Part 1

3.6K 23 0
                                    

*Prieš keturis metus*
-Mama kaip jūs su tėveliu susipažinot?,-paklausiau jos
-Vakarėlyje,-taria ta
-Oh... Sekso metu,taip? Ir aš ta diena buvau užmegzta?,-šiektiek susikrimtau,bet po to sukrizenau.
-Katera apie ką tu?,-mama suglumsta ir pažvelgia į mane
-Mama mes merginos ir galime apie tai kalbėtis. Man jau šešiolika,-tariu
-Na tu teisi... Tavo tėvas tikrai geras lovos ir gyvenimo partneris,-ji tariusi nueina.  Aš likau sėdėti prie ąžuolo.  Po kiek laiko pati pakilusi nuėjau į namą,o jo to į savo kambarį. Užrakinau duris ir pasiėmiau kompiuterį.Pasijungiau porno filmą. Lėtai nuo savęs pašalinau drabužius ir likau tik su mėlynais apatiniais ir liemenėle. Buvau susijaudinusi vos tik pagalvoju apie pasitenkinimą. Lėtai slonkau savo rinką link bikini. Vienu pirštu užkabinu kelnaičių guma ir palendu po jom. Esu pilnumoj sudrėkusi.  Lėtai dviem pirštais patrinu klitorių ir prikandu savo lūpa, kad nesudėjuočiau.  Brolis žino apie šiuos žaidimus ir padeda man. Gerai kai jam jau aštuoniolika. Po gerų penkių minučių girdžiu kai tėvai pasišalina iš namų.  Atsipalaiduoju ir sudėjuoju. Lėtai įeinu į save trimis pirštais ir sudėjuoju. Sulenkiu kojas.
-Mmm Dieve,-sudėjuoju ir girdžiu kai kažkas prieina kambarį. Brolis. Guldau galva,jo kvepalai. Užuodžiu.  Girdžiu kai kambario durys atsirakina,o aš pasiekiu orgazmą sudėjuoju. Durys prasivere ir pamatau išsišiepusį Dominyc. Brolis. Jis įėjes užrakina duris. Nekaltybę praradau prieš du metus brolio pagalba. Bjauru?  Visai ne... Naudoja apsaugas. Staiga jis lieka prieš mane tik su apatiniais ir užgula. Įsisiurbia į lūpas ir atsega liemenėlę ir  ja kažkur nusveičia. Ko delnai grubiai spaudžia mano krūtis ir tai verčia mane dėjuoti jam į burną. Jo ilgi pirštai numauna mano apatinius ir praskečia kojas. Viena krūtį paleidžia ir nubėga mano kūnu link vaginos. Patrina klitoriu,o po to įeina į mane savo trimis ilgais pirštais. Išriečiu nugara garsiai sudėjuodama... Jis pradeda juos judinti,o aš dėjuoju.
-Fuck Dominyc...,-sudėjuoju. Jis ištraukė pirštus iš manęs ir apsilaižo.
-Skani mieloji sese esi,-sukikena savo aukštu balsu. Stebiu jo penį kol užsideda apsauga,o tada staigiai įeina į mane visu gyliu.
-Dominyc,-sustaugiu iš malonumo,bet jis užtilgo mane tik bučiniu ir greitai juda. Dėjavau jam į burna. Jo penis toks didelis ir geras.. Ummmm... O kūnas ištreniruotas... Kai baigėme jis susitvarkęs išėjo,o aš likau gulėti...

Nymphomaniac //: 1DWhere stories live. Discover now