Part 3

2.8K 23 0
                                    

Pakilau iš lovos ir nuėjau nusimaudyti. Mano kūnas degė nuo karšto vandens lašų. Staiga pajutai rankas sau ant klubu ir buvau atsukta ir priremta prie sienos. Pažvelgiau į vaikino veidą. Harry... Harry?!
-Sakiau kad susitiksime,-jo rausvos lūpos judėjo,o rankos grabinėjo mane. Vėl pajaučiau jo lūpas ant savųjų. Atsakiau į bučinį,o jis jį pagilino. Jis kažką darė,o tada pajaučiau kad atsidūriau ant jo juosmens ir jis įėjo į mane. Sudėjuoku jam į lūpas. Tai reiškia kad jis dėjosi apsauga. Pajaučiu jo ranka sau ant krūties ir jis ja grubiai suspaudžia. Tvardausi nesuklykus iš malonumo.
-Nesijaudink mes namie vieni,-jis sukužda ir man padeda judėti. Kiek garsiai sudėjuoju jam į ausį ir užsimerkiu. Vienas žaisliukas yra. Dar liko keturi pramėginti. Nubrėžiu jo nugara ir pajudinu klubus. Išgirstu aimana iš jo lūpų ir išsišiepiu. Greičiau pradedu judėti.
-Shit Katera,-iš jo lūpų pasigirsta ir daugiau keiksmų,bet aš nenustoju judėti. Jis stipriai suspaudžia mano užpakalį tas veda mane iš proto. Noriu jo vis daugiau. Uhh....
-Hazza,-sudėjuoju ir pajudinu klubus. Tai jį verčia suurksti. Po gerų penkių įėimų pajaučiu pabaigą. Prieš išeidamas jis saldžiai mane pabučiavo. Šypteliu ir użsimerkiu. Prisimenu jo lūpas,o tada nusipurtau. Išsimaudžiusi apsirengiu ilgą juoda suknele su didele iškirpte ir praskiepu ant kojos. Išeinu iš kambario ir nusileidžiu į apačia. Esu viena! Nuslinkau į virtuve ir pradedu kuisti pustuštį šaldytuvą. Staiga pamačiau ranka atremta į šaldytuvo kraštą. Užuodžiu cigarečių dūmus ir susiraukiu.
-šeip maniau kad namie esu viena?!,-suurzgiu ir atsisuku. Louis. Pavartau akis
-Atvažiavau pas tavo broliuką,-jis sumurkia. Fu...
-Jo nėra ir jis grįš vakaria,-išdėsčiau ir toliau kuičiausi šaldytuve
-Bet radau kai ką geriau,nei Dominyc,-jis sukužda man į ausį ir suspaudžia krūtį. Aš pajaučiu kai sudrėkstu. Po velnių. Staigiu judesiu būnu atsukta į jį. Jo lūpos artinosi link mano ir jos susijungė. Po kelių judesių likau nuoga ir pakeliu antakį. Jis greit pašalina savo apatinius ir išsižioju. Tada nusipurtau ir stebiu kai jis užsideda prezervatyvą. Prikandu savo lūpa. Jam priartėjus pajaučiau vėl lūpas. Ir gilų įėjimą. Aš sudėjavau,o jis greitai ir grubiai judėjo manyje. Jo didelės plaštakos spaudė mano krūtis ir šitaip paliko raudonas žymes jo pirštų.
-Louis,-sudėjuoju ir būnu apversta. Pajaučiu įėjima į užpakalį. Pajaučiu skaudžius smūgius iš delno į užpakalį ir kiek sudėjuoju... Grubumas miela... Pajunyų pabaiga ir vos jam išėjus iš manęs nulipu nuo stalo ir apsirengiu...

Nymphomaniac //: 1DWhere stories live. Discover now