3. kapitola

8 0 0
                                    

Jen ani nezačal den a už začali další hádky. Alfa vylezl ven a pohlédl na mítinku. Hurikán, Lotr, Křídlo a Arma se prali s Vlčákem. Všichni se mu zakousli do zad a nechtěli se pustit. Vlčák popadl Hurikána a hodil s ním o zem. Poté se rozeběhl mezi dva stromy, které byly blízko sebe. Vběhl mezi ně, aby sundal ze sebe Lotra a Křídla. Bohužel zakopl a spadl na zem. Arma vyskočila na něj, ale Aneta do ní strčila a Arma odletěla ke stromu. Aneta pomohla Vlčákovi, aby vzal a řekla: "To si říkáš zdravotník Křídlo?". Lotr, Arma, Hurikán a Křídlo je obklíčili. V tom tam přiběhl Charles. "Nechte je být vy mrchožrouti!" vykřikl Charles. "Alfo, co pak ty s náma nejsi??" zeptal se udiveně Lotr. "Já už nejsem Alfa... Alfou je Rychlák" odpověděl  Charles. "Ten kašpar? To určitě" vyštěkl Lotr. "Jestli jim zkřivíte jediný chlup, tak si mě nepřejte!" zavrčel Losol a projel je tvrdým pohledem. "Ty nás neviděsíš!" vyštěkl Hurikán. Alfa vyskočil na Hurikán a držel mu hlavu tlapou. "On možná ne, ale já ano. Takže jestli v tom budete pokračovat, tak si mě nepřejte!" vyštěkl Alfa a odendal mu tlapu z hlavy. Hurikán vyděšeně vyjekl a utekl do svého doupěte. Ostatní se za ním vydali.

Odpoledne bylo na štěstí klidnější. Mnohem, mnohem klidnější. Všichni dělali svou práci a byl klid. Buď lovili nebo dělali jinou činnost. Jen Lotr nic nedělal. Jen tam seděl a koukal do země. Aspoň, že nekuje lumpárny řekl si Alfa. Když se tak Rychlák díval, uviděl Bety dceru Anetu a s ní Vlčáka. Aneta je Vlčákova družka a on je její druh pomyslel si Rychlák.  On si to nemyslel. On to věděl. Byl rád. Další členy smečka potřebuje, ale očividně to nikdo nevěděl, kromě jeho. Z ničeho nic zaznělo nedaleko hranic zděšené vytí. To je Žilka?! pomyslel si Rychlák. Okamžitě se vydal za hlasem. Tam stála Žilka a u ní ležel Losol. "Co se stalo" zeptala se Beta. "Někdo ho pokousal!" vyštěkla Žilka. "Cože?!" vyštěkl Rychlák. "Vyděl si, kdo ti to udělal?" zeptala se vyděšeně Žilka. Losol vstal a řekl: "Nevím... Byly dva a poté co se do mě zakousli se vydali k jezírku... A byly od bláta a listí. Asi kvůli maskování". "Žilko, postarej se o něho. My se vydáme k jezírku" řekl Alfa. Když tam doběhli nikdo tam nebyl. Rychlák se pomalu blížil k vodě. Posadil se a přemýšlel. Beta se otočila a vrátila se zpátky za Žilkou. Tak to se tu ještě nestalo pomyslel si Alfa.

Rozdávání kořisti. Úplně normální část dne. Vyjímkou je dnešek. Alfa si stoupl na svůj pařez a řekl: "Dnes se stalo spoustu věcí, o kterých by jste měli vědět. Takže, to co se stalo ráno... Jestli se to bude opakovat Hurikáne a Lotře, jestli se to opakovat bude váš čekat něco horšího než, že budete jíst jako poslední nebo dokonce vůbec nebudete jíst. Jestli se to bude opakovat tak budete vykázáni ze smečky. Je vám to jasné!". Všichni sklonili hlavy. "Ano Alfo" vyštěkl Lotr. "Losole předstup" štěkla Beta. Losol předstoupil. "Dnes odpoledne někdo napadl Losola... Kdo to byl!" vyštěkl znovu Alfa. Všichni se udiveně dívali po ostatních. Nikdo nic necekl ani neřekl. Všude zavládlo hluboké ticho. "Jestli se nepřiznáte, bude to jen horší" vyštěkl znovu Alfa. "Podle mě si to udělal sám!" vyštěkl Hurikán. "Jak to myslíš?" zeptala se Aneta. "Podle mě je dost šílený na to, aby si to udělal sám. Jeho teta je přece Trevela!" vyštěkl Lotr. "Myslíš tu bývalou Alfu lišek?" zeptal se Kolos. "Ano, ta byla šílená. Dokonce zavraždila vlastní děti!" vyštěkl znovu Hurikán. "Tohle odvoláš!" vyštěkl Losol a vrhl se na Hurikána...

Ze strany psího štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat