1.

562 29 0
                                    

-Hai grăbește-te , o să întârzi la muncă ! Îl aud pe tata care bate în ușă și urlă în același timp !

-Ohh , vin acum !

M-am dus la baie și mi-ai făcut rutina , apoi mi-am luat hainele de lucru și am ieșit pe ușă !

-Hai odată ești gata ?

-Acum ! Zic coborând scările .

-Louis unde e ? Întreabă tata

-Nu știu !Nu a mai apărut de aseară ?

-Văd că nu ! Nu știu ce să mă mai fac cu copilul ăsta , deja ajunge să își vândă din lucruri pentru droguri !

-Tată , îl vom interna într-un centru special , dar acum nu avem destui bani pentru asta , mai trebuie să așteptăm puțin !

-Mda, ai dreptate !

-Hai că întârziem !

Am ieșit amândoi pe ușă și ne-am îndreptat spre magazinul cu momeală !

Ajunși acolo ne-am întâlnit cu Katherine patroana magazinului care ne-a dat niște vești nu tocmai bune !

-Heii bine că ați venit , am să vă dau o veste !

-Bună sau rea ? Intreb speriată

-Rea !

-Ohh nu ce a mai făcut Louis acum ? Intervine tata

-Ohh nu , nu e vorba de Louis !

-Atunci ?

-Am rămas fără angajați Max și Emily au plecat !

-Cum ? De ce? Intreb mirată

-Nu știu au zis doar că demisionează , nu mi-au dat nici mie un răspuns concret !

-Offf , îmi pare așa de rău nu ne vom descurca doar noi trei !

- Va trebui să angajăm pe cineva cât de curând !

-Va fii cam greu , adică cine ar vrea să lucreze la magazinul de momeală ?

-Da așa e Sarah , dar să sperăm că se va încumeta cineva !


O nouă carte ! ❤️❤️❤️ Sper să vă placă 💕

Forever Vampire Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum