2010 nikki

19 1 0
                                    

Ik mis hem zo erg snik ik in Bianca haar armen. Je ziet hem voor je het weet weer zegt ze en ik knik. Je hebt misschien gelijk downie grinnik ik. Random kind lacht ze. Niall facetimed zeg ik vrolijk en neem op. Heeeyy zeg ik. Heey babe zegt hij vrolijk. 3 keer raden wie ik net tegen ben gekomen zegt hij blij. Obama zeg ik en schiet in de lach. Nee sukkel lacht hij Lisa die in groep 8 zat toen wij in groep 1 zaten. Jezus dat is lang geleden grinnik ik. Ja inderdaad maar wij gaan naar het strand later ly babe. Ly byee zeg ik nog en hij hangt op. Ik ben blij wat hij het zo leuk heeft. Als hij belt straalt hij helemaal te cute. PRINGLESSSS hoor ik Bianca schreeuwen en ik sta direct op. O yeahhh I love pringles. I know hoor ik Bianca zeggen en we beginnen te eten. Louis belt me waarom hij belt me nooit? Hey Louis waarom bel je vraag ik verbaasd. Ik lig in het ziekenhuis en verveel me grinnikt hij. Wacht wat doe je in het ziekenhuis vraag ik nog verbaasder dan net. Ik trapte tegen een zeeegel op het strand en nu is mijn voet 2 keer groter en dikker dan normaal. Sukkeltje zorg er voor wat je er met het optreden ben zeg ik streng. Ja mama lacht hij. Ik grinnik en hang op.

Jo mensjesss😂😂. Morgen geen hoofdstuk I am so sorryyyy. Ja misschien wel maar ga in ieder geval naar mijn bestie om muziek te luisteren pringles te eten en Live te gaan op twittahhh😂😂😂.

Niall Horans lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu