BÖLÜM.3 AŞK

16 1 0
                                    

Benim çocukluk arkadaşımda gelmişti . Batuhan arada defneye bakıyordu bakıyo ben farketmedim sanmasınlar. Bide üstüne üstlük göz göze geliyorlar. Defne de biş değil yani. Bunların arasını yapmamız lazım batuhanın yanina gittim

Kumsal: Batuhan sen defneden hoşlanıyomusun.

Batuhan: eee şey evet

Kumsal:merak etme ida senden hoşlanıyo anladım

Batuhan: çok sevindim bana buraz ondan bahsetsene.

Kumsal:öncelike aklıma şu geldi . senin gibi hızlı konuşuyo rap söylemeyi seviyo . birde dans etmeyi.
konservatuar okuyo hatta. Böyle pat diye sorunca aklıma gelmedi. bide çok ruhlu biri. kısacası sana benziyo.
(Bu arada Kumsal gastronomi, Melis moda tasarım,Defne konservatuar,Didem tıp okuyo)

Batuhan: kendine aşık eden bir yüzü var. Çok tatlı. Anlamıyorum zayıf ama yüzü yani yanakları çok tombik bide sıkılınca veya bazen yanaklarını şişiriyir. çok tatlı oluyor.

Kumsal:ay sen aşık olmuşsun defne çok tatlı bı insan .inan bana .bak oda sana karşı biş değil eminim Git söyle.

Batuhan: cesaretimi toplayıp yanına gidicem.

Kumsal:hemen git söyle

Batuhan:şimdi olmaz.

Kumsal:Neden

Batuhan:cesaretimi toplayamadım.

Kumsal (bağırarak):Defne,Batuhan sana bişey söylicekmiş.

Batuhan(fısıldayarak):napıyosun?

Kumsal(fısıldayarak):yardım ed-

ben daha cümlemi tamamlayamadan. Batuhan ağzımı kapattı. Yanıman baktığımda Defne gelmişti.

Defne: Şey... ve söyliceksin.

Batuhan(heycandan kekeleyerek): ben seni seviyorum.

bunu dediği gibi Defne'yi öptü. Defne heycanlanıp birden bağırdı:
Benim abim hamileymiş.

Biz gülmeye başladığımızda Defne fısıldayarak söyleniyordu. fakat biz duyuyoduk.

Defne(fısıldayarak): hay gerizekalı defne. Onca şey arasından "abim hamileymiş" dedin ya Helal valla.

Batuhan: gel buraya gel .utangaç sevgilim benim.

Defne hafif utanaraj Batuha'nın yanına gitti ve sarıldılar çok tatlıydılar. Osırada kızlar ve mert geldi Hepsi birden "oooo"diye  bağırmaya başladı.

Melis: çok ayıp defne .Bensiz mi? Yakıştıramadım sana

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Siz Benim HerşeyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin