10

674 44 10
                                    

WOOZI POV
Ahh sudah.. Aku pulak kena tinggal.. T_T.. Dahlah milk tea ni tak tersentuh except aku punya dengan si Nayeon.. Membazir kalau tinggalkan.. Duit aku ni ←_←.. Ahh bawak sekali lah..

Aku pun mintak plastic dekat cashier and bawak air ni sekali.. Hoho sempat tau I nak bawak air ni.. Membazir kottt  ̄ 3 ̄ kalau tinggalkan..

Aku pun lari pergi ke kereta.. Aku nampak Yoongi pun keluarkan kepala dia dekat tingkap belah belakang, duduk sebelah Y/N..

"Woozi!! Cepatlah!!"

Ishh abang aku yang sorang ni -_-..

'Kejaplah!'

Aku pun masuk dalam kereta..

"Awak buat apa sampai lambat sangat kat dalam tadi?"

Nayeon yang duduk sebelah aku pun tanya..

Sambil menghidupkan enjin kereta aku pun bagitahu apa yang aku buat kat dalam tadi..

'Tadi saya lambat sebab mintak plastik dekat cashier and bawak milktea yang diorang tak minum ni.. Sayang tau duit saya tu →_→.. Korang tak nak minum ke?'

Aku pun pandang Yoongi and Y/N.. Diorang pun geleng kepala..

'Kalau tak nak tu bagi jelah dekat Woozi dengan Nayeon, kitorang boleh habiskan.. Betul tak awak?'

"Emm betul tu.."

Nayeon pun setuju dengan cadangan yang tak bernas aku tu huhu..

"Dah-dah lah tu.. Bila nak drive nya? Asyik membebel je Woozi.."-Yoongi..

'Yelahh hyungg..  ̄︿ ̄..'

Aku pun drive pergi hospital..

At the hospital
'Hyung, kawal kemarahan tu.. Beringat sikit.. Kita dekat hospital..'

"Hmm.."-Yoongi..

Kitorang masuk dekat dalam wad Suran..

"Y/N.. Yoongi.."

Suran pun panggil nama hyung dengan Y/N..

Aku dengan Nayeon pun diri dekat depan pintu.. Sekali tengok mesti korang akan cakap yang kitorang ni tengah menyambut tetamu = ̄ω ̄=..

"Puas hati kau haa Suran?! Selama ni aku percaya kau tau! Tapi nampaknya aku salah! Kenapa kau tak mati je haa?! Kan lagi senang kalau kau mati je! Hidup nenyusahkan orang je!"

Haihh hyung.. Aku dah kata tadi suruh kawal kemarahan tapi aku dah masak dengan perangai dia.. Kalau marah memang tak boleh nak tahan.. Ehh tapi bukan aku yang kena marah tau well saya adik yang baik tau ≧﹏≦ tapi kawan dia sebab waktu tu kawan dia pergi rampas Y/N dari dia.. Lama kisah percintaan diorang ni.. Dari zaman sekolah menengah sampailah sekarang.. Bangga sungguh aku dengan diorang ni.. *lap air mata palsu* Ok back to story ╯3╰..

"Oppa.."

Aku nampak Y/N pun pegang tangan hyung untuk redakan kemarahan hyung.. Hyung aku ni dia akan jadi tenang bila Y/N yang tenangkan dia.. Kalau aku tenangkan dia, emm jarang lah dia nak tenang →_→.. Hyung pun pandang tempat lain.. Huhh marah betul dia dekat si Suran ni.. Nasib kau lah Suran..

"Lepas ni jangan harap aku nak tengok muka kau lagi Suran.. JIJIK!"-Yoongi..

Fuhh ayat pedas kau hyung bagi  ̄﹏ ̄..

"Oppa.. Cuba dengar dulu apa yang Suran nak cakap.. Hmm?"-Y/N..

Alahh sweet lah couple ni T_T.. Bila lah nak sampai turn aku.. Ehek ehek T_T.. Aku dengan Nayeon ni dah macam tunggul pulak.. Tak tau nak buat apa.. Kalau masuk campur kang kena marah  ̄ˍ ̄..

Aku pun pandang Suran.. Menangis teruk kau lepas kena tengking.. Haa tu lah.. Lain kali jangan buat hyung aku macam tu..

"Y/N.. Yoongi.. Tsk.. I nak mintak maaf sangat-sangat.. Tsk.. Sekarang I menyesal.. Tsk.. I janji takkan buat lagi.."-Suran..

"Heh.."-Yoongi..

'Hyung..'

Ecehh saja je aku panggil nama hyung.. Kot-kot dia okay ke kan? Manalah tau  ̄ε  ̄

"Hmm takpelah Suran.. I maafkan you.."-Y/N..

Baik sangat lah Y/N ni.. Haih..

Y/N pun pergi kat Suran and diorang pun berpelukan..

"Tsk.. Tsk.."

Ehh siapa pulak yang nangis ni selain dari Suran? Aku pun pandang Nayeon.. Lahh dia pun nangis sekali.. Alalaa.. Ni yang tak leh ni.. Hati aku sakit bila tengok Nayeon sedihh ~T_T~..

(Author: haaa ada apa ni Woozi? 😏)

Ehh mana ada pape! (;゚д゚) *blushing*

(Author: okay 😆 *lesap*)

Fuh.. Ishh sukati dia je nak muncul.. Nasib baik tak kantoi..

'Awak kenapa nangis?'

Aku pun tanya Nayeon..

"Sedih sangat la.. Aduu.."

Aku pun keluarkan handkerchief dari poket seluar aku..

'Nah..'

"Ehh tak pelah.."

'Ambik je.. Saya bagi awak.. Dah jangan nak nangis sangat..'

Dengan beraninya, aku pun usap bahu dia.. •﹏• ok back to story..

Suran pun menangis tersedu-sedu dekat bahu Y/N.. Aku pun pandang hyung.. Nampaknya dia masih marah lagi.. Lama-lama nanti oklah tu.. Hyung kalau marah tak lama.. And tak lama lepas tu, kitorang semua pun balik ke rumah masing-masing.. Dah lah aku jadi driver -_-///.. Balik-balik je sakit badan T_T..




[MALAY] JUST ONE MORE CHANCE •myg•Where stories live. Discover now