Kapı çaldı sanırım gelen Oğuz'du.Heyecanla kapıyı açtım.Bu gece beni neler bekliyordu acaba? Kapıyı açtım.Çüş mü desem? Oha mı desem? Ne desem ki? Kapıyı açmamla suratıma öyle güzel bir koku çarptı ki tarifi imkansız.Çok yakışıklıydı.Lacivert bir gömlek altınada kot pantolon giymişti.
Oğuz:Beni süzmen bittiyse ve hazırsanız çıkalım.
Ben:Ne diyon be?
Oğuz:Anladın.Neyse hadi çıkalım.
Kızlar arkadan kıkırdıyordu.Oğuz'un yine egosu tavan yapmıştı.Arabaya bindik.Oğuz konuşmaya başladı.
Oğuz:Eee kızlar nasılsınız.
Damla:İyi Oğuz sen nasılsın.
Oğuz:İyiyim.Sen ne yapıyosun Defne Ayaz'la birlikteymişsiniz ayrılmayın sakın.
Defne:Umarım.
Oğuz:Eee sen nasılsın gıcık
Dedi.Piç bir gülümseme attı.
Ben:İyi uyuz sen nasılsın.
Oğuz:Uyuz?
Ben:İsminle uyuyo hem.Oğuz-uyuz.
Dedim.Arkadan kızlar kıkırdıyordu.Oğuz ise gülüyordu.
Oğuz:Ne zamandan beri bana böyle diyosun sen?
Ben:Daha şimdi dedim.
Oğuz:Teşekkür ederim.
Ben:Ne demek.
Dedim.Bara gelmiştik bile.İçeri girdik.Ayaz ve Özgür'de bizi bekliyorlardı.Muhabbet ettik.Ve hassiktir şimdi sıçtım! Özgür şişe çevirmece oynamak istedi.Ne yapıcam lan şimdi?
Özgür:Hadi oynayalım ama yemin edin hem doğruları sölicez hemde hepsi bizim aramızda kalıcak.
Dedi.Herkes kabul etti.İşte Başak şimdi sıçtığının resmidir.
Şişeyi çevirdiler.Soru kısmı Özgür'e diğer kısmıda Damla'ya gelmişti.
Özgür: Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Damla:Doğruluk.
Özgür:Benden önce kaç erkek vardı?
Damla:2
Özgür:Kim lan onlar?
Damla:Sadece bir soru sorma hakkın var.
Dedi.Ve tekrar şişeyi çevirdiler.Anam! Şişenin soru kısmı bana cevaplama kısmıda Oğuz'a geldi.İşte bu güzelde ne sorucam lan ben?
Ben:Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Oğuz:Doğruluk.
Ben:Kaç kıza bağlandın?
Oğuz:1
Ben:Kim?
Oğuz:Sadece 1 soru.
Ben:Sanki ben öğrenemicem.
Dedim.Bir piç smile attı.Acaba kimdi? Bağlanmış peki nerde? Demekki ayrıldılar.Şişeyi tekrar çevirdiler bu seder soru kısmı Defne'ye diğer kısmı ise Ayaz'a geldi.
Defne:Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Ayaz:Doğruluk.
Defne:Burdaki kızlardan kimi öpmek isterdin?
Ayaz:Seni.
Defne:Ben hariç kim?
Ayaz:1 soru hakkın var.
Defne:Yaa.
Tekrar çevirdik ve aha şimdi sıçtım.Soru kızmı Oğuz'a cevap kısmıda bana gelmişti.Çok güzel burdaki herkes kahkahalarla gülücek bana.
Oğuz:Doğruluk mu? Cesaretlik mi?
Offf şimdi doğruluk desem kazık gelcek cesaret desem cesaret gerektiren birşey gelicek ne yapçam lan ben?!
Ben:Yaa biz bardayız bizim dışımızdaki herkes dans ediyo biz bursa oturmuşuz şişe çevirmece oynuyoruz.
Dedim.Ve herkes kahkahayı bastı.
Oğuz:Korkma hadi.
Ben:Ne korkçam be.Doğruluk.
Evet şimdi sıçtım.Ama cesaret diyemezdim kazık bir soru geliyo.
Oğuz:Sevdiğin biri var mı?
Ohh be.O kadar korkmuştum.Şimdi rahatladım.Sevdiğim biri var o da sensin demek isterdim ama kusura bakma Oğuz'um.
Ben:Hayır.
Ayaz:Ben sıkıldım ya.Biz Defne'yle dışarı çıksak ayıp olur mu?
Oğuz:Olmaz gidin siz.
Özgür:O zaman bizde gidelim.
Oğuz:Tamam.
Ben:Görüşürüz.
Dedim.Ve dışarı çıktılar.
Oğuz:Tek ikimiz kaldık istersen gidelim bizde.
Ben:Sen istiyosan git ben burdayım.
Oğuz:Vaaay.
Dedi.Ve ayağa kalktım.Biraz ilerledim bar büyük olduğu için nereye gittiğimi bile bilemedim.Ama Oğuz'u kaybetmiştim.Biri beni kendine doğrı çekti.Buda kim?