4. kapitola

12 0 0
                                    

Nic takového se tu ještě nestalo. Všude se válčilo psi se mezi sebou rvali a zabíjeli se. Co se to stalo pomyslel si Alfa. Tam v dálce zahlédl obrys černého psa. Byl to Drancák. Rychlák zavřel oči a snažil se aby ho neviděl. Když oči otevřel, stál před ním Drancák. Chodil kolem něj a vrčel. Poté si Drancák sedl a řekl: "To je ale pěkný den Rychláku, nebo ti mám říkat Alfo!". Rychlák se probudil a kolem něj stáli všichni ze smečky. "Co se stalo?" zeptal se Rychlák. Všichni se na něj dívali. "Když se začali Hurikán a Losol rvát, strhnul se silný vítr. Snažil ses ty dva od sebe odtrhnout, ale spadl blízko vás strom. Snažili jsme se ten strom odtáhnout, ale byl moc silný. Na štěstí se zvedl ještě větší vítr a ten strom odletěl na opačnou stranu nížiny" řekla Beta. "Je někdo zranění?" optal se Rychlák. "No... Všichni jsou v pořádku. Jen Losolovi se otevřela rána" odpověděla Žilka. "Dobře" štěkl Rychlák. Vztal, oklepal se a prohlédl si okolí. Celý tábor byl v rozpadu. "To bude trvat hodně dlouho než to vrátíme do pořádku" řekla Beta. "To jo" prohlásil Lovec. Všichni se snažili dát tábor do pořádku, ale některé věci prostě spravit nešli. Třeba Hurikánovo doupě už neopraví. Místo něj tam teď leží převrácený strom. Charles se zamyslel a prohlásil to tak nahlas. Že ho museli slyšet až v Petrohradu: "Mám nápad!!! Ale potřebuju vaší pomoc". "A jaký" optal se zvědavě Herold. Charles mu olízl ucho a povídá: "Pojďte sem, já vám to vysvětlím". Všichni se sešli kolem něj. Ten jim to vysvětlil. "Co to je za nápad?" vyštěkla pobaveně Arma. "To nemůžeme stihnout ani do zimy" řekl Křídlo a divně se na Charlese podíval. "Ale jde to... Jen se musíme snažit a pak to půjde jako po másle" štěkl Charles. "A co je máslo??" optal se zvědavě Herold. "To je jídlo které jedí lidé" řekla Aneta. "Tak jdeme na to" vyštěkl Rychlák. Poté se všichni dali do práce. (Jestli nevíte co Charles myslel? Charles měl nápad, že by ze spadlých stromů udělali zdi na hranicích tábora. Opřeli by je o stromy a pokryli blátem aby to na sobě drželo). Vzali stromy a přitáhli je ke stromu, oplácali bahnem a připevnili k sobě. "To nemá cenu!" Vyštěkl Hurikán a odkráčel směrem k Charlesovi, který to celý vedl. "Jáký to má smysl??" zeptal se. "Když jsem byl v Izraeli tak jedna smečka měla podobné zdi akorát z písku a vody s blátem a ta smečka je tam dodnes. Takže tím máme větší jistotu, že sem Drancák nevnikne" odpověděl Charles a odkráčel k Rychlákovi. "Nějaký problém?" zeptal se Alfa a pohlédl Charlesovi do očí. "Ne, jen mám další nápad. Jedny dva stromy nezaplňuje. Budou se hodit. Uděláme tam vrata" řekl Charles a odešel směrem ke dvoum  stromům. Tam se zastavil a vyštěkl. Všichni se sešli kolem něj. Upravil se vousy a řekl: "Na tomto místě bude brána. Bude na způsob posouvání. Vezmeme kusy větviček a slepíme je k sobě. Uděláme z nich takovou malou zeď. Tak aby jen o kousek ji pes nepřeskočil. Poté z lián, které jsem přinesl uděláme ucha a za ně poté budeme tahat. Je to jasté". Všichni na něj kývli a dali se do toho...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 13, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ze strany psího štěstíKde žijí příběhy. Začni objevovat