Išlipusi iš lovos susitvarkiau. Pasiėmiau laisva juodos spalvos suknele ir apatinius. Nuėjau į vonia ir pradėjau maudytis. Lėtai ranka nuslenku savo kūnu link makšties. Patrinu savo klitorių ir sudūsauju. Kita ranka suspaudžiu savo krūtį. Sudėjuoju kiek garsiau. Fuck... Kaip gera... Stipriai patrinu klitorių ir įeinu į save su keturiais pirštais.
-Uuuh,-sudėjuoju ir užverčiu galva. Sunkiai nurįju gumulą susikaupusį gerklėja. Judinau pirštus savyje ir giliai kvėpavau... Po kažkiek laiko baigiau. Pradėjau maudytis ir baigusi užsuku vandenį ir apsišluostau. Ak,taip aš su broliu nesame tikri... Mus tik sieja mama. Jis gimė nuo kito tėvo ir mama su juo gyveno vos tris metus. Dabar mano mama gyvena su mano tikruoju tėvu jau 16 metų. Keista. Apsirengusi vėl išeinu iš kambario. Apsidairau. Pas brolį vėl penki guliveriai atėja. Harry,Louis,Niall,Liam,Zayn,noriu ir su jais pažaisti,bet gal vėliau...*Po 2 savaičių*
Tėvai išvažiavo į kelionę mėnesiui. Uhu. Brolis ta proga surengė vakarėlį. Dabar plyšta muzika per visa namą,o aš tuo tarpu vėl žiūriu pronogtafija ir save tenkinu. Nesivaržydama dėjuoju,nes manęs niekas negirdi vien tik per muzika. Pasiekiu orgazmą per penkiolika minučių,bet noriu dar daugiau. Staiga į mano kambarį įvirsta girtas Harry. Išlipu iš lovos ir bandau jį išstumti,bet būnu pristumta prie sienos ir godžiai pabučiuota. Atsakau į bučinį ir jį pagilinu.. Pajaučiu jo rankas suspaudžiant mano krūtį,tai priverčia mane sudėjuot. Jis numeta mane ant lovos ir numauna mano apatinius. Lūpomis slenka iki mano nuskustos makšties. Lėtai praskečia kojas ir liežiuviu perbrauke per centra,taip verzdamas mane sudrebėti ir dar labiau sudrėkti. Pajaučiu jo ilgus pirštus įeinančius į mane,bet jaučiu ir jo liečiuvį darbuojantis. Pirštai pradeda judėti ir aš sudėjuoju. Fuck... Kaip gera... Tobula. Savo vienos rankos pirštus įveliu į jo plaukus ir juos papešu. Mano nugara raitėsi iš malonumo. Po gerų penkių minučių jis atsitraukė ir apsilaižė pirštus.
-Tu skani,Katera,-jis taria slūgiu apgirtusiu balsu. Kaip tai seksualu. Nusimauna savo kelnes su apatiniais. O Dieve koks didelis pas jį. Jis užsideda apsauga ir įeina į mane pats sudėjuodamas. Jis pradeda judėti manyje ir suspaudžia krūtį.
-Fuck... Harry,-sudėjuoju. Sujungiu mūsų lūpas ir dėjuoju jam į burną. Jis juda beprotišku greičiu manyje. Baižau jo nugara,bet tai trunka neilgai. Staiga jis mane apverčia ir prisitraukia mano užpakaliuką. Jis mane kruš šitaip?! Pajaučiu kai jis skausmingą į įeina į mane ir aš sudėjuoju. Dėjavau ir jauciau artinančia pabaiga. Jo judesiai taip pogi sulėtėjo. Pajutusi orgazmą garsiai sudėjuoju. O jis juda manyje. Jis tuoj nuleis savo sperma į prezervatyva. 1....2....3.... Jis baigė ir išėjo iš manęs. Išlipusi iš lovos apseviau apatinius ir apsirengiau maike. Atsiguliau atgal į lovą. Harry taip pat susitvarkęs atsigula.
-Katera,tai mūsų maža paslaptis kuri nesibaigė,-jis sukužda,o aš sudrebu,-Bėja tu galvoji mela,o aš buvau girtas ir nieko nepamenu.-garantuoju išsišiepė.*Rytas*
Atsibudau nuo keisto garso. Prasimerkiu Dominyc. Ups...
-Kas čia vyksta?!,-šis suriaumoja
-Nestauk ir šiam asiliui neduok tiek gert,kad ateitų į mano kambarį miegoti!!!,-sužviegiu ir išspiriu Harry iš lovos, o Dominyc išeina.
-Buvo būtina išspirt?,-sumurma Harry
-Buvo,-suurzgiu
-Gerai,-taria ir pabučiuoja,-puiki melagė ir gera lovoje,-sukužda,-Dar susimatysime mažyte,-taria ir pradingsta....
--------
Sukūriau istorijos dalį ir pusė išsitrynė... Ir taip susinervinau.... Negaliu... Bet dabar ji jau čia. Norėčiau Vote ir kokios vienos nuomoniukės.
Ačiū
YOU ARE READING
Nymphomaniac //: 1D
FanfictionAčiū už koverį @Kiall_Horan69 Staiga į mano kambarį įvirsta girtas Harry. Išlipu iš lovos ir bandau jį išstumti,bet būnu pristumta prie sienos ir godžiai pabučiuota. Atsakau į bučinį ir jį pagilinu..