"Sen çok kaşındın ama"dedi.Kendini benden kurtarmaya çalışırken ben haretsiz kalmasını sağladım.Tam hareket edcekken onu yine durdursun ama dengenin bir anda kaybettim.Dengemi kaybetmemle kendimi Kağan'ın dudaklarının üstünde buldum.Biraz zaman geçtikten sonra algıladım.Hızlıca ayağa kalkıp dövüş sahnesinden indim.Çantamı alıp hızlıca koşup orayı terk ettim.
_Kagan'ın Ağzından
Daha ne olduğunu bile anlamadan Derin koşarak dışarı fırladı.Kendimi toparlayıp arkasından koştum ama bulamadım.Arasokagın oradan geçiyordum ki ağlama sesi duydum.Aglayanin kim olduğuna bakmaya gittiğimde Derin bin ağladığını gördüm.Bir anlan içim burkuldu."Niye ağlıyorsun"dedim.Ama cevap vermedi.Kendinden geçmiş gibiydi,ne desem cevap vermiyordu.
Derin'in ağzından
Olanlar bir türlü aklından gitmiyor.Ben olanları unutmaya çalışırken sürekli bir yerden açıklık veriyor.Canım sürekli yanıyor.Daha fazla dayanamıyorum.Kagan yanıma gelmişti.Bana bir şeyler sorup sorup duruyordu.Hızlıca oradan kalktım ve yürümeye başladım.Arkamdan Kağan'ın geldiğini biliyordum ,o yüzden arkamdan gelme dedimve Yoldan bir taksi çevirip uçuruma sürmesini söyledim.İlk başta gitmek istemedi ama "kendime zarar vermicem"dedim.öylelikle gitti.Tabi arkamdan geldiğini biliyordum.Taksici uçuruma gelince parayı uzattım.Taksiden inince yükseklik korkum olmadığı için uçurumun ucuna oturdum.Bir anda araba durdu ve içinden Kağan indi .Biliyordum beni takip ettigini.Bana geldi ve "yapma "dedi."Birşey yapmıcam ".dedim.
"Buraya gel "dedi .."Hayırrrr" diye bağırdım."Niye "dedi.Ben de ona soru ile karşılık verdim "Sen niye beni takip ettim"Bir süre cevap vermedi.Daha sonra "bilmiyorum ,nereye gideceğini merak ettim ve geldim.Simdi yanıma gel"dedi.Ben de "merak etme kendimi atmıcam.dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız
Teen FictionSiz hiç hayatınızda yalnız kaldınız mı?Eğer kaldıysanız hiç üzülmeyin.. Mutlaka günün birinde hiç ummadığınız yerde bir şey olur ve hayatınız tersine döner. Bu benim ilk kitabım inşallah begenirsiniz. Begeni yasayı da unutmayınız canlarım 😍😘