Oooo ooo COK YAKIŞIKLIYDI...
...
Kafami kaldırdığim andan beri bakışıp duruyoruz.Ne kadar daha surecekti bu??
Ayrica ic sesimi tutamıyordum😂
Mira'nın ağzından;
Ahh ona bakarken gülmemek icin kendimi zor tutuyordum.O kadar yakışıklı ve tatliydiki gözlerimi alamiyor ona gülmek istiyordum.Ama bir an önce gözlerimi kaçırmaliydim.Yoksa aşk yoksunu ben 2 yil geçtikten, sevmedigim biriyle çıktıktan sonra ilk kez aşık olamazdim.Bunu yapamazdım.
Hoseok'un ağzından;
Aaa hayır bir kiz nasil bu kadar tatlı olabilir ki?Yüzü cok güzel...Sanki hafif bir dokunmamda aciyacak gibiydi.Ondan gözlerimi alamiyordum.
....
-Aaa sey size çarptığım icin özür dilerim.Yürüyüş geregi hizli yürümem gerekiyordu. Ahh gerçekten özür dilerim,telefonunuzla da ben ilgilenirim.
-Aaa sey önemli değil.Uzmeyin kendinizi.Telefonuma gelince sıkıntı degil yedegi var.
-Haa peki siz bilirsiniz.
Tam arkami dönmüş gidiyorken;
-Ş-şey adınızı öğrenebilir miyim acaba?
-Aah adım Mira ya sizin ki?
-Bende Hoseok,kısacası Jhope diyebilirsin😊
-Mm...Tamam Jhope tanıştığıma memnun oldum😌
-Bende memnum oldum Mira🙂
-Neyse ben gideyim kendinize iyi bakin...
-Sizde iyi bakin.Bu arada her sabah sizi burda bekleyeceğim.
-Tamam😊
...
1 saat kadar daha yürüdükten sonra spor salonuna gittim. Burada özel olarak üyeler icin banyolar vardi.Kendime ait olan banyoya girip duş aldim.Daha sonra koşu bandina dogru gittim.
Koşu bandina bindigimde hızım 130'du.
Taa ki birinin gelip hızımı 50 yapana değğk.
Bu Jhope'tu.Onun burda ne işi vardı?O da mi buraya geliyordu?
Derken;
-Heyy merhaba Mira sende mi buraya geliyorsun.Ahh bu cok iyi.
-Aaa merhaba Jhope evet bende buraya geliyorum.
-O zaman ne mutlu bizeee😁😁
Ne demek istediğini anlamamıştım.Ama sonuna koyduğu pis smile'dan çılgın bir şeyler olacagi belliydi.
Oda biraz ileride duran koşu bandina cikti.Ikimizinde hızı 120'ydi.Uzun bir aradan sonra ikimizde terlemis ve yorulmustuk.Kosu bandlarinin yanina çöküp su içtik.
Artik nasil susadiysam 1 şişe suyu bir kerede içivermistim😂
Sordu;
-Uuu cok susamissin belli,1 şişeyi bitirdin.
-Ahh evet cok susamisim.Ama sana bakilirsa sendede pek bisi kalmamış.
Bunu söyledikten sonra hafif güldüm😄
-Heyy neden gülüyorsun.
-Çunku komik😄
-Ahhh peki öyle olsun😁
Yine mi Piç smile bu cocuk neyin peşindeydi?
...
Spor salonundaki süre bitmişti.Uzerimizi degistirmek icin ayrildik ve kapida buluştuk.
Evlerimizin yönü aynıydı.Yani yakınlık arasında pek fark yoktu.
...
Vedalastiktan sonra ayrildik.
Ve ben yine ic sesimi tutamiyordum😂
Heyyt be bugün cok guzeldi ama.Jhope'un karşısında çılgınlığımi ona gostermemek icin kendimi zor tuttum.Galiba bu sefer lakabimin hakkini verememistim.
Çılgın Keko!
Evet lakabım buydu.
Gerçekten çok çılgın ve keko bir yapıya sahiptim.
...
Kapının önüne geldim.Kapiyi acip iceri girdim.Ayakkabilarimi dolaba koyduktan sonra odama ciktim.O sirada Evcil köpeğim ViVi'nin havladigini duydum.Hic bu kadar kuvvetli havlamamisti.Sese doğru gittim.
Gördüklerim karşısında şok olmuştum!!!
....
...
Evvet arkadaşlar bu bölümde böyleydi.Eger devamini okumak istiyorsaniz.Takipte kalmayi unutmayin😚😚🌼🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN AŞIĞIM
FanfictionDeli dolu bir hikâyeye hoşgeldiniz... Yazarken hayal ediyorum,sizde okurken hayal edin... GÜZEL OKUMALAR🌼🌼