Dimineață mă trezesc cu acesta la mine în cameră privindu-mă cum dorm. Deschid puțin ochii ,iar acesta era fix în fața mea.
-Aaaa...Blake , m-am speriat ! Ce cauți aici ?
-Păi ai zis că nu mergi astăzi la muncă așa că m-am gândit să îți țin companie.
-Păi și Khat ce va spune ? Nu se vor descurca doar ea cu tata.
-M-am ocupat și de asta să zicem doar că au plecat pentru a vedea alt magazin așa că tu nu ești , ei pleacă ,iar eu nu puteam face față singur așa că s-au decis să închidă azi.
-Bine, dar de ce au mers la alt magazin ? Adică parcă erau hotărâți să îl închirieze pe acela.
-Să zicem că și-au schimbat părerea!
-De ce?
-Ajunge cu întrebările . Vrei să te ridici din pat și să mergem să ne plimbăm ?
-Sigur , sună minunat.
M-am ridicat din pat , mi-am luat ceva haine din dulap , apoi am mers la baie și mi-am făcut rutina.
-Gata?
-Imediat!
M-am ocupat de ultimele detalii , adică machiajul m-am dat cu tuș și cu rimel ,apoi am ales un ruj mat de culoarea pielii.Apoi am ieșit din baie ,mergând înapoi în cameră.
-Acum sunt gata ! Zic analizându-mă în oglida dulapului .
-Arăți minunat !
-Mulțumesc !
-Mergem ? Mă întreabă acesta punându-și brațul ca un mire și așteptând să îl apuc
-Sigur ! Zic și l-am luat de braț.
Am părăsit casa și ne-am îndreptat spre un parc care era pe marginea unu râu. Era minunat, florile cântau de fericire ,băncile erau din lemn pur , lumina soarelui îți mângâia pielea , iar apa , apa râului era curată și pură ca o lacrimă , unde vietățile acvatice erau foarte ușor de observat,iar copacii ..copacii erau împodobiți cu flori de toate soiurile.Era un peisaj de vis.
-Uau, este minunat și miroase la fel de minunat , nu știam de existența acestui loc . Vi des pe aici ?
-Da vin și mă gândesc la viața mea ! Zise acesta punându-se pe bancă
-De ce ? Ce e neînregulă cu viața ta ? Îl întreb ,apoi mă așez pe bancă lângă el.
-Eu sunt singur Sarah ..înțelegi ? Nu am pe nimeni . Bine am doar o soră pe care o cheamă Ellie , dar e plecată într-un alt oraș și nu cred că o voi mai vedea vreodată.
-Nici viața mea nu este ușoară , părinții mei au divorțat , fratele meu este un drogat , nu avem suficienți bani ..este greu și pentru mine.
-Măcar ai pe cineva ..dar eu ? Eu sunt singur .
-Dar părinții tăi ? Ce s-a întâmplat cu ei ? Și de ce îmi zici abia acum că ai o soră?
-Îți zic acum pentru că nu am avut niciodată discuția asta ,iar părinții mei,părinții mei au murit Sarah..!