Stebėjau jį rengentis. Jis karštas. Prikandu lūpą,bet susivokus,kad jį nužiūrinėju užsisuku. Prisimenu jo tatuiruotes. Oh,dieve... Aš nesveika. Pajutau jo rankas ant savo juosmens ir užsimerkiau. Jo lūpos prilietė mano oda už ausies. Noriu jam iškabint dabar jam akis. Specialiai pajudinu savo užpakaliuka,taip pasitrindama į jo kita. O jis kaip šuniukas suurzgę. Pakartoju tai ir pajuntu jo ranka sau ant užpakaliuko,nusišypsau,o jis jį švelniai glostė.
-Tu mane tenkinsi visada,-sukužda ir suspaudžiau mano riestą užpakaliuką. Aikteliu. Galiu guldyt,kad jam tai patiko. Jo ranka slinko aukštyn mano klubais lyzdamos po suknele. Užsimerkiu
-Lulu,-sualsuoju,-taip negalima,-sukuždu ir pajuntu jo kota besitrinant man į subiniuką. Jis greitas... Atsisuku į jį ir pažvelgiu jam į akis. Pabučiuoju jo kamputį lūpų ir greit pasišalinu. Dar girdėjau "Susitiksime" nusišypsau ir užsirakinu savo kambaryje,savo erdvėje. Krintu į lova ir pasiimu dienoraštį. Dievinu tai... Mano paslaptis žino tik aš ir popieriaus lapai. Na dar truputuka Dominyc. Susirangiau lovoje ir užsimerkiau. Užmigau"Popietiniai laiptai tokie ploni ir lankstūs,vos išlaiko mane lipant. Jie viska žino apie mane. Staiga mane sustabdė rankos. Dominyc! Atsisuku. Jis pusnuogis. Atsitraukimu,bet tai buvo klaida. Kritau pro laipto tarpa,pajaučiau kai mano koja kažkas laiko"
Pašoku iš sapno... Tai ne sapnas,o košmara. Kažkas laiko mano čiurna. Dominyc! Pusnuogis?! Dieve! Pastraukiu nuo jo,bet jis mane prisitraukia ir užgula. Pasimuistau,bet veltui.
-Dom..mi...nyc,-sumikčio ir būnu užčiaupta bučiniu. Bandžiau ji nustumti
-Domi! Man mėnesinės!,-suurzgiu. Meluoju. Puiku. Nenoriu sekso su juo. Noriu Zayn arba Niall! Jis suraukė nosį ir pasišalino. Vėl susirangiau lovoje ir vėl užsimerkiau" -O Dieve Harry! Tavo pirštai toki ilgi,-suaimanuoju kai jis sugrūda savo pirštus į mane,prieš tai nusiėmęs žiedus. Jis juos judina nevienodai,o aš tik dūsauju. Mano kūnas raitosi iš malonumo. Jaučiu,kai jis liežiuviu perbrauke per mano vagina,o aš ne išlaikiusi garsiai sudėjuoju. Bandau atsitraukti,bet jis grubiai prisitraukia. Jis dar dadeda pirštą ir skaudžiai įeina,kas verčia suklykti skausmo aimana ir mano skruostus nusirita ašara. Bandau jį nustumti,bet jis vis tai daro skaudžiau. Suunkščiu ir pradedu šaukti,kaip man skauda. Jis pasižiūri į mane pašaipe šypsena,kol aš verkiau. Is manęs bėgo kraujas... O jis tiesiog dingo"
Pašokau iš sapno,o mano pilvą suspazmavo. Kraujas ant patalynės. O jai tai buvo ne sapnas?! Pravirkau ir sukūkčiodama,nušliaužiu į dusą ir sukrentu ant jo grindų. Paleidžiu vandenį ir verkiu iš skausmo....
*Harry pov.*
Sėdėjau pas Dominyc ir visi kalbėjomės nešvankiai. Išgirdau lyg verksmą ir apsidairiau. Kiti negirdėjo.
-Aš tuoj,-tetariau ir nuėjau į garso šaltini. Katera?! Lova kruvina,nulėkiau į dušą ir radau ja verkiančia. Užsukau čiaupą vandens. Apgobiu ja rankšliuosčiu,bet iš jos pasigirsta inkštimas. Kažkas negerai ir kraujas. Apkabinu ja,bet jos akys automatiškai užsimerkia ir ji sukrinta mano rankose.
-Dominyc!!!,-sužviegiu ir jis čia atsiranda.-Ja reikia vešti į ligoninę! Skubiai!,-sušunku.o jis paliksi galva..
YOU ARE READING
Nymphomaniac //: 1D
FanfictionAčiū už koverį @Kiall_Horan69 Staiga į mano kambarį įvirsta girtas Harry. Išlipu iš lovos ir bandau jį išstumti,bet būnu pristumta prie sienos ir godžiai pabučiuota. Atsakau į bučinį ir jį pagilinu..