Gördüklerim karşısında şok olmuştum...
...
Bir adam ViVi'yi tutmuş götürmeye çalışıyordu.ViVi ise beni kurtar dercesine havliyordu.
Hemen koşarak adamin diz kapağının arkasına tekme attim.Adam hemen yere düştü.Bu sırada da ViVi hemen adamin elinden kaçıp yuvasina girmişti.
...
Adam 2 dakika sonra ayağa kalkti ve bana yaklaşmaya başladı.
Sehpadan aldığı vazoyu bana vurmaya kalkti.Ama ben buna engel oldum.Eline ayağımla vurup vazonun düşmesini sağladım.
...
Daha önce Tekvando'ya gittiğim icin bir kac hareket biliyordum o yüzden isim zor olmadi.
Bu sefer ben vazoyu alıp adamin kafasına geçirdim.Adam bayilmisti. Ben de onu bir kenara cekip polisi aradım.Polisler gelmişti.Ifademi aldiktan sonra adama kelepçe takıp götürdüler.
...
Bende koltuga oturup bir ohh cektim.
Daha sonra da odama gidip üzerimi değiştirdikten sonra uyudum.
...
Sabah uyandığımda köpeğim ViVi'nin başımda beklediğini gördüm.Hemen kalkıp ilk once onun yemini verdim.Daha sonra kendime sütlü gevrek hazırlayıp yedim. Odama uzerimi değiştirmeye gittim.O sirada telefonum tam olarak 4 kez çalmış.Arayanin Simay olduğunu düşünmüştüm ama Simay değildi.
Arayan Jhope'tu.
Onu geri aradim;
-Alooo Mira Günaydın!
-Ahh Sanada günaydın Jhope.
-Bugün yürüyüşe geliyorsun degil mi?
-Ahh evet geliyorum az sonra çıkarım.Nerede buluşacağız?
-O gün carpistigimiz yer varya iste orda bulusalim daha sonra yürüye yürüye spor salonuma gideriz.
-Oww bu iyi fikir.O zaman orada görüşürüz.
-Tamamdir.Bay bay
-Bayyy.Telefonu kapattim.Hemen kıyafetlerimi giymek icin banyoya girdim.
Giyindim ve yanıma 1 şişe su alarak dışarı çıktım.
Oraya gittiğimde Jhope da beni bekliyordu.
Beraber yürümeye basladik. Bu sırada da konuşuyorduk.;
-Mira burada hic arkadaşın yok mu senin.?
-Arkadasim var ama Kore'de değil. Türkiye'de.
-Mm... Kore de arkadasin var mi?
-Hayir yok.Sadece sen varsin.Arkadasim olarak.4 senedir Kore'de yaşıyorum.Henuz bir arkadaş edinemedim.
-Mmm...Ilk arkadasin benim oylemi?
-Öylee😄
(Neşeli bir sesle)
Yüzüme şaşkın şaşkın bakmaya başladı.
Sanırım anlamıştı.Ne kadar çılgın olduğumu.
Ardindan konuştu.;
-Ahh dışardan bakınca cok sert görünüyorsun.Ama konuşmaya başlayınca sanki çılgınmişsin gibi.
-Ahh evet öyle. Çılgınimdir.
-Ciddi misin?Ruh ikizimi buldum galiba😄😄😄
-Evet ciddiyim.Sende mi çılgınsin.?
-Ahh evet bana genelde Çılgın Umudumuz derler.Arkadaslarim arasinda her şeye bir umutla bakan hep ben olurum.
-Bu çok iyi.Seni sevdim.
-Ahh bende😍
Sanki bana Aşk dolu gözlerle bakmıştı.
Şunun şurasında 2 gündür beraberiz ama ona cok ısınmıştım.
...
Dakikalar sonra spor salondan içeri girdik. Ben hemen Koşu bandina doğru koştum.
Hızımı 120 de sabitleyip kulakligimi taktim.Ve Bandın uzerinde hafif kosmaya başladım.
Jhope ise eliptik bisiklete binmişti.Bir yandan pedallari çeviriyor,bir yanda da bana bakıyordu.
Açıkçası utanmistim.🙂🙂Uzun süre ardından terler icinde koşu bandından inip hemen spor salonundaki kendi banyoma girdim.
Jhope'ta aynisini yapmıştı.
Banyodan çıktıktan sonra Jhope'un beni kapının önünde beklediğini gördüm.
Onun yanina gittim.Ve eve doğru yürümeye başladık.
Bu sırada ayağım bir taşa takıldı.Ben de düşmemek icin Jhope'un kolundan tutmuştum.
Oda bana düşmemem icin sarılmıştı.
Bir süre öyle kaldık.
Daha sonra ondan özür dileyip eve doğru koşmaya başladım.
Gerçekten ne kadar bana Çılgın keko deselerde "Utangaçlığım" peşimi bırakmıyordu.
...
...
Evvet bu bölümümüzün de sonuna geldik.Begendiyseniz oylamayi unutmayınız.Sonraki bölümü okumak istiyorsanız da takip de kalin lütfen...
TEŞEKKÜRLER 🌼🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇILGIN AŞIĞIM
FanfictionDeli dolu bir hikâyeye hoşgeldiniz... Yazarken hayal ediyorum,sizde okurken hayal edin... GÜZEL OKUMALAR🌼🌼