Část 1.

112 8 8
                                    

Oslavy konce prázdnin bývají většinou divoké. Ani tentokrát to není jinak a šest spolužáků a spolužaček jde polem na táborák. Pár dnů byli u jednoho z nich na chatě, kde také hodně pili. Dělají si fotku zvanou selfie a všichni postují na své instastory. Karolíně, modrooké brunetce, přijde okamžitě upozornění, že ji sleduje nový uživatel. 

,,Hele, nový sledovatel," podívá se do jejího mobilu David. ,,ten mě ještě nesleduje asi. Nějaký fake." zasměje se. Jeho rovné hnědé vlasy po ramena se trochu zhoupnou ve větru. Už je mu osmnáct, stejně jako Sandře, která je další členkou party.

Má dlouhé blonďaté vlasy s růžovými konečky. Její tmavě zelené oči dokážou pořádně poblbnout hlavu. Za ruku ji drží její přítel jménem Patrik. Černé vlasy jako havran a oči úplně stejné. Přestože je nejmladší, je nejvyšší. 

,,Mám pustit nějaký písničky?" Ozve se zrzka s pihatým obličejem.

,,Anet, nic ve zlým, ale tvůj playlist není nic moc." Obejme ji David kolem ramen. ,,Už tam stejně budeme. Slyším basy." Přesune se ke klukovi, který jde úplně jako poslední. ,,Filipe, ty jsi to dost přehnal včera, co?"

Filip si rukou prohrábne blond vlnu na hlavě. A jeho šedivé oči se obrátí k brunetovi. ,,Hele, můžeš chvíli držet hubu?" Řekne a skupina se rozesměje. Jediný, komu spadne úsměv, je právě David.

U ohně je narváno. Všude se líbají zamilované páry. Patrik na zbytek skupiny zavolá, že sraz je o půlnoci u jistého stromu. Všichni přikývnou a rozprchnou se.

,,Fílo? Chceš nějak pomoct?" Zeptá se asi po půl hodině zrzka. Sedí na vedlejším pařezu spolu se sklupinkou lidí z jiného gymnázia.

,,Nech mě být." Odsekne jí.

,,Vím, že jsi pořád naštvaný, ale tímhle to nevyřešíš."

Filip zakroutí hlavou. ,,Jak nemám být naštvaný, když jsi s ním chrápala?" Zvedne se z pařezu a odkráčí k táboráku.

Anet už jen sedí se slzami v očích. Udělala to jen se zoufalosti. S Filipem chodila celou kvintu a sextu. Před prázdninami jí jedna spolužačka nakukala, že s ním byla u něj a udělali si krásnou noc. Zrzka uvěřila a udělala na oplátku něco podobného. Sešla se s jeho nejlepším kamarádem, Davidem. Lituje toho, hodně.

David vše viděl od vedlejší skupinky lidí. Odpojí se a má namířeno k Filipovi. ,,Hej! Nechovej se jako kretén!" zavolá na něj. Filip se nasupeně otočí.

,,To říká ten pravej! Jsi fakt idiot jestli si myslíš, že po tom co jsi udělal ti zas všichni padneme okolo krku!" zakřičí a lidé okolo jen sledují hádku. Hned vedle blonďáka se objeví Sandra s Patrikem. Za nimi stojí Karolína s Anetou. ,,Jen jim řekni, co jsi udělal!" otočí se. ,,Oba jim to řekněte! A ty se netvař, že jsi nevinná..." zlomí se mu hlas. Rozrazí dav okolo a utíká přes pole pryč. 

Anetě vyteče z oka slza. Podívá se na Davida a on zase na ní. Potom se stočí do objetí k brunetce. On se chce přiblížit, ale Karolína ho gestem ruky zastaví. 

,,Představení skončilo! Hleďte si zas svého!" odežene Patrik všechny čumily okolo. 

-------

Je prvního září. Od incidentu ani jeden z party Filipa neviděl. Davida se ještě ten večer hodně řešili a nemohli ani uvěřit, že to Anet opravdu udělala. Pak se ale uklidnili a dělali, že o ničem neví. 

Nyní sedí David, Patrik a Sandra ve své třídě čekající na zbytek. ,,Hele, co budeš dělat, až Filip přijde?" zeptá se Sandra.

,,Budu sedět a dělat, že tu není." odpoví klidně David.

,,Tak to přesně neuděláš!" vyjede blondýnka. 

,,Klid, bude dělat to samé. U nás kluků je to jiné, prostě to neřeš. Chce to jen čas a on bude OK." 

,,Nemyslím si, že tady jde o čas..." přidá se do rozhovoru Páťa. 

,,Já to vím. Hele, každý dělá chyby a bůh ví, jestli ta věc s Kateřinou taky není pravda. Zkrátka se do toho nepleťte." ukončí David debatu a vezme si do ruky svůj smartphone. ,,Hele taky vás to začalo sledovat?" otočí displayem k páru.

,,Popravdě netuším, nějak neřeším kdo mě sleduje." odvětí havran.

,,No mě jo. Zkoumala jsem, kdo by to mohl být, ale nic jsem nevynašla. Psala jsem i holkám ze sexty a prý je taky sleduje." 

,,Já viděl v den táboráku, že Karol taky sleduje. Jen doufám, že jde jen o nějaký kidy z nižšího gymplu.

,,O koho jinýho. Moc to řešíte." Patrik nad tím zakroutí očima. 

,,Je fakt, že ty děti často dělají fake účty. Jen mě překvapilo to jméno." Sandra je stále zamyšlená.

,,Neznamy001... Ale Patrik má si pravdu." 

,,Mám určitě pravdu. Nedělejte si s tím takovou hlavu." 

Do místnosti vejde Karolína s Anet. Kája hned zareaguje ,,S čím si nemají dělat hlavu?" 

,,S tím, že nás začal sledovat stejný instagramový profil jako tebe před táborákem na poli. Pamatuješ?" odpoví jí David.

,,Jo ten neznámý? Držte se Patrikovo rady. Buď je to vtip dětí, nebo někdo z jiné školy." mrkne a usadí se do lavice přes uličku od Sandry. Anet udělá to samé. 

Ahojky, vítám vás u mého nového příběhu! ❤️ Doufám, že hlavní seznámení s postavami se vám líbilo. Nevím jak často budu psát,  bude teď pololetí, a tedy písemek až se z toho všichni zblázníme.😂 Budu se snažit psát zase co nejvíce. Děkuju moc za každičké přečtení, hlas i komentář u této, nebo jakékoliv mé jiné práce.  Napočtenou u další kapitoly, mám vás ráda! 💕

Neznámý Kde žijí příběhy. Začni objevovat