Selam millet!Özür dilerim yeni bölüm yazamadım sınav haftamdı ve cidden OHA! 50 kişi olmuşuz!Teşekürler <3 Neyse başlayalım(Anlamadığınız yer varsa mesaj atın)Şu an kitap biraz sıkıcı olacak ama tavsiyem 3. bölümü bekleyin.
Başım çatlıyor.
Dün gece yine patlamıştık.Eee ne de olsa okul yaz tatiline girmişti.Düşününce gülümsedim.Son ders Mr. Peter'i çıldırtmıştık.Sessiz tipli bir adamdı fakat bazen çok havalı olurdu.Bazen.Nadiren.Çıkınca hemen grubu toplamıştım.Ben,Ron,Silena,Rose ve tabii ki Brady.
Ron çok cool bir çocuktu.Sınıftaki tek zenci olmasına rağmen herkes ona bayılırdı.Zengindi ve çok değişik bir yapısı vardı.Baban önemli iş adamı John Stone olunca Ron Stone olmak eğlenceliydi.Beni severdi.Basketbolcuydu.Zeki sayılırdı ve sınıftan geçmişti(Hayret! :D)
Sİlena çok güzeldi.Çoğu erkeğin gözdesiydi.Benim de.Onu çok seviyorum.Onun kimi sevdiği ise bilinmiyordu fakat bana çok iyi davranırdı.O kadar iyi davranırdı ki bir keresinde bunun yüzünden okulun kabadayısı Mİke'tan daha doğrusu arkasındaki 4 fedaisinden sağlam dayak yemiştim.Silena beni sevmekten çok... kardeşim gibi hayır sırdaşı gibi davranıyordu.Ona çıkma teklifi edecektim ama korkuyordum.
Rose ise Silena kadar olmasa da güzeldi.Sevecen ve canayakındı fakat bunlar sizi aldatmasın.Sinirlendiğinde hiç kimse ona dokunamazdı bile.Ama bana çok iyi davranırdı.Hatta her fırsatta Silena'ya beni överdi.Onun iyiliklerini asla ödeyemem.
Brady en iyi arkadaşımdı.Sarı saçları vardı ve yakışıklıydı.Yardımseverdi ve kaslıydı.Küçüklüğümden beri yaptığım her şeyde yanımdaydı.Yaptığım her kötü şeyi üstüne almaya çalışırdı.
Neyse,sonra hep takıldığımız bara gitmiştik.(Ve evet kitaptaki herkes bara gidiyor)Brady çapkınlığa koşmuştu ve hemen iki kız ona yapışıp numarasını istemişti.Hafif bir yemek yedikten sonra diskoda asıl eğlence başlamıştı.Ron her zamanki gibi yine döktürmüştü.Breakdance şovuyla herkesin aklında kalmıştı.Ben de bayağı güzel hareketler yapmıştım.Sonuçta Silena var.Rezil olmayalım.Sonra Brady ile içme yarışına girdik.Unutmuşum.Kimse Brady'i bu konuda geçemez.Sonra eve gitmiştik.
Bugün ise planlarım farklıydı.Ron la basketbol oynayacaktık.Brady gelmek istemedi.İşleri varmış.Basketbol sahasına geldim.Ron çoktan hazırdı.Güldü"Yenilmeye hazır ol!"Çok komik.Ron beni hep yener.Yine öyle oldu:60-18.Sıkı maçtı dedi.Tabii canım. Sonra köşedeki kafeye oturduk. Sohbet ederken birden Ron bağırdı:"Brady?"Cidden Brady üstünde polis kıyafetiyle ne yapıyordu? Yanına gittik.Çok utandı.Aslında çok havalı bir iş,dedim.Öğrendim ki para kazanmak için yardımcı polis olmuş.Daha laflarken Polis Simons "cinayet!" diye bağırdı.Brady birden fırladı:"Çocuklar sonra görüşürüz."dedi aceleyle.Hangi akla hizmet ama bizde geliyoruz dedim.Ne yapayım,canım çok sıkılmıştı ve eğlence arıyordum.Cinayet araştırması ise iyi fikirdi.
-Olmaz.
-Neden?
-.....
-Hadi Ron,atla!Yola çıkmıştık.Karanlık olmuştu.Yağmur başlamıştı.Bizse yolda sessizce ilerliyorduk.New York'a varmak üzereydik.Ormanın yanına varmak üzereydik"Kabus Ormanı".Küçükken ondan korktuğumuz için büyükler hep sussmazsanız orman sizi yer derdi.Ormana artık iyice yaklaşmıştık
ve korkmuştuk.Aniden yola bir adam fırladı! Deli gibiydi.Kıyafetleri parça parçaydı.Ağzindan köpükler saçıyordu ve sanırım 3 parmağı yoktu.Yardım,diye fısıldadı ve yere düştü.Sanki bu sesi tanımıştım.Polisler ve Brady dışarı çıktı.Yanına gelince Brady bir çığlık attı:-Mr. Peter!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabus Şehir
HorrorAmerika' da bir psikopat var.Adında New geçen her şehirde insan öldürür.Bir grup arkadaşın öğretmenlerine de saldırınca çocuklar bu durumu takip etmeye başlar.Ancak bilmedikleri bir şey var.Şehirleri onların kabusu olmak üzere.