Fel kell nőni (megírva: a nindzsa-kiképzés során)

154 10 6
                                    

Néha igen hasznos, ha az ember gyerek. Nem kell olyan unalmas dolgokkal foglalkoznia, mint a politika, a gazdaság, a világ megmentése a gonosz szülőktől, és a több... Focizhat egész nap, nevethet, sírhat bártan és általában: az élet szép.
De ez nem igaz és ezt pontosan tudom.

Néha igen hasznos, ha az ember felnőtt. Nem kell olyan unalmas dolgokkal foglalkoznia, mint az iskola és a délutáni alvás, a gonosz szülők utasításainak figyelembe vétele, és a többi... Azt csinálhat, amit csak szeretne, de nem nevethet és nem is sírhat. Nem mutathat érzelmeket, mert az élet nem fog kegyelmezni.
De ezt mind csak egy hazugság, amit elhiszek.

A barátaim - igen, elég furcsa a hajdani ellenségeimet "barátoknak" nevezni - szerint fel kell nőnöm a feladathoz.
De én még úgy maradnék kisgyerek! Szeretnék játszani a többi fiúval, szeretnék nevetni és szeretnék - igen, szeretnék - sírni is. Én még annyira nem akarok felnőni.

De közben egy kicsit mégis. Azt akarom, hogy a többiek egyenlő félként tekintsenek rám, és nem egy főgonosz irritáló csemetéjeként.

Amikor a többiek küldetésekre mennek, én mindig itt maradok Kai "hugicsájával", hogy a négy falat őrizzük.

"És én mit csináljak?" - tárta szét a karját Nya. Én rögtön kapcsoltam és belecsimpaszkodtam az utolsó esélyembe, hogy hasonlóan fontos feladatot kapjak. "Igen, mi ketten mit csináljunk?" pislogtam Wu-ra ártatlan képpel. A fekete hajú lány arca furcsát rándult.  Sensei Wu elmondta a dolgunkat. Bár nem tette volna. "Nya, neked itt kell maradnod, hogy vigyázz Lloyd-ra. Nem szabad megint bajba kerülnie!" – közölte. Ő is utál rám vigyázni és én is utálom, ha vigyáznak rám. - S01E05

Az ember olykor összezavarodik.
Még nem vagyok felnőtt, mégis éretten kell viselkednem.
Már nem játszhatok gyerekként, mégis mindenki ekképp kezel.

Akkor most mégis mit kéne tennem?


Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 22, 2019 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Egy Rosszfiú problémái - NinjagoOù les histoires vivent. Découvrez maintenant