Çok sinir olmuştum. Ben küçüklükten beri ne zaman sinirlensem ne zaman birine kızsam ve ne zaman üzülsem hep buraya gelirdim. Burası benim herşeyimdi .Dert arkadaşım ,dostum yani tüm hayatımdi. Sinirlenince sinirimi kum torbasına vurarak geçirirdim..
Bugün olduğu gibi.Bugün birine çok fazla sinirlendim ve kum torbasında sinirimi attım.Kum torbasını sinirlendigim kişi olarak her gördüğümde daha hızlı ve daha sert vuruyordum .Ta ki sinirim geçene kadar . Sinirim geçtikten sonra dışarıda dolaşmaya çıktım.Etrafta dolaşıyordum. Deniz kenarına doğru yürümeye başladım .O sırada telefonumu çıkarıp kulaklığı taktım ve Pera "ağla "
Şarkısını dinlemeye başladım .Koşmaya başladım ve bir anda birine çarpıp sarsıldım ve hemen karşımdaki kişiye baktım.Bana "önüne baksana "dedi.
Ben "sen niye bakmıyorsun "beni azarlayacagın kadar beni görüyorsun neden çekilmedin"dedim. O da "benim mi cekilmem lazım "dedi.Ben daha da uzatmamak için" tamam" dedim.Daha sonra kenarından çekildim ve koşmaya başladım.Ben daha da ileri gidince önüme üç genç çıktı ve içmiş e benziyorlardı."Naber güzellik bu saatte gecenin bir yarısı bu güzellikle ne yapıyorsun burda
başına bir şey gelmesin biz eşlik edelim "dedi. Ben "gerek yok ben kendimi koruyabilirim "dedim. Gençler "ama şimdi koruyamıcaksın"dedi ve üzerime doğru yürümeye başladılar.Ben hiç korkmadan orda öylece duruyordu ve ilk olarak esmer çocuk üzerime geldi ve ben de üzerime gelen çocuğu basit bir hareketle yere serdim..Diğer çocuklar benim arkadaşlarına yaptığımı görünce diğer iki çocuk ceplerinde bıçağı çıkardılar ve üstüme geldiler.O sırada çocukların arkasında benim yanlışlıkla çarptığım çocuk belirdi ve "kızdan uzak durun yoksa sonunuz iyi olmaz"dedi.Hemen ben araya girdim"ben kendimi koruyorum gördün üzere"dedim.ve yerdeki çocuğu gösterdim.Sonra çarptığım çocuk "sen de az değil mişsin" dedi."yani "dedim ." Bunları bana bırak "dedi. Ben de "tamam" dedim ve yürümeye basladim.Eve vardığımda ev karanlıktı ,lambaları açtım ve içeri geçtim.Dışarıdan bagrışmalar geldi .Ben de pencereden ne oluyor diye baktım ve adam karısını dövüyordü .karısı kocasına "ben bir şey yapmadım "diye ağlıyordu .Kadın çıglık atıyordu.Kadının çıglıkları sokakta yankılanıyordu.Kadınların dövülmesine çok karşıydım ve buna hemen sinirlenirdim.Zaten savunma tekniklerini de geçmişte yaşadığım bir olay yüzünden başlamıştım ."Mutsuzmusun ?"deseniz tabiki de "hayır" derim. Daha çok "mutluyum ve memnunum "derim.Sokaga çıktım ve adama" dur" dedim ."kadına eğer bir daha dokunursan olucaklardan ben sorumlu olmam" dedim. Adam "sen karışma benim işime "dedi ."Ben de son kez uyarıyorum seni ,kadına dokunma "Adam "sana mı sorcam o benim eşim"dedi ."eşin de ondan mı dovuyorsun kadın suçum yok doğuyor bir dinlesen ne olcak ölcen mi?ha söylesene "dedim ve adamın suratına bir yumruk indirdim .Adamın burnu kırılmıştı her halde kanıyordu.Ama adam burnunun kanamasını umursamadan benim üstüme geldi ama yine kendine yaptı yapacağını çünkü bana bulaşanın sonu hiç iyi olmuyor.Bir anda polis arabaları geldi ve hepimizi alıp karakola götürdü.Karakolda kimi göreyim ?Benim çarptıgım çocuk, hem de o çocuğa amirim diye sesleniyorlardı. Çocuk beni görünce şaşırsa da kendini topladı ve yüz ifadesini okunmaz hale getirdi.Yanımıza geldi ve" sorun mu var ? "dedi .Ben bir şey söylemedim ama çocuk adamın suratına bakınca bunu benim yaptığımı anlamış olacak ki beni odasına çağırıp "neden yaptın ? " dedi." Kadına vuruyordu ,kadın ağlıyordu, önce uyardım dinlemeyince ben de dayanamayıp yumruk attım sanırım burnu kırıldı ama az bile bence"dedim ben ve daha sözümü bitirmeden "biz neciyiz diye sordu? Boşuna mı polisler var? dedi.Ben de hemen bir şey söylemeden kalır mıyım?
"Sizin gibi polis var ama bir yere de zamanında gelemiyorsunuz "dedim ."Eğer ben müdahale etmeseydim siz gelene kadar kadını dayaktan öldürseydi ne olacaktı. O zaman da niye müdahale etmedin olacaktım ,benim içim rahat ister hapse atın ister serbest bırakın beni"zaten her türlü ben zarardayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız
Teen FictionSiz hiç hayatınızda yalnız kaldınız mı?Eğer kaldıysanız hiç üzülmeyin.. Mutlaka günün birinde hiç ummadığınız yerde bir şey olur ve hayatınız tersine döner. Bu benim ilk kitabım inşallah begenirsiniz. Begeni yasayı da unutmayınız canlarım 😍😘