2005-2006 niall

27 1 0
                                    

Vandaag is oud en nieuw en jezus wat heb ik er zin in. Ik huppel als een klein kind naar de tweede verdieping en pak mijn gitaar en een milka reep chocolade. Ik zing all I want for Christmas is you. Er word aangebeld. Dat zal Denise wel zijn met Greg. Nikki komt ook maar later op de avond. Hey greggie en Denise roep ik vrolijk en zwaai. Hey nialler hoor ik en ik open mijn ogen. O wat Hey Nikki zeg ik en geef haar een knuffel. Lekker enthousiast zeg zegt ze. Ik grinnik. Oooo je lacht me gewoon uit zegt ze en rent achter me aan. Ik spring op mijn bed en ga liggen. Omg wat hou ik van mijn bed. Je bed kan je niet pesten niks. Dan hoor ik Nikki sluipend naar me toe komen. Ik blijf liggen en Nikki begint me te kietelen. Ik doe niks en houd mijn lach in. O nialltje toch ik haal je ma wel zegt ze lachend. Je doet je best maar zeg ik en gaap. Als mam me daarna begint te kietelen kan ik het niet meer en begin te lachen en te spartelen. Aaahhhwww cute hoor ik. Greg zeg ik hikkend van het lachen. Hey niall zegt Denise. Ik doe een poging om te zwaaien. Nikki grinnikt en laat mijn moeder eindelijk stoppen. Ik geef Greg en Denise een knuffel en stuur dan iedereen behalve Nikki mijn kamer uit. Nikki zeg ik blozend. Ja nialltje van me zegt ze lief. Ik vind je al een tijdje leuk wil je verkering met me???

Cliffhanger!! Oke eerlijk het is nog niet 2006 maar Oke het volgende deel gaat het wel 2006 worden😱😱. Ik ga trouwens bij elk deel onderaan een vraag stellen en de vraag van nu is wie je je favoriet van one direction?
Antwoord: natuurlijk niall he is My life😍😍😍 en daarna mijn hypere Louis. De andere boys komen later in het boek.

Niall Horans lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu