Defne:Tamam düşünürüm.
Ben:Gerçekten mi?
Defne:Evet.
Ben:Tamam o zaman.
Defne:Ama düşünücem dedim kabul edicem demedim.
Ben:Tamam ya düşün sen.
Damla:Yaa çok canım sıkıldı bara falan mk gitsek?
Ben:Güzel fikir.
Defne:Karnı acıkan var mı? Ben aç değilim.
Damla:Bende değilim.
Ben:Bende değilim.Ee hazırlanalım o zaman.
Defne:Tamam.
Dedi.Yukarı çıktım.Hemen üstüme göbeğimi gösteren beyaz bir tişört üstünde siyah yazıları var.Altımada kısa kort şortumu giydim.Saçlarım fönlü ve salıktı.Yüzümdede hafif bir makyaj vardı.Aşağıya indim kızlarda çok güzel olmuştu.Hemen çıktık.Bara girdik.Tam gaz eğleniyoruz.Al işte süper! Karşımızda Ayaz,Özgür ve Oğuz vardı.Bizi masalarına çağırdılar.Bizde masalarına oturduk.
Ayaz:Eee nasılsınız?
Defne:İyiyiz siz nasılsınız?
Ayaz:İyiyiz.
Özgür:Damla hayatım tam seni arıcaktım şimdi.Çok güzel oldu böyle.
Damla:Aynen öyle hayatım.Eee Oğuz sen nasılsın?
Oğuz:İyiyim sen?
Damla:İyiyim saol.
Baya eğlenmiştik muhabbetin dibine vurmuştuk resmen.Ve şaşırdığım şeylerde olmuştu.Oğuz bizi çok güldürüyordu.Tanıdıkça onun muhabbeti hoşuma gitmeye başlamıştı.Saat 02:00 olmuştu.Sonunda kalkmaya karar verdik.
Damla:Başak ben bugün Özgür'de kalıcam.
Defne:Ayaz'da benimle birşeyler konuşmak istiyormuş.Sahile gidicez.
Ben:Tamam iyi eğlenceler size.
Dedim.Ve sadece Oğuz ve ben vardık.Sessizliği bozan Oğuz olmıştu.
Oğuz:Hadi atla arabaya.
Ben:Gerek yok.
Oğuz:Neden?
Ben:Kendim giderim.
Oğuz:Saçmalama aynı apartmanda karşı karşıya oturuyoruz.
Ben:Olabilir.
Oğuz:Yemicem seni hadi.
Ben:Aman.
Oğuz:Aman.
Dedi.Aman sanki ondan korkucam ya.Salak mıdır nedir? Lan şeytan dio vur vur vur!
Neyse sakin Başak.Arabaya bindim Oğuz konuşmaya başladı.Oğuz:Neden gıcık oluyosun bana?
Ben:Gıcık olduğumu kim söyledi?
Oğuz:Belli oluyo.
Ben:Yok öyle birşey.
Oğuz:Sevindim.
Ben:Ya olsa ne fark eder ki? Umursadığın mı var?
Oğuz:Saçmalama nede olsa komşumsun.Güzel bir komşu.
Ben:Sen cidden böyle mi düşünüyorsun?
Oğuz:Düşünmemem için sebep var mı?
Aslında fazlasıyla var.Bütün kızlar onun peşindeyken bana mı bakardı.Aman bende ona bak azdım zaten.
Ben:Bilmem.
Oğuz:Çok önemsedin.
Ben:Ne?
Oğuz:Düşüncelerimi önemsedin bunu yapan ilk kız sensin diyebilirim.
Ben:Nasıl?
Oğuz:Kızlar sadece yakışıklılığıma bakıyo.
Ben:Anladım.
Dedim.Ve eve geldik.Saat geçti sanırım 03.00 falandı.Merdivenlerden çıktık kapının önünde Oğuz konuşmaya başladı.
Oğuz:Saat çok geç kızlarda ortalıkta yok istersen biraz bende durabilirsin.
Ben:Yok saol gerek yok.
Oğuz:Bence ititraz etme hem unuttun mu komşuyuz biz.Gerçekten seni yicem diye mi korkuyosun.
Dedi gülerek.Ahh gülme.Ne diyorum ben ya?!
Ben:Tamam bari.
Dedim.Ne?! İstemesemde tamam dedim tanımıyorum bile sürekli eve kız atıyo o kızlardan biride şu anda benim!İçeri girdik.
Oğuz:Rahat davranabilirsin.
Ben:Saol.
Dedim.Ve koltuğa oturdum.Bir zaman sonra Oğuz geldi üstüne eşofmanlarını giymişti.Çok tatlıydı.Ne?! Off kendime bile itiraf edemiyorum ama ondan hoşlanıyorum.Oha!
Oğuz:Uykun mu geldi.
Ben:Biraz.
Oğuz:Koltuğa uzanabilirsin.
Ben:Gerek yok.
Oğuz:Tüh yiyemicem seni sorun yok ya birazdan başlarım.
Ben:Çok komiksin.
Oğuz:Biliyorum canım ya.
Çok uykum gelmişti gözlerimden biri asılıyordu sanki.En sonunda dayanamadım ne olursa olsun diyerek uykuya daldım.
OĞUZ'dan..
Uyumamak için direndi ama sonunda uyudu.Sanırım güvenemiyordu bana.Neden güvensin ki? Eve sürekli kız geliyo geçen gün beni kızla öpüşürken yakalamıştı.Ama o sadece eğlendiğim kızlar ben Başak'la eğlenemem ki o benim gözümde öyle bir kız değil.Onunla birlikte olamam.Olursam sanırım bağlanabilirim ve ben hiçbir kıza bağlanmadım.Nedense birden Başak gözüme farklı geldi.Of ne saçmalıyorsun Oğuz ya?! Başka kızlarla eğlen işte.Düşüncem nasıl değişti ki? Ben Başak'la beraber olamam hem o da bana gıcık oluyo yada oluyodur.Ama çok güzel uyuyo ya.
İçeri gittim pike alıp Başak'ın üstüne örttüm.Elimi saçlarında gezdirmek istedim bir an.Oğuz ne yapıyosun mal mısın sen?! Dokunma o kıza Oğuz! Neyse vazgeçtim ve elimi çektim.Bana birşeyler oluyo hayırlısı bakalım.Bende karşı koltuğa uzandım ve sonra bende kendimi uykuya bıraktım.
Umarım beğenmişsinizdir.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum..❤️