|8|

3.2K 314 6
                                    

Na druhý deň v škole
Písomka

Je Geo a my píšeme písomku. Popravde? Veľa z toho neviem. Skoro všetci odovzdávajú,len ja ešte rozmýšlam. Bohatstvo toto nebude ani na trojku. Snažil som sa nenapadne nakuknúť do Jiminovej písomky,ale to som robiť nemal.

,,Jungkook!! Zdá sa mi,že ti nejako blúdia oči do Jiminovej písomky. Jimin! Odsadni si. Ešte raz sa podobného typu stane niečo takéto tak máš za 5!!"zakričal a buchol do stola. Jimin ihneď zareagoval a odsadol si predomňa. Som ešte viac v riti ako som bol.

Nechýbalo veľa dozvonenia a ja som bol úplne v troskách.
Na mojej lavici zastal kus pokrčeného papierika. Keď sa učiteľ nedíval,zobral som ho do ruky. Ako vidím učiteľ nevenuje pozornosť nám,takže mám dobrý čas nato,aby som si papierik pozrel. Myslel som si,že tam budú nejaké výsmešné odkazi,ale videl som pravý opak.

Správne odpovede ak by si náhodou potreboval ;)
1. A , 2. F, 3.B, 4. Stredná EU, 5. Česko-Poľsko-Ukrajina-Maďarsko-Rakúsko, 6. A, 7.C,8.D,9.50,10. Áno-Áno-Nie-Áno,11.P-P-P-N,12. AC-BD-GE-HM.....(—//—)
Veľa šťastia Kookie :) T !

Rád by som vedel,od koho to mám. Dve možnosti.... Tono alebo Tae. Bol by som radšej keby Tae,ale nejdem predbiehať. Kým som ešte stíhal,tak som poodpisoval čo najviac sa dalo. Nechápem,že stihol ešte napísať odpovede. Ja nestihám ani len písomku nie to ešte niekomu pomáhať. Aj tak viem,že sa budem musieť tomu človeku poďakovať.

Po 5. hodine -> prestávka

,,Tono?" oslovím a prídem k nemu,keď ho uvidím na chodbe samého sedieť.
,,Hm?" hmkne a odvráti pohľad od mobilu.
,,Ďakujem za pomoc." poviem a usmejem sa.
,,Eeh,o čom hovoríš?" opýta sa a prikrčí obočie.
,,O písomke. Za tie odpovede."
,,Hmm ja o ničom neviem,ale pohode."
Dobre tak mi navyšlo.
,,Oh prepáč tak to asi nie ty. Budeš ticho však?"
,,Pred kým?"
,,Najlepšie pred všetkými." mrknem naňho.
,,Jasné,som ticho." povedal a úprimne sa usmial.
,,Diky,si zlato." poviem a zmiznem od neho.

Ako som si všimol,tak Tae je až príliš nápomocný.

Baby,please! [kth•jjk] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora