,,Tak o co jde?" Přijede Patrik se Sandrou, která sedí na řidítkach kola.
David se k nim hned rozejde a vysvětluje jim plán. Anet zatím chodí sem a tam a kroutí hlavou.
,,To je šílený!" Vykřikne Sandra po tom, co David dořekne pasáž o hrobu.
,,Nemůžeme ho tam přeci nechat!" Začne se s ní hádat David.
,,Filip si to zavinil, tak ať si to taky odskáče! Já se nebudu podílet na vraždě. Tohle je kurva vážný, Davide, jestli ti to nedochází!" Rozhazuje blondýnka rukama.
,,Zlato, hlavně klid." Pohladí ji po rameni Patrik. Ona ale jeho ruku shodí a začne na něj křičet důvody, proč nedělat, co navrhl David.
,,Co na sebe ječíte? Určitě to jde vyřešit v klidu." Skupinka tří se otočí a za nimi stojí Karolína. ,,Našli jste Filipa?"
,,To asi těžko. To bychom se asi nehádali, ne?" Zakřičí na ni Sandra.
,,A můžu tedy vědět, proč se hádáte?"
,,Protože jsem našel mrtvolu jeho otce a tahle mi vymlouvá ji zakopat."
,,Cože? Jak mrtvolu?" Vytřeští své modré oči.
,,Vypadá to, že Filip chtěl utéct a bránil mu jeho příšerný táta. Tak tu mrtvolu máme na mysli." Ozve se po dlouhé době Anet.
,,Ten chlap nemá kamarády, rodina ho nesnáší, takže ho nikdo nebude hledat, když zahladíme stopy. Notak, prosím!" David si div neklekne na kolena.
,,Já jdu do toho." řekne Patrik a když se na něj Sandra ošklivě podívá, dodá ještě: ,,Je to náš kamarád, nemůžeme ho nechat v takovém problému."
,,Já taky pomůžu. Kde je?" Založí si statečně Karolína na bohaté hrudi ruce.
,,Tak fajn." Rezignuje nakonec Sandra. ,,Jsem ochotná uklidit krev, ale tu mrtvolu nechci ani vidět. Než vejdu, bude pryč."
,,Máš moje slovo." Mrkne na ni David a otočí se zpět na Anet. ,,Takže?" Ona jen přikývne se smutkem v očích. ,,Já, Patrik a Karol odneseme a zahrabeme tělo. Vy dvě to pak uklidíte." Zavelí brunet.
-----------
Rozklepaný blonďák stojí na náhodné zastávce autobusu. Řidič nasedá a pokyne Filipovi rukou, aby šel zaplatit.
,,Na konečnou." Těká očima ze strany na stranu, aby se mohl schovat, kdyby viděl někoho známého. Zaplatí danou částku a znovu zasedne na sedadlo v zadní části autobusu. Už se začíná stmívat a teplota klesá. Obleče si tedy potrhanou černou mikinu a zachumlá se jako malé dítě.
Najednou mu začne zvonit telefon. Anet. Už po několikáté. Chce udělat stejnou věc, jako předtím, prostě zatípnout. Nakonec ale z neznámého důvodu telefon zvedne. Ale jen mlčí a čeká co z ní vypadne.
,,Filipe?" On stále mlčí. ,,Vrať se, prosím."
Chvilku je odmlka i ze zrzky strany.
,,Hele, o ten problém u vás doma jsme se postarali."
To ho překvapí a zeptá se: ,,Kdo MY?"
,,Kdo asi, tví kamarádi. Lidi, kteří tě milují..."
,,K tomuhle se nebudu vyjadřovat."
,,Vrať se domů. Ke mně. Nebo alespoň k těm ostatním."
,,Jedu za svou rodinou, která mě přijme."
,,Za jakou?" Nevěděla o žádné jiné rodině než rodičích.
,,Za tetou Janou." Ve skutečnosti ale žádnou tetu nemá a jen se vymlouvá. ,,Už mě nehledej, nechci s tebou nic mít."
Přes telefon jsou slyšet vzlyky. ,,Ale, Filipe..."
,,Už mi nevolej, jasný?" Zavěsí a s prudkým výdechem si opře hlavu o opěradlo sedačky. Jedna neposedná slza mu uteče a on ji okamžitě hřbetem ruky otře.
Po dlouhém sezení v jedoucím autobusu se znovu ozve Filipův telefon, ale tentokrát kvůli zprávě na instagramu.
Neznamy001: Ale, ale... kdepak to jsme?
Filasnek: Co chceš?
Neznamy001: Za chvíli ti dojde baterka v telefonu, že? Kam to jede tvůj autobus? Za tetičkou?
Filasnek: Jdi si hrát s někým jiným.
Filip odloží mobil do batohu. Přemýšlí při tom, jak je možné, že neznámý ví o všem. O rozhovoru, který proběhl jen několik minut zpět. Nedá mu to a nakonec se podívá, co za zprávu mu ještě přišlo.
Neznamy001: Beru to jako odmítnutí spolupráce, jak chceš.
Filip nad tím jen zakroutí hlavou. Zamkne telefon a pokračuje ve své rozklepané jízdě.
----------
Škola je už v plném proudu. Učitelé stále zadávají domácí úkoly, protože to je nejspíš přesně to, co jim přes prázdniny nejvíc chybělo. Už je to týden od posledního telefonátu Anet s Filipem a ona je z toho stále špatná.
Její hnědé oči se právě upírají na matikáře u tabule. Moc to nejde, ale soustředí se na látku, kterou bude potřebovat ke státní maturitě.
,,Anet, ty to chápeš?" sykne na ní Kája z vedlejší židle.
,,Jo, pak ti to vysvětlím."
,,Přidávám se do studijního kroužku" řekne až moc nahlas David. Matikář na něj začne křičet, že kdyby poslouchal, tak nepotřebuje doučování od chytřejších spolužáků. Brunet jen zakroutí očima a zakloní hlavu. Tím učitele ještě víc naštve a do konce hodiny mu vyčítá jeho drzost. Když začne přestávka a učitel odejde, Patrik se otočí a plácne si s ním.
,,Haló, jste normální?" podívá se na oba dva Sandra.
K Davidovo lavici přijde dívka s růžovými vlasy. Bouchne do dřeva a podívá se mu do tmavých očí. ,,Jestli nám dá přepadovku, tak si mě nepřej." řekne výhružně a odejde ze třídy.
,,Uuuu, už se bojím." zasměje se David a mrkne na Sandru.
,,Ale měl by ses trochu krotit, kámo." řekne mu Patrik nakonec, aby uklidnil svou přítelkyni.
,,Nojo, ale to on si začal..." ušklébne se ještě.
Jeho spolužáci se otočí a hledí si zase svého. Anet dopisuje poslední část látky z tabule. Pak zaklapne sešit a dá jej do černého batohu pod stolem. ,,Dnes nejdu na oběd. Musím do knihovny a zavírá za půl hodiny." řekne.
,,Dobře, uvidíme se zítra? Říkala jsi, že bychom moli na pivo." Zeptá se Karolína.
,,Můžeme. Ještě ti napíšu." odpoví Anet a odejde pryč ze dveří.
Když vyjde na vzduch, přijde jí zpráva. Otevře telefon a objeví se oznámení z instagramu, kde jí napsal Neznamy001.
Neznamy001: Ty stejně nikam nepůjdeš, že ne?
Anettt: Co prosím?
Neznamy001: Na pivo nepůjdeš. Bojíš se, že je něco s Filipem. Chceš být doma a utápět se ve smutku.
Anettt: Kdo jsi?
Po této zprávě následovalo jen zobrazeno.
Zdravím, po dlouhé době se hlásím s novou částí u tohoto příběhu. Musím vám oznámit smutnou skutečnost, že ke psaní Neviditelné se asi už nevrátím. Zdá se, že jsem z některých ze svých příběhů vyrostla. Samozřejmě jsem stále zarytý fanoušek HP, ale Neviditelná bude navždy nedokončená. Tím se omlouvám všem, kteří na pokračování čekají a dlouho čekali. ❤💕Dostala jsem se ale duševně zpět k tomuto příběhu, takže nechci slibovat, ale můžete čekat pokračování. Děkuji za jakoukoliv podporu v podobě hvězdiček, zpráv a komentářů 💗
ČTEŠ
Neznámý
Mistero / ThrillerNa instagramu studentů z gymnázia v Českých Budějovicích se začínají dít zvláštní věci. Postupně všechny sleduje jeden profil. Neznamy001 sleduje doopravdy všechny na škole, ale žádný student z jiné školy tu není. Studenti si toho zprvu nevšímají, a...