Geçmiş

168 8 2
                                    

Bir süre sonra kağan yanıma geldi ve oturdu öyle sessizce oturup manzarayı seyrettik .
Kağanın ağzından
Soru sormamak için kendimi zor tutuyodum açıkçası çok merak ediyorum neden ağlamaya başlayıp buraya geldiğini ama terslicek diye soramiyodum terslese haklı onu takip eden bendim sonuçta ,dicek lafım olmazdı . Bende yanımdaki taşlarla oynarken şarkı mirildanmaya başladım .Nasıl olsa ogrencektim ne olduğunu .şarkıya başladığımda derin bana öylece bakiyodu yüz ifadesinden anlayamiyodum bu kız ifadelerini çok iyi gizliyo .bir gün ogrencem nasıl yaptığını kafama not edeyim . Güliz ayla olmassan olmaz şarkısını devam ederken nakaratına gelince derin de eşlik etti bana şarkı soyleyebildiyini bilmiyodum açıkçası ben bu kız hakkında hiç bir şey bilmiyorum hatta buraya onun arkasından  tam olarak neden geldim onu da biliyoru.
Derinin ağzından
Yanımda kağanın sıkıldığını anlamıştım ama bir anda şarkı söylemesini beklemiyordum ve zaten sesinin güzel olduğunu da bilmiyodum.Bir süre onu dinledikten sonra nakaratına gelince dayanamayıp ben de eşlik ettim ona .En sonunda şarkı bitiginde biraz daha oturduk .Sanki bir şey sorcakmis da cekiniyomus gibi duruyordu .Ben de sor hadi ne sorcaksan deyince biraz duraksadı sorup sormakta kararsız kaldığı belliydi. Sanırım sormaya karar verdi .bir anda diklesti elindekileri falan bıraktı . Ben de merak etmiştim ne sorcagini ama aklımın ucundan da inşallah onu sormaz diye geciriyodum. Hadi bismillah gazamiz mübarek olsun.

Kağan

Işte sorcaktim merak ettiğim soruyu .aslında biraz çekiniyodum .ama sordum bismillah niye agliyodun orda niye bir anda terk ettin salonu Diye. İşte sormuştum merak ettiğim soruyu ama ne tepki vereceğini bilmiyodum . Ama kendisi sor dedi ben de sordum .Hiç kizamaz valla.diye içimden geciriyodum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin