Az Intézetben

454 32 3
                                    

Azt mondják, a börtön luxus a nevelőintézetekhez képest. Hát ja, nem tévedtek sokat. A mondatból csak egy valamit korrigálnék: a börtön luxus a Rosszfiúk Nevelőintézetéhez képest. És láss csodát: így már helyt álló előbbi kijelentésem.
Amikor idekerültem, minden új volt és nem kifejezetten pozitív értelemben: verekedés a folyosón, Ninjago City méretű trollkodások, diákfelkelések (komolyan beszélek!), vöröshangya az ágyamban, és egy szobatárs, aki szeret virágokat ültetni (?). 
Brad volt az egyetlen, aki próbált barátkozni, így rövid időn belül jóban lettem vele és együtt dobáltuk füstbombával a tanárokat, ami ott teljesen normális volt.
Volt azonban egy brutálisan nagy probléma az osztályommal, méghozzá az, hogy egy bizonyos Gene is a részét képezte. Ő volt az istenkirálycsászár, vele példáztak a tanárok, ő volt a leggonoszabb, vagyis: a legjobb. És utált...
Az agresszív magatartás gyakoriságával is akadtak problémák, például el lehet képzelni, milyen lehet pihenten felkelni reggel, úgy, hogy minden oké, majd kimenni a békés, idegbetegektől elzárt szobádból és (jobban mondva) összeveretni magad pár hülyegyerekkel.
Mondjuk az ilyenek szerencsére elkerültek, vagy ha mégis közelítettek, akkor sem rossz szándékkal. Na, igen, én elég befolyásosnak számítottam, hiszen úgy hívnak: Garmadon.


Egy Rosszfiú problémái - NinjagoWhere stories live. Discover now