın orası benim yerim .

O: ALLAH ALLAH nedenmiş ilk be  geldim.

BEN: bana bak ordan kalkman için 1 saniyen var.

O:hadi ya gelip kaldırsana .

BEN:sen istedim bunu.

O:neyi ben istemişim

BEN:bunu

Çocuğun üstüne 1 bardak dolusu kahve döktüm e oda tabi dayanamayıp masadan kalktı.
Kahvaltımı yapmıstım canım hiç derse girmek istemiyordu o yüzden kütüphaneye gittim. Lanet olsun yine o çocuk yaptığım şeyden sonra özür dilemiştim.

BEN:şeyy ben çok özür dilerim.

O: önenli değil diyeceğimi zannediyorsan yanılıyosun kaynar kahveyi üstüme boca ettin be manyak.

BEN:taman iste özür diledikya , bu arada ben Kumsal

O:bende Mert tanıştığıma memnun olmadım

BEN: ya tamam çok özür dilerim acıkınca manyaklaşıyorum.

MERT:taman özrünüz kabul edilmiştir.

Zil calmisti ve sınıfa gitmiştim rektörümüz yarın akşam  yıl sonu balosu olduğunu söylemisti. Ben ve kızlar çok mutlu olmuştuk. Özellikle MELİS .

MELİS baloyu duyar duymaz okul çıkışında bizi hemen mağazaya gòtürmüstü hepimiz istediğiz elviseleri bulmuştuk ama Melis hala hiç birsey begenmemişti.

MELİS: kızlar bu elbise nasıl?

KUMSAL:kızım yeter artık seç bi elbise gidelim ne buya kaç  saattir bir şey beğenemedin.

MELİS: Kumsal hiç kızma bana napıyım bir sürü model var hangisuni  beğeneceğimi bilmiyorum.


Siz Benim HerşeyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin