Chapter 3

341 24 6
                                    

Sana POV
Mataku tidak henti-henti memandang ke arah pintu bilik itu.Sesekali aku melirik ke arah Nayeon yang sdg makan.Silauan matahari yang menyusup di celah tingkap bilik itu tidakku hiraukan.

Rumah ini sunyi kerana apa?Mereka dah pergi untuk cari makanan diorang.
Kebiasaannya,rumah ini penuh dgn bunyi yang menyeramkan.
Seperti,suara orang menjerit,suara mereka menangis.

Kenapa mereka menangis?Kerana malaikat maut berada dekat dgn mereka.

"Sana ah~"

"Uhh..unnie.wae?"

"Sana mengelamun apa?"

Pintu itu dijadikan lagi sasaran mataku.Pintu itu tidak berkunci,menarik lagi perhatianku.Lengan Nayeon disentuh.Dia memalingkan wajahnya.

"Kaja kita lari.."

🌸🌸🌸🌸🌸

"Aku akan pastikan dua yeoja tu mati malam ni jugak!"

Jimin menhentakkan meja membuatkan semua ahlinya yang berada di situ diam.

"Jimin..kita kena sabar.Kalau kita bunuh dua yeoja tu.Kita tak akan dapat bunuh tujuh lagi yeoja tu selamanya.."

"Kenapa hyung percaya sangat dgn apa yang appa cakap tu?!"

Tenking Jimin.

"Jimin..."

"Apa yang istimewa sangat dua yeoja tak guna tu?!"

"Mereka white witch yang kita cari selama ni.."

Semua mata memandang ke arah suga yang meneguk segelas air.Pembetulan ianya darah.

Jimin membulatkan matanya.Tidak percaya dgn apa yang dikatakan oleh suga.

"Seolma.."

"Lagi parah.Mereka berdua keturunan witch yang dah bunuh appa.."

"Jika kita bunuh dua yeoja tu..kuasa mereka akan mengalir ke dalam tubuh tujuh kawan mereka dan mereka tidak akan mati selamanya.."

"Maksud hyung?"

Soal Jungkook.

"Maksudnya kita akan berada di dalam zon bahaya.Kerana sekejam mana pun kita bunuh tujuh yeoja tu..mereka tak akan mati.."

Semua mulut ahli disitu ternganga kecuali Jin dan Suga.

"Habistu bila kita nak tunggu.."

Nada Jimin mulai turun.Jin smirk.Sepertinya idea sudah muncul di fikirannya.

"Kita akan sampaikan signal pada kawan-kawan White Wicth.."

Mereka berpandang antara satu sama lain.

Sorry lambat update.😢

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SIGNAL ft. BTSWhere stories live. Discover now