-Ăăă , pentru ce a fost asta ? Îl întreb nedumerită pe Blake
-Pentru tot și pentru că mi-ai mărturisit că mă placi !
-Nu o să las pe nimeni niciodată să îți facă vreun rău !
-Și eu la fel , îți promit că voi avea grijă de tine și voi fii lângă tine mereu !
-Blake , dar nu se poate să fim împreună
-De ce nu ?
-Pentru că tu ești nemuritor , iar eu sunt muritoare , tu vei rămâne la fel de frumos , iar eu voi îmbătrânii!
-Da nu mă interesează, promit să fiu lângă tine mereu !
-Da , dar eu nu voi fii lângă tine mereu, adică eu voi muri și nu voi mai putea fii lângă tine !
-Sarah, am să te țin lângă mine cât mai mult cu putință!
-Sarah , am uitat să îți spun ceva..
-Ce mai e acum ?
-Mama ta ..
-Ohh, termină nu vreau să aud de ea!
-Nu crede-mă trebuie să auzi asta !
-Ok, spune!
-Mama ta e vânătorul de vampiri și mai mai are 2 ajutoare pe John iubitul ei și pe Alex fiul lui John din prima căsătorie.
-Tu vorbești serios ?
-Da, a și am uitat să menționez că ei sunt vampiri care vânează vampiri ca să îi omoare pentru ca ei să rămână singurii vampiri și apoi să ucidă fiecare om și ei să rămână singuri pe toată planeta!
-Deci mama e moartă? zic cu lacrimi în ochi de furie dar și de tristețe
-Da Sarah , mama ta e o scorpie moartă!
-Ok și eu de ce nu am știut nimic despre ea în ultimul timp ? Mai ales faptul că a murit și cum a murit !
-Asta va trebui să vorbești cu ea !
-Chiar așa de rea e?
-Da , foarte !
-Dar tu , tu cum ai murit ? Că și tu ești mort , o doamne vorbesc cu morții ,se poate mai ciudat de atât ?
-Mama ta m-a omorât Sarah , noroc că m-a văzut o fată vampir și m-a transformat în vampir , o chema Alexis , probabil e moartă acum !
-Stai ce vrei să insinuezi ?
-Sarah vânătorii care mi-au omorât părinții au fost mama ta și clanul ei !
-Nu pot să cred ! De ce nu mi-ai zis de la început ? Zic eu ridicând tonul la el
-Îmi era frică !
-Mama mea e un monstru , mereu a fost un monstru ! Zic începând să urlu și să mă zbat
-Gata,nu mai plânge ! Zice acesta luându-mă în brațe lăsând ca lacrimile mele să se scurga pe tricoul lui mulat