SÜRPRİZ ????

21 1 0
                                    

Koşarak eve gittim ve iceri girdim.
Iceri girdiğimde ViVi yanima gelip bana benimle oyun oyna dercesine bakıyordu.Ben de onunla oynamaya karar verdim. Çünkü biran önce o ani unutmam lazımdı.Ama onu düşünmeden de edemiyordum.
...
ViVi'nin topunu ve halkasıni almaya gittim.Geldigimde hemen topu attim ve oda koşarak almaya gitti.Topu agzina alıp getirdi.Halkasini uzattım içinden geçti.Ahh bu köpeği cok seviyorum.Beni anlıyor ve tek mutlu olma sebebim.Galiba bundan sonra ikinci mutluluk sebebimi kazanacağım.
Biz ViVi ile oynarken telefonuma mesaj geldi.
Mesaj Jhope'tan gelmişti.:
- Bugün müsaitsen bana gelir misin.? Seni arkadaşlarımla tanıştırmak istiyorum...
-Aa evet müsaitim gelirim.Adresini verir misin?
-Aahh tabii...  "Adres"
-Tamam 1 saate kadar orda olurum.
-Tamam.
Telefonu kapattım.Yukari odama çıkıp giyeceğim şeylere karar verdim.
Daha sonra duş aldim.Ve giyinmeye başladım.

Ve giyinmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindim.
Dışarı çıktım ve Jhope'un bana verdiği adrese doğru yürümeye başladım.
Galiba gelmiştim.Evet tam olarak burasiydi.Bahcenin kapisini acip içeri girdim.Daha sonra kapiyi çaldım.
Kapiyi Jhope açtı.
Içeri davet etti,girdim.
Daha sonra yukarida oturacağimizi söyledi.Bende tamam deyip yukarı  çıktım.
Içeri girdiğimde 6 tane erkek vardi.Galiba Jhope'un arkadaşlarıydi.
Hepsini selamladim ve koltuktaki yerimi aldım.
Biraz sonra içeri Jhope girdi.
Beni arkadaşlarıyla tanistirmaya başladı.
Ilk ben başladim tabii ki*_*
-Merhaba gençler Ben Mira uzun zamandır Kore'de yaşıyorum.
Hepsi ayni anda ismini söylemeye başladı.
-Ben Jimin -Ben Namjoon -Ben Jungkook -Ben Jin -Ben Suga -Ben Taehyung..
Hepsi ile tanıştıktan sonra aklimda hepsini elestirdim resmen;
Hmm sen Jimin cok tatlisin.Sen Namjoon böyle rap yapar bir halin var.Sen Jin cok mu yemek yiyorsun.Bunu nerden mi anladim iceri girdigimde yemek yiyordu.Sen Suga cok Swagsin canim.Sen Jungkook tavşan misin ne? Sen Taehyung gözüm bir yerden ısırıyor seni neyse.Cok neşeli bir kişiliğin var.😂😂
Nerdeyse hepsini eleştirmiştim.Jhope'a gerek yoktu onu zaten biliyordum.
.
Konuşmaya başladık.Hal hatir falan filan derken aklima şişe cevirmece oynamak geldi.Hepsine oynamayi teklif ettim kabul ettiler.Jhope icerden şişe getirdi.Ve oynamaya başladık.
Ilk ben cevirdim ve Suga'ya geldi.
Bana sordu;
-Dogruluk cesaretlik?
-Cesaretlik
Dedim.Biraz düşündü ve;
-Jhope'u öp.!
Ben şaşkın bir sekilde ve refleksle;
-Ne nasil yok artik Suga iyi misin?
-Ben bilmem öpüceksin hem de dudaktan😁
Itiraz edemedim herkes bize bakıyordu.Yani Jhope ile bana😶
.
Jhope'a yaklaştım.Onu dudagindan öptüm ve bu benim ilk öpücüğümdü😎🙂.

Ikimizde utanmıştik ve herkes bize bakıyor bir yandan da "Ooooo"Diye bağırıyordu.
Buna dayanamadım.
Bir sinirle kalkip "YETER"diye bagirdim.Herkes susunca bende hic bir sey olmamis gibi yerime oturdum.
Oyun oynamaya devam ettik.
...
Bir süre sonra oyun sıkıcı olmaya başladı.Ve hepimizde biraktik ve yelerimize yerleştik.
O sirada telefonum çaldı. (Bu telefon hep caliyor yaw ssjsj))
Arayan Simay'di.
-Aloo Simay
-Aloo Mira sen nerdesin be kızım kapının önünde kapiyi çalmaktan bi hâl oldum.
-Ne nasil sen Kore de misin?
-Evet Kore deyim sana sürpriz yapayim dedim.Ama neyse.😂
-Aaa şey bekle hemen geliyorum.
Telefonu kapattım. Hepsine olayi anlatıp koşarak evden çıktım.Ve doğruca kendi evime yol almaya başladım.
...
Evin önüne geldiğimde Simay kapinin onume oturmuş beni bekliyordu.Bende SIMAY diye bağırarak ona dogru koştum. Oda ayağa kalkti ve birbirimize sarıldık.
Uzun zamandir görüşmuyorduk.Onu çok özlemiştim.Belli ki oda beni ...
Hemen kapıyı acip içeri girdik.Bizi ViVi karşıladı.
Simay ViVi'yi kucağına aldi ve birlikte oynama başladılar.Bende Simay'in bavulunu alip odasina götürdüm.
Daha sonra aşağı indim.
Simay'la beraber mutfaga geçtik ve sohbet etmeye başladık.
...
Neredeyse aksam olmuştu.Hemen yemek yapip yedik.
Daha sonra ikimizde yorgun olduğumuz icin hemen uyuduk...
...🌼🌼
Evvet arkadaşlar bu bölümde böyleydi.Umarim beğenirsiniz.Yazim hatalari varsa kusura bakmayın.Ayrica oylamayi ve yorum yapmayida unutmayiniz.
Sizi seviyorum...
TEŞEKKÜRLEr🌼🌼🌼

ÇILGIN AŞIĞIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin