Arkadaşlar DİĞER YANIM ismi olmamıştı.Onun için ismi DİĞER YARIM olarak değiştirdim.
Uyandığımda Başak yerinde yoktu.Etrafıma bakındım karşımdaki aynada üstünü başını düzeltiyordu.Şimdi uyandığımı anlarsa gidicek.En iyisi ben biraz daha mı uyusam? O zamanda not hırakıp gider.Neyse ya konuşıyım.
Ben:Günaydın.
Başak:Günaydın.Kusura bakma ya uyuyup kalmışım.
Ben:Önemli değil canım ne olcak.
Başak:Neyse ödeşiriz.
Ben:Anlaştık.Ne istiyosam yapıcaksın o zaman.
Başak:Gıcık mısın sen?
Ben:Sanırım,biraz.
Başak:Biraz? Neyse gidiyorum ben görüşürüz.
Ben:Güle güle.
Dedim.Kapıyı kapattım.Ona istediğim şeyi yaptırabilecektim ama ne yaptırsam ki? Neyse bunun için zamana ihtiyacım var.
BAŞAK'tan..
Dün gece Oğuz uyuduğumu sanıyordu ama ben hiçbir zaman uyumamıştım.Sadece uyuyormuş gibi gözüktüm.Sadece onda kalabilmek için.Ama o gerçekten uyumuştu ve ben bütün gece onu izledim.Bir an saçlarıma dokunmak için elini uzattı ama yapamadı.Anlamıyorum ben ona bu kadar gıcık olurken nasıl bir anda oldu böyle birşey.Bunları düşünürken kapıda olduğumu farkettim ve anahtarlarımı çıkarıp hemen içeri girdim Defne ve Damla evdeydi.İçeri girip onların yanına gittim birden kıkırdamaya başladılar.
Ben:Ne?
Damla:Ne oldu?
Ben:Ne ne oldu be?
Defne:Salağa yatma.Oğuzda kaldın dün ne oldu?
Ben:Birşey olmadı uyudum.
Damla:Neden gittin ki?
Ben:Çok ısrar etti evde yalnız kalmamı istemedi.
Damla:Dikkatli ol o çocukla fazla yakınlaşma seni üzebilir.
Defne:Olabilir.
Ben:Aynen
Defne:Bil bakalım ne oldu?
Ben:Ne oldu?
Defne:Ayaz'ım..
Ben:Yok artık cidden mi?
Defne:Evet.
Damla:Ooo kızım bunlar neler neler yapmış.
Defne:Saçmalama.
Damla:Ahahaah.
Defne:Ben Ayaz'la dışarı çıkıcam.
Ben:Ooooo.
Damla:Kızım ben diyorum sana.
Defne:Neyse benim çıkmam lazım.
Ben:Dur geçiriyim seni.
Dedim.Kapıyı açmamla benim ve Defne'nin ağzı açık kaldı.Bir anda gözlerim doldu.Neden bu kadar kötü olduğumı bilmiyorum nasıl oldu ki birden.Baya zorlu birşey bizi bekliyordu.
Defne:Oha!
Ben:Şaşırmadım.
Yine başka bir kız Oğuz'un evindeydi.Nasıl bu kadar üzüldüm anlamıyorum.Ama kendimi gerçekten kötü hissediyorum.
Defne:Takma şunu boşver.
Ben:Ne takıcam be banane!
Defne:Tamam be neyse görüşürüz.
Ben:Görüşürüz.
Denfe gitmişti ben kapıda kalmıştım Oğuz kapıyı açtı bende hemen birşey arıyormuş gibi yaptım hemen.
Oğuz:Birşey mi oldu?
Ben:Ne yapçan?
Oğuz:Belki yardımım dokunur.
Ben:Yüzüğümü düşürdüm galiba ona bakıyordum.
Oğuz:Ne oldu sana?
Ben:Ne yapçan ya?!
Oğuz:Yardım etmeyede gelmiyo ha.
Ben:Tamam saol bb.
Oğuz:Bb gıcık.
Ben:Sensin o.
Diyip kapıyı kapattım.Gözlerim dolmuştu yaşlı gözlerimle içeri gittim.
Damla:Ne oldu sana?
Ben:Yok birşey.
Damla:Oğuz'u neden bu kadar önemsiyosun ki?
Ben:Onu önemsediğim yok.
Damla:Belli oluyo.
Ben:Yaa!
Damla:Bak cidden dikkat et.
Ben:Ediyorum zaten.
Damla:Yaa neden gözlerin doldu senin yanında yine başka bir kız vardı dimi?
Ben:Yaa kapa şu konuyu ondan banane!
Damla:Tamam sakin ol ya.
Aslında Damla haklıydı ben niye bu kadar onu önemsiyorum ki? O kimseye bağlanmaz o sadece tek gecelik düşünür sonra hatırlamaz bile.Ama ben ondan hoşlanıyordum.Ama ondan hoşlandığımı kendime bile itiraf etmekte güçlük çekiyorum.Nasıl Defne ve Damla'ya söylerdim ki? Offf ne yapıcam ben ya? Sanırım kendi içimde yaşıcam mecburum.Sanırım kendi içimde yaşıcam..
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum :*